Posted by: pinkturtle2 | Disember 26, 2009

Dua Anggota AMK Ditahan


Responses

  1. Tangkaplah!. kerana itulah kuasa yang kamu ada. Carilah apa jugak kesalahan rakyat yang tidak sebulu dan sekata dengan kamu.

    Kamu tuduh mereka kerana menyibar dan menghasut rakyat kononnya mempertkaikan kewibawaan mahkamah civil.

    Rakyat sebenarnya hilang arah untuk mencari keadilan diatas bumi yang bernama Malaysia ini.

    Mereka yang kamu tahan ini berkeyakinan kamu yang berkuasa tidak meletakkan kuasa itu diatas paksi undang2 dan etika. Bukan mereka sahaja tetapi sesiapa jugak yang punya daya akal sempurna dan bijaksana tidak boleh terima, bila kamu paksakan dengan tuduhan kepada satu satu kes tanpa bukti yang kukuh bukan bukti dan dakwaan yang kamu cipta hanya kerana kamu takut tercabar dan hilang kuasa.

    Kehilangan arah ini yang mendorongkan rakyat mahu keadilan itu dirujuk mengikut hukum agama, kerana agamalah tonggak kehidupan manusia yang dapat membezakan yang mana betul yang mana salah.
    Kenapa penguasa benci sangat menyelesaikan masalah qazaf ini mengikut agama?.

    Kita amat marah kalau kita dilabelkan orang Islam yang benci dengan agama dan kita cuba buktikan yang diri kita beribadat mengikut arahan agama.
    Kita solat bersama orang yang solat sehinggalah kita juga menunaikan haji seperti mereka yang berhaji. Adakah kita yakin dan berpuas hati setelah kita sudah melakukan semua rukun itu. Maka menjawaplah ugama kita Islam bila ada yang bertanya.

    Kita jemput ulamak terbesar datang ke Malaysia, kita anugerah ulamak besar ini gelaran tertinggi dalam anugerah tokoh ugama.
    Maka ulamak yang diraikan dan yang kita sanjung ini tetap bercakap mengatakan saudara kamu yang sama Islam macam kamu itu telah dan sedang difitnah. Beliau ulamak taraf dunia. kalau kamu takmau iktiraf ulamak India, Indonesia, Pakistan atau dari negara Islam lain. Tak bolehkah kamu hormat dan terima pandangan ulamak yang kamu sendiri beri penghormatan ini!.

    Mana perginya rasa malu kamu apabila tokoh ulamak ini punya keyakinan, ini adalah rentetan fitnah yang terdahulu. Pergh!!!…

    Katakanlah saja pada rakyat yang kamu tidak suka dengan ugama kamu, kerana ugama kamu menghalang dan tidak menyokong kamu untuk terus berkuasa. Perbuatan kamu ini cukup merbahaya kepada Islam pada masa kini dan akan datang.

    Jangan terperanjat bila satu masa nanti rakyat menjadikan cermin contoh segala tindakan dan apa yang kamu amalkan sebagai gaya hidup Islam persepsi kamu. Percayalah generasi akan datang akan mempersenda ulamak dan terus membenci sekelian mereka yang dipanggil ulamak. Dan itulah yang UBN mahu.

    Sesungguhnya kamu dan golongan kamu inilah yang dikatakan musuh Islam dari dalam. Golongan yang ikrar beriman mesti memerangi golongan ini. Kalau tak yakin bertanyalah kepada Sahibus samahah AsSyekh Ysuff Alqardawi

  2. tangkap semua rakyat yg tetang BN kan bagus


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: