Posted by: pinkturtle2 | Februari 16, 2010

Siasat SetPol RM2 juta Sehingga Akar Umbi.


Responses

  1. Nak siasatv buat apa! akhbar utusan meloya yang melaporkan berita Su politik menteri kewangan tu yang sebenarnya berita fitnah, macam surat khabag pembangkang yang lain jugak lah, suka lapor berita fitnah.
    Panggei Su ni saman sorat khabag Utusan Meloya tu. apa lagi mau tunggu, kasi saman sama dia.

    Ni lah diantara tuduhan fitnah yang tak masok akai, mana ada pimpinan Umno atau menteri Umno dok kampoi duit negara baik cara rasuah ka atau cara tender bisnis ka atau cara komisyen sekali pun.
    Pemimpin Umno bukan saja dilihat bersih, depa memang pejuang dan pemimpin rakyat yang bersih.
    Pasaitu depa berebut nak jadi ketua bahagian, nak jadi calon dan akan melobi habis habisan nak jadi menteri.
    Merekalah pejuang negara.
    2 juta yang SPRM jumpa tu ialah duit TokWan dia.

  2. Ini orang umno/bn
    Makan gaji sahaja boleh ada duit 2 juta
    Utusan melayu buat cerita sahaja

    Umno bersih
    Umno tak rasuah

  3. salam……..
    salam BT suka-suka…………..

    yahoooooooooooooooo………
    Mesia darul-risywah aka rasuah………………
    sapa tak kenal malaysia……..

    mat bangla kenai
    mat indon kenai
    mamat n minah vietnam kenai
    minah siam kenai…..
    gurka nepal pun kenai
    black african kenai
    segala bangsa di denia ni kenai m’sia……..

    nak masuk senang…..
    nak keluaq payah…jenuh hambat….pasai apa?

    banyak ghanimah di mesia ni
    mai… mai…mai…jangan tak mai
    bayaq sikit boleh masuk
    kalau cun sikit tak payah bayaq…..ada anti-body

    berapa banyak transaksi manusia belaku …..dah bepuluh tahun……..
    dah bayak orang senang
    dah banyak orang kaya………

    pasai apa depa galak sangat nak bawak masuk manusia luaq ni?
    pasai depa boleh masyuuuuk……..
    macam mana masuk……..jangan tanyalah…..sendiri mau fahamlah……………
    budak tadika tersangat fahamlah………………….

    sekadaq anak bangsa payah dapat kerejaaaa lah….

  4. salam, yg ghamai2 tu simpan utk PRU nanti, buat mcm kat sabah,


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: