Posted by: pinkturtle2 | Januari 25, 2010

Aduka Beri Kerjasama Sepenuhnya Pada Pihak Polis…

Lebih kurang pukul 4 petang tadi saya, perisik rakyat dan tok gawa telah menghantar Aduka Taruna ke balai Polis Daerah Kota Bharu di Pengkalan Chepa untuk membantu memudahkan pihak Polis menjalankan siasatan terhadapnya


Responses

  1. Saya merasa amat kasihan terhadap adik Taruna nie.

  2. selamat atas kebertanggung jawaban anda wahai taruna aduka.. anda jantan

  3. mampuh la mu kali ni aduka taruna

  4. Sempoi juga buntut pompuan tu….siapa dia?

  5. haisz….ingtkan die ni jenis yg baek2….da mengutuk orang bagai nak gile….sekali tu rupenye die ni memg sengal…..

    tengok je la budk pompuan tu…bukan nak pakai tudung..kalo org baek…kawan RAPAT die mesti pakai tudung bai….

    ni x..haish….prangai kawan lebeh kurang je

    tokash la nak mengata orng wahai adukateruna..nengok diri sndiri tu dulu

  6. klu nk ikutkn, ssh nk sabitkn kesalahan tu. Sbb duka lsg tk mention nm sape2. Juz kenyataan umum. So, kes ni mmg tk kuat nk dakwa. Blh bwk ke mahkamah, tp nti juz membazir je la kot. W’pn ade yg screen-shot, tp mcm tkde gunanya je. Sbb lsg tkde nama. Hahaha.. Lgpn, kt situ duka mention ‘pagi’, sultan johor mangkat petang. Kt cni pn bley spin jgk.

    Byk lg loop hole yg peguam bley cari. Cuma, aku rs, polis nk tknk kna amik tindakan coz UMNO dok bsg. Anyway, nsht kpda duka, stay la kt KB wt sementara waktu. KLu blh, bwk famili skali wt sementara waktu sehingga isu ni setel. Lg slmt kot klu dok kt KB. Tkde org yg cb nk ancam kslmtn nti.

  7. Jam di dinding balai polis tu lebih kurang 2.56pm

  8. tok apo aduka , abe nik ajis ado ni. kalu mung keno tapar gak royak ko kawe la, kawe gi tapar balik polih tu, kawe ramai gengstar di sini

  9. Inilah pengajaran yang diperolehi dari dakyah-dakyah komunis………….. agenda menghapuskan hak Melayu dan institusi Raja bukan kah datang dari DAP dengan bantuan PAS dan PKR…..

  10. lain kali..
    pi serah diri kat balai polis area Johor la..
    kalu berani..

    buat malu nama baik PAS je..
    aku harap pasni semua ahli PAS yg mulut celupar, pi keluar parti PAS, buat parti mulut celupar cpat…

  11. mcm ni yg dikatakan aduka ni menggerakkan Pas Reform?nak pulihkan PAS?cermin diri dulu..aduka bkn blogger Pas..ha, rase la ko aduka dek tulisan yg melampau…aku join grup menentang penghinaan terhadap Almarhum sultan kat FB..dah mencecah 20k..

  12. aiii Otai takkan cuak kot.. 😛

  13. mampuhlah mu….punah nama islam jah mu ni…bukan setakat hina sultan kakas ni, akidah&ajaran islam serta sahabat nabi pun kakas ni hina jugak..jenis makhluk gapo ni…mu gi lapor balai polis kelate buat gapo? lapor lah di tempat lainlah….sakit hati kalu baca penulisan kakas ni…bertobatlah aduka weiii…

  14. kah kah kah..asal sorok muka?lu kan dalam agenda langgar hadi?tunjuk la muka lu?takut kene gentel dgn budak johor ker?lain kali serah diri kat JB baru la gentelmen…kah kah kah kah….pegi la langgar lagi…

  15. Aduka merencana ‘menurunkan’ presiden.
    Perisik Rakyat, TB, Bakistani, Penarik Beca, GB dll merencanakan polemik UG.
    Kickdefella merencanakan kejatuhan menantu TGNA.

    “SIAPA DI BELAKANG NI”. Adakah EXCO Kelantan yang bercita besar tu. Merencana rangkaian gerakan media blog dan perang saraf untuk menewas ‘musuh politiknya’.

    TGNA pada mulanya terpedaya dengan mainan puak ni. Beliau seolah sebagai senjata ampuh untuk diguna melawan musuh….akhirnya beliau sendiri diseret bersama keluarganya perihal kemelut politik Kelantan. EXCO Kelantan tu amat berminat dengan jawatan pimpinan tertinggi PAS pusat dan jawatan MB Kelantan.
    Konspirasinya agak menarik tetapi terlondeh sedikit demi sedikit.

  16. nice ass.. LOL

    http://blog.thesutras.org

  17. Aduka ini bkn setakat hina raja, isteri rsaw, sahabat rsaw dan ulamak mazhabpun dia kutuk…ni balasan Tuhan pada dialah..tuk guru tak de ajar dia pasal ADAB ke?..ini agaknya reform PAS>

  18. Kalaulah org PAS sokong aduka ini, kamu semua menyokong orang yang mengutuk ulamak bertaraf wali dan mujtahid/mujaddid dan ahlulbait RSAW dan sahabat RSAW…hanya Allah yg mampu memberi cahaya ke atas hati kamu semua jika dalam hal ini kamu tidak berasa apa2…

  19. sedih dgn sikap org yg tak ada rasa sopan dan tak ada budi bahasa begini. kalau kamu tu benci sultan sekalipun tak siapa larang kamu sekalipun Allah. tapi benci tu biar kamu yg tahu, jgn sampai bahasa pun kamu lontarkan yg kesat, dan sebarkan di ruangan facebook. kalau awak tak hormat sultan tak siapa boleh larang itu hak awak, tapi lepas ini awak tak boleh larang hak org lain utk tidak menghormati awak sebab ramai yg akan menghina lagi mengeji awak! sy nk kata awak ni mmg bodoh lagi bangang lagi lah elok kalau awak mati cepat. sy nk tanya apa perasaan awak bila baca org mengata ttg diri awak spt yg sy kata kat atas ni. awak sendiri fikirlah.

  20. mu buat malu tok guru mu saja aduka. aku ganti nama mu jadi aduhla…

    • aduhka kecut telur’ boleh?!??! ahakz :p

  21. yang tu ke pink turtle
    mana satu aduka ?

  22. ..Wahai Aduka Taruna, sebelum projek lu “Langgar Hadi” lu sudah dulu kena langgarrr…Muhasabah diri hajat lu melanggar ulama…Hj hadi tak perlu berdoa, malaikat dan sekelian makhluk di bumi yang menjadi saksi perjuangan atas nama Allah turut berdoa laknat terhadap musuh2nya….Ya Allah, ampunkan dosa kami..jgnlah jadikan diri kami tergolong d kalangan orang atau kaum yang membenci mereka yang berjuang di ajalanMu! Amin

  23. ini lah balasan kepada kau dan jenis keturunan macam kau yang suka menghina, mencaci, mendoa & mencelakakan orang lain….agaknye ini je lah yang kau tau…hina menghina. dah diajar berkurang ajar..tapi silap laa….mampus jugak kau ni akhirnya…..doa lah. doa kena balik kat kau…dengan KEPALA kau sekali.

  24. bagi kerjasama konon….dah gigil, bodoh pulak boleh tinggal account number. ni lah jenis bangsat…nak buat taik tapi bodoh belaka. dah KEPALA pun ajar macam tu. nasib kau la….aku cuma AMINkan je ape yang patut.

  25. Majlis Ilmu Dari Buku Habib Abdullah bin Alwi Al-Haddad : http://wp.me/piAx4-167

    Pengajian Kitab 40 Hadits Penawar Hati oleh Syaikh ahmad Fahmi Zamzam : http://wp.me/piAx4-169

    Majlis Ta’lim Darul Murtadza pimpinan al-Habib ‘Ali Zainal ‘Abidin al-Hamid : http://wp.me/piAx4-15U

    Kemelut Pemikiran Agama : http://wp.me/piAx4-15S

    Kajian (nama Allah) bawa paderi kepada Islam ! : http://wp.me/piAx4-15P

  26. aduka… tangan belah kiri aku ada satu garisan terus. bila ko nak rasa pelempang makan dalam aku ni???

    p/s : patut la dari semalam tangan aku ringan je

  27. Salam..

    Artikel menarik tentang Aduka Taruna

    Layari http://dakmuo.frenzyfm.my

    Artikel Terbaru!Gempak! Aduka Taruna Terlepas!

  28. ha..ha.. orh PAS skung dah tak heran nak tudung ke.. nak kutuk org ke.. cuba fikir la.. kalau bapa atau mak dia mati org kutuk2.. apa perasaan dia.. lepas tu minta maaf macam tak ada apa2.. org cete bini dia selingkuh pun mesti dia marah….

  29. inilah golongan anai anai dlm PAS
    mahu jatuhkan PAS tp diri sdiri yg jatuh
    padan muka

  30. kenapa ko orang tak ambik foto muka dia. ko orang pun dua kali lima umno. yang salah nak di bela. malu la. mulut dan kata-kata dia memang terlampau celupar.


  31. ni org nya…
    info dari TKO ~
    http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=2007&mode=&order=0&thold=0

  32. dgr cerita dah ada yg nak buat projek’ Langgar’ bini Aduka tu..ahakz 😛

  33. wah.bini die ke tu?? baik nye bontot…. ptut ar aduka ni asyik lalok je bile berkate2… bini bontot baik punye siot..awkakkakakaa


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: