Posted by: pinkturtle2 | November 25, 2009

Anwar menang saman, NSTP diarah bayar RM100 ribu


Responses

  1. yes saman lagi sehingga bangkrup NSTP ni…… padan dengan kerjanya tu

  2. Assalamualaikum saudara-saudara semua…..

    Bersempena hari yang mulia ini, saya mengambil kesempatan mengucapkan Salam Aidil Adha kepada semua forumer dengan doa selepas ini kita semua sentiasa didalam pelindungan dan peliharaanNya, juga semoga kita semua diberi “petunjuk dan hidayah” agar terbuka minda dan hati untuk terus bersama-sama menjadi hambaNya yang berbudi pekerti, berakhlak mulia, bersopan santun serta mengeratkan silatur-rahim sesama saudara Islam dengan meninggalkan perkara-perkara dan perbuatan-perbuatan buruk yang telah kita lakukan sama ada secara lisan, perbuatan juga penglihatan dan penulisan.

  3. Salam, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    • heroesssss dan rossagisa ni budak bengong la…..

      hampa dua ekog dah kena tipu kat orang lein. hampa dah bayag rm 100 sorang untuk dapatkan link supaya hampa dapat tipu orang lain………..

      huh………… aku dah klik dah. tadak satu penegaan pun…. yang ada
      pertaruhan. kalu orang sian kat hampa dapat sposen sekali klik. sampai bila hampa nak balik modal ni ? abang kelabu dah serabut macam beruk kulum
      batang *****nya sendiri.

      adik 2 ekog janganlah wat kija menipu ni……. tak baiiiiiiiiiiik. hampa minta kija lein la. cikgu ka, doktog ka, deba teksi sapu ka, kandag taik ka. konsep kija
      misti ada kija…… ada upah, dapat pitih. kalu hampa dua ekog buat tu kalu tidak berjudi……. menipulah jawabnya.

      konsep penegaan yang adik 2 ekog buat tu tadak menaikan ekonomi negarapun……. menjahanam adalah. dok diam……. tapi nak suh pitih masuk.

      he he he
      abang kelabu bergurau sambil nasihat

  4. wah pakcik kayo seratus ribu..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: