Posted by: pinkturtle2 | Disember 31, 2009

Ku Li dismisses KPIs as a waste of time


Responses

  1. Salam.

    Kesian Ku Li.
    Sapa2 pun tak mahu komen.
    Terutama kelian2 ini.
    Koot.
    mat.
    ati suam-suam.
    KeLiWoN.
    Kucing kota.
    nasik kandaq.
    great chief.
    dan BOBOI.

    Ku Li, jangan berasa hati.
    Depa2 tu, bukan jenis membaca.
    Manalah dia orang tahu.
    KP!-KP! itu.
    Terlampau besaq bagi mereka.
    Nak faham.

    Kita, budak tadika.
    Tak ambik kisah.
    Asal negara aman dan maju cukuolah.

    Sekadaq masih di sekolah tadika.

    • Alhamdulillah BT ni kuat baca
      Semua dia boleh cerita
      Tapi yerlah BT..kalau tahu cuba kongsi dengan kita
      KPI ada berapa?
      NKRA dekat mana?

      Kita orang berniaga
      KPI memang kita jaga
      Tiap-tiap bulan kita nak baca
      Tahap kat mana
      Kurang kita baiki
      Lebih kita upkan level
      Baru tahu duduk berdiri setinggi mana

      Setahu kita KPI memang ada
      Tapi kita tak nampak hasil dia
      Yang kita tahu pendapatan kita tak seberapa
      Tolonglah BT cakap kat depa
      Hak rakyat Kelantan jangan lupa
      TGNA berjuang
      Ku Li ni orang tua
      Tak kira BN ke dia…hak rakyat dia nak bela
      Kelantan tempat dia
      Ramai kawan-kawan dia tak suka
      Ku Li tahu..Tun Salleh Abbas pun sama

      BT, tak baik merendah sesama saudara
      Jangan kail sejengkal dah duduk berdiri
      Jari telunjuk terangkat tinggi
      Kita nasihat..kita pesan
      Pasal kita “Ambik Kisah”

      Kita sekolah pondok…

  2. salam 1 malaysia
    betul tu.mujur jugak budak tadika yang komen.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: