Posted by: pinkturtle2 | Februari 28, 2010

TGNA Raikan Pelumba Le Tour De Langkawi 2010


Responses

  1. salam adik beradik……………

    ini lah kualiti yg ada pada TGNA…………
    teladan yg menyenangkan rakyat…………..
    senang didekati……..
    mesra alam……………………………..

    yang penting manusia perlu sentiasa didekati…….
    didakwah……tak perlu bersara……..
    diulang……tak perlu bersara
    Tok Guru masih umpphhhhh…….
    masih dok gi….dok gi….dok gi……….
    dakwah boleh di mana saja……..

    Lisanul Hal Tok Guru cukup matang……..
    memukau…….kemilau Tok Guru merangsang…….
    aura begini cepat menjangkau………
    sejauh mata terpandang…………

    pendedahan sebegini cukup penting…….
    TGNA boleh kemana saja……..
    syariat dijaga….akhlak dipelihara…….
    agama di dahulukan
    ukhwah diutamakan………………
    kehidupan dijayakan……………………

    dialah seorang bapa……..
    seorang suami…….
    eorang imam, khatib, ustaz
    seorang moderator…………

    meraikan pelumba-pelumba le tour de Langkawi…….
    bersama teladan unggul……..
    akan jadi kenangan…..zaman berzaman

    sekadaq TGNA tak boleh lagi besara……….
    sekdaq masih kena a go go…kena go lagi……..

    • Salam nasik kandaq.

      Rasanya ada gangguan teknikal.
      Pelumba2 tu, pakai ketat2.
      Tutup aurat tak.

      Bukan apa.
      Bila ketat, maka nampaklah.
      Profile yang tu.
      Bila pompuan tengok.
      Tak ghairah ka.
      Sesuai ka.

      Tapi, kalau setakat.
      Meraikan pelumba2.
      Hang dok kempen.
      Tak gi, no go.
      Rasanya.
      TGNA kena.

      Sekadaq TGNA kena bersara.

      • salam BT,

        Tak pa kita bagi betina garik suka.
        Dah nak jadi rezeki depa
        Habuan kita pon ada kat F1 & GP.
        Yg dok pegang payong tu….

        Aiman kan tak kesah…..
        Buat tak kesah la BT ooooooooooi
        Berkandaq lagi depa sinun tak kesah

        “”””tarak angkat pot lah tu”””

      • Pompuan tengok biasa aje. Tak ghairah langsung. Aku rasa hang yang tak boleh tahan tengok “profile” mreka kot..Pasai itu hang buat isu. Sahlah hang tu gay.. ha ha

  2. salam akhi dan akhawat…bro n sis…………
    salam Bt yg buat-buat reti………….

    hang ni pun satu…….
    awat yg hang bengong sangat…………
    gangguan teknikal kepala toya apa?

    pasai ketat?……..
    tak tutup aurat……….

    le tour de Langkawi ni bukan program kelantan daa?
    tak kan tu pun ngok jugak?
    program ni program puak hang laa………….
    program grombolan……….
    program tetap laa katakan……………

    program hangpa mana ada reti nak tutup aurat?
    program hangpa memang suka yg ketat-ketat macam ketupat………….
    tu pun tok guru masih sudi laksanakan tugas dia…….raikan depa………
    soal perangai depa…….cerita lain laa

    nampak sangat hang silau nak besilat……..
    lain kali masuk gelanggang pakai bengkong laaa..

    walau pun macam tu………
    dakwah TGNA tetap bejalan………
    Tok Guru tau…….cukup tau….cukup arief………
    yg masuk le tour tu bukan orang tempatan sangat….kalau ada pun wakil saja………
    yg masuk tu namanya….
    Brigitte Bardot
    François Berléand
    Laetitia Casta
    Jean-Pierre Léaud
    Robert Lam
    Tong Sam Pah
    Yap Poh Kai
    Pedro Morales

    jadi puak-puak ni……mana laa dia tau nak tutup yg tu yang ni………
    pasai tu laa masa ni dakwah tok guru berjalan ………
    pasai tu jugak tok guru masih go n go
    pasai tu jugak tok guru masih dok gi dok gi dok gi
    dan sebab tu jugak laa tok guru masih berkualiti..

    sekadaq budak-budak tadika masih pakai seluaq pendek…………..

  3. tak sah kecek banyak la, pelumba telah dilepaskan olih mantan bakal MB Kelantan PRU2oo8. ini kudetat cara umnokelantankah?

  4. salam…

    pikiaq2 betoi jugak kata BT, apa dh jadi dgn hukum Islam yg konon nya nak di jalankan di Kelantan.?? kalau depa yg berseluar ketat n nampak profile boleh dibiarkan masuk Serambi Mekah. Kalau betul2 nk jalankn hukum..halang saja, jgn benarkan masuk negeri. Baru real. Ni mcm cakap tak serupa bikin. Maka ramai lah penyokong yg bengong2 ditipu hidup2 oleh TGNA…(Tak Guna Nik Ajis). Adoi…nk tergelak dgn pelakon2 drama yg ada dlm PAS.
    Kalau yang masuk tu bukan org2 tempatan, tapi depa nak masuk Serambi Mekah (Konon2)..wey. TGNA kena la bagi arahan awal2…kena pakai sopan2, kalau betoi sgt la dia ni Tok Garu, REJECT pelumba2 ni dari masuk Klntn.
    Kalau dh tak betul tu, ngaku saja la, wahai penyokong2 taksub, jgn la cuba nak menegakkn benang yg basah.
    Aku pon heran la…apa dah jadi dgn laungan Hukum Hudud ni..?? Sekurang kurangnya haramkan pemakaian BIKINI di Langkawi yg di bawah pemerintahan PAS??
    Kalau tak boleh jalankan hukum2 yg berat, kita mulakan dgn yg ringan2..boleh kn kn kn.
    Ni hampa pikiaq la sendiri….

    • alooooooooooow menatang adik rempah kapiaq……..

      bodo la menatang adik kapiaq ni……….
      li tua d langkawi ni adalah kija2 kapiaq umnojambantaik. tgna tu bukan suka kat kija depa tu……… hanya wat baik lagu tu nak dakwah kat deme…….. method dakwah tu berbagai2 la. nabi bila baginda masuk ke kota mekah menggesa…..
      sapa2 yang masuk ke daalam masjid haram dia selamat, sapa2 masuk ke ruma abu supian( pembesar kapiaq kuraih( sama ngan umnojambantaik ) ) maka dia jugak selamat.

      menatang adik rempahkapiaq gila babi……….
      hikmah yang nabi wat lagu tu menyebabkan ramai kapiaq2 termasuk abu supian masuk islam. menatang adik kapiaq bila lagi nak masuk islam?

      he he he
      abang kelabu bergurau sambil nasihat ngan menatang adik kapiaq.

    • alooooooooooo rempah……..

      kalau dah rempah tu…….rempah juga….rempah ratuih
      dok meretuih tak ketahuan hala……..
      mengaji politik tak habih laa tu………

      hang tak tau kaa……..
      hudud kalau buat jugak kat kelantan……
      puak hangpa jugak yg nak cincang
      puak hangpa jugak yg dok bagi amaran….amaran…amaran
      konon becanggah ngan plmbgaan la…….itu laa……ini laaa
      banyak sangat songehnya……..

      sekadaq rempah boleh buat gulai saja………………..

  5. nak buat mcm mana lagi takkan nak kayuh nak pakai jubah ,hang yg kena pikiaq ngok!!!!!depa bangsa apa ? ugama apa??yg ni hang ambik berat sangat. bab akhidah Umno hang tak mau sentuh.oooo pasai hang oghang kati , apa2 tok guru buat takkena. Hina lah tokguru selagi hang mau dosa pahala taknampak. Akhidah boleh nampak dengan perkataan dan perbuatan.

  6. salam…

    kahkahkah….kena cucuk skit..(bkn cuck blkg taw) dh HOT nampak..mola nk melatah.
    Memang nampak sangat sembahyang tak diterima, klau sembahyang diterima ia akan menghalang dari buat n berkata yg tak baik.
    Ish ish ish..penat la hampa dok tungging terbalek..kahkahkah….
    lord kpla toya reid…mmg LTDL keja BN, yg hampa terhegeh hegeh nk sokong wat apa?? Lambat ada peluang nk jilat program UMNO..ish apa punya bangsa, tak reti malu..hahaha
    lord kapiaq…masa depa masuk rumah2 yg hang kata tu..depa pakai seluaq ketat ka??kahkahkah….hang nampak ka depa pakai apa..apa punya buta perut malaun ni.
    ni awat sapa pon x cakap pasai pakai bikini kat langkawi…hahaha….pasai hampa syok punya dok perati kottttttttt….
    nasik kandaq…(niaga kat mana..?) toksah dok cakap la pasai hudud…hudud dh di sapu bawah tikaq, dh tak brani nak bukak mulut pasai hudud..takt kat DAP..hahaha
    ni..potong teloq rebuih juai skali dgn nasik kandaq..hahahaha…ponen..kat DAP..haha

  7. aik pasal benda ni pon nak gaduh.. lantak kan lah.. buang mase betul.. bile nak maju cam ni eh

  8. alooooooooooo pak sheh rempah……..

    hang tak payah dok cucuk laa……
    cucuk puak hang dah laaaaaaa……..
    cucuk pun tak masuk punya……..
    hang pi cucuk benda lain la……….
    mana tau kot-kot boleh beranak………

    jangan dok pelece hudud……….
    mengaji dulu bagi khatam…………..
    baru boleh nak hentam………
    guarantee punya hang tak tau sangat pasai hudud ni…….
    memang hangpa jenih tak suka ambik tau……
    hangpa dok pakai undeng-undeng lord ried……..tu pun hangpa tak mengaji habih…….ek saja lebih……….

    sekadaq jangan dok cucuk………….

    • salam….nasik kandaq…

      aik…soalan aku pasai pakai bikini kat langkawi tak jawab jugak..hang kona ko lain pulak, ok yg tu kira hang tak mampu jawab.
      lani dgr crita hal2 hudud puak2 hampa dok blajaq dari Tok Guru Guan Eng..hahaha…
      satu lagi soalan aku….antara Harun Din dgn Nik Ajis sapa yg habih blajaq, satu kata kristian tak boleh guna kalimah Allah, satu lagi kata boleh jadi sapa yg tak abih blajaq. Kalau hang rasa hang dh habih blajaq tolong la pi perbetul antara dua tu.
      maybe lord kepala toya reid kot dh habih blajaq..hang minta tolong dia juga kalau hang nk pi jumpa dua org tu…pasai the malaun lord reid slalu kata org tak abih blajaq..makna dia dh abih blajaq..hahaha.
      ok..tak payah nk cakap lagi pasai sapa habih blajaq…coz…learning is a lifelong process…tak dak satu manusia pon boleh mendabik dada berlagak sombong nak suruh org pi blajaq bagi khatam, sedangkan kita tahu hakikat ia itu kita boleh baca satu buku sampai habih…khatam Quran..tapi belom bermakna kita dah habih blajaq…
      akhir kata…keluar lah dari kepompong kesombongan dan megah diri.
      buangkan perasaan dendam kesumat dan hasad dengki, semoga perjuangan kita semua diberkati….
      nasik kandaq…kalau aku terkasar bhsa…maaf yerrrrrr
      ampunnnnnnnnnnnn
      khuda hafizzzzz

      • aloooooooow menatang adik rempahkapiaq ……

        ngan sapa la mak adik kapiaq belaki sampai terbeghanak kat menatang adik kapiaq punya hotak manyak tigasuka la.

        kalu soal kapiaq nak pakai kalimah allah …..tu dah jadi isu untuk menyampung talian hayat parti kapiaq umno. menatang adik kapiaq peghasan tak che polih2
        keling dan cina dok pakai kalimah allah kat topi depa. ……… wat masuk jamban pulak tu.

        menatang adik rempahkapiaq bulih la ajak menatu paklah tu pi wat demontrasi suh
        che polih cina ngan keling tu takleh pakai topi yang tertera kalimah allah. ini suma kija kapiaq umno. bila depa buat……. takpa….petrotaik namanya. lepaih tu tuduh pembakang tadak wat apa2 bila kalimah allah ni nak dipakai oleh kristian,

        he he he
        abang kelabu bergurau ngan menatang adik rempahkapiaq sambil beri nasihat berguna.

  9. Salam 1Malaysia aka
    Salam yang TGNA pun dah suke2.

    Kita kata, ada gangguan teknikal saja.
    Yang tigaempatsukusakat nasik kandaq melalut.
    Tapi tak marah.
    Tu, pasai apa.

    Memang Le Tour De Langkawi, bukan program.
    Kelate.
    Semua orang tau.

    Tapi, ramai orang terkejut.
    TGNA rai, raikan.
    TGNA tak lehlah raikan sendiri.
    TGNA kena delegate.
    Takkan, tak guna.
    Principles of Leadership.

    Memang sah tak baca.
    Sebab dok baca bab tu saja.

    Lain kali, kena banyak membaca.
    Membaca buku yang baik2 saja.
    Mesti membaca berbagai bab.
    Baru boleh nilai sebab.
    Sebab pun kena nilai.

    Tapi, yang susah ni.
    Koot, koot.
    Mek2 Kelate suko sangat lah tengok.
    Memang, bukan senang, nak tengok.
    Profile2 yang lagu tu.

    Sekadaq TGNA kena bersara segera.
    Sesuatu yang benar.

  10. Assalamualaikum semua…..

    rentikan ler dok layan BT yang “tak cerdi” tu….. lagi dilayan, lagi sewel dia tak berkesudahan…. lantak dia la nak meraban entah apa2 yang dilalutkan dia sendiri pon tak paham….

    buang masa jer dok berbalas2 dengan orang tak cerdik dan tak cukup akal…..

    • Salam KeLi x WoN.

      Hang ni lah.
      Hang dah lancaq serangan peribadi terhadap kita.
      Nanti kita serang peribadi hang, hang complain.
      Hang nanti kata.
      Sekolah Tadika tak dak isu.

      Hang tak nampakkah isu BENAR tu.
      TGNA telah tercemaq.
      Tak sesuai dengan peribadi TGNA.

      TGNA kena keluaq fatwa.
      Mek2, mak2 mek Kelate.
      Tak boleh tengok.
      Bila depa lalu.
      Kena pandang kat tempat lain.
      Hukumnya, harus.

      Sekadaq kita belum tahu fatwa TGNA.

  11. sekadaq sekadaq sekadaq
    tulis benda2 bodoh

    • Sekadaq.

      BO BO I.

      BO BO Idea.

  12. salam,

    Heboh tol nak naik
    Minyak pon sama..
    GST on the way..

    “””kayuh sekat isu kita yg paling umpph”””

    daeyyyyyyy machaaaaaaaaaaaa
    yendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    otak pochiiiiiik eileeeeeeeeeeeeeek

  13. Appadiaa amma eileek appa eileek anak haram. yena daey chiit khiaaq khiaaq tuih

  14. hey u dgn nick lord reid…
    aku boleh juga nk kata kat mak bapak hang, tapi aku bukan dan aku tak mahu turun ke tahap pariah mcm tu.
    biaq la..hang nk kata apa kat mak bapak aku…semoga Allah menghakimi.
    anyway…aku maafkan kata2 kesat hang tu.
    salam…

  15. Majlis Sambutan Maulid Kubro Nabi Besar Muhammad صلى الله عليه وآله وسلم ke -8 di Yayasan al-Jenderami
    InsyaALLAH, pihak Yayasan Al-Jenderami berserta kerjasama Madrasah Islamiah Al-Jenderami berhasrat menganjurkan Majlis Sambutan Maulid Kubro Nabi Besar Muhammad صلى الله عليه وآله وسلم ke -8 dan butir-butirnya adalah seperti berikut:

    Tema
    “Tradisi Salafussoleh Benteng Ahli Sunnah Wal Jamaah”

    Tarikh
    18hb – 20hb Rabi’ul Awal 1431
    Khamis, Jumaat dan Sabtu
    bersamaan
    4hb – 6hb Mac 2010

    Tempat
    Kompleks Yayasan Al-Jenderami, Kg Jenderam Hilir, 43800 Dengkil, Selangor Darul Ehsan

    Antara ulama-ulama yang dijangka hadir (sila klik pamplet dibawah untuk paparan lebih jelas)

    Tentatif Program (sila klik pamplet dibawah untuk lebih jelas)


    Untuk maklumat lebih lanjut sila hubungi saudara Faiz – 0123625192.

  16. alooooooooooow adik rempahkapiaq……….

    aik……. merajuk pulak ni……adik kapiaq tosah merajuk la…….. adik kapiaq mai pun bukan diundang. adik kapiaq mai untuk apa?….
    untuk provok kan……… bahsa adik kapiaq sebelum ni indah2 kan….. bulih menyenangkan hati kita kan.

    udahlah adik kapiaq oooooooiiiii …… kalu dah merajuk2 lebih beih tosah mai……… adik kapiaq
    nak buat kelakar, adik kapiaq bulih pi blog2
    kapiaq tu.

    seyum la……..senyumla…… mai abang kelabu pujuk…….. jangan dok tunjuk gila la kat sini.

    he he he
    abang kelabu bergurau sambil nasihat.

    • salam..

      yahoo…aku dh berjaya provoke….yahooooo..berjaya berjaya berjaya…kahkahkah…..
      happy sekali bila berjaya provoke..si bahlol2…hahahaha
      yg lain2 tu tak la sgt…ni yg sekoq ni…mmg senang sgt di provoke
      hahahaha….punya la bangang…,rugi la anak2 dapat bapak mcm ni.
      punya bahlol..senang di provoke….kahkahkah
      ni si tua kutuk…anak2 tau ka perangai hang mcm ni…kahkahkah
      awat la puak2 paih pi amik org tua2 kutuk mcm ni…patut ikat dgn batu tauk dlm laut…buat semak dunia…
      tapi aku masih x maki mak bapak hang…aku ada class….
      kahkahkah….nanti aku mai provoke lagi dgn soalan2 yg garenti hampa x leh nk jawab….
      ala takat standard hang ni….standard pariah….silap2 one plus one pon tak taw nak jawab…kahkahkah
      wey barua…jgn pulak mlm ni x leh nk tidoq lena..dok pikiaq apa nk kata kat aku….kahkahkah

  17. Assalamualaikum

    Rasulullah s.a.w bersabda, bermaksud:
    “Sesungguhnya orang-orang yang paling aku kasihi di kalangan kamu dan orang yang paling dekat tempat duduknya denganku dihari kiamat ialah orang yang paling baik akhlaknya. Sesungguhnya orang yang paling aku benci dan paling jauh dariku pada hari kiamat ialah orang yang banyak bercakap perkara sia-sia, dan berlagak angkuh, sombong malah ia merasa bangga dengan kesombongannya.” Para sahabat bertanya lagi, “wahai Rasulullah, sesungguhnya kami telah mengetahui maksud perkataan orang-orang yang suka bercakap banyak yang sia-sia, dan yang berlagak angkuh dan sombong, tetapi apakah maksud orang yang bangga dengan kesombongannya? Jawab Rasulullah “ialah orang yang takbur.”
    Riwayat at-Tarmizi

  18. woitttt rempahman………..

    hang seronok apa?
    apa sangat hang nak seronok?????????

    dah rasa boleh provok?? dah rasa boleh cucuk???….
    jadi dah tak tau arah laa tu……..
    seronok tak betempat………….

    hang ngan bt macam keladi gatai…….tak boleh nak mentekedarah…………….elok campoq rempah tu….hangpa dua-dua boleh melantak……..

  19. Salam nasik kandaq.

    Hang mula dah.
    Mula2 hang melalut.
    Ni, hang marah pulak.
    Bila masuk pun, tak bagi salam.
    Kita tau lah hang marah.

    Kita tak kata apa pun, pada TGNA.
    Cuma kita mintak dia bersara.
    Kita mintak dia baca buku bab2 lain.
    Kerana ada gangguan teknikal.
    Itu saja.

    Hang, jangan dok perasaan.
    Hang masak nasik kandaq dengan.
    Keladi, kemahang pun.
    TGNA tak akan suka.
    Dia memang dengan nasik kerabunya.
    Dan dengan budu2nya.

    Hang kena fokus.
    Fokus kat cerok.
    Fokus kat ayaq hitam.
    Fokus kat kampong dodoi.

    Kita dok bagi Salam 1Malaysia aka.
    Salam TGNA dah suka, pasai tu lah.
    Tengok.
    Le Tour De Langkawi.
    TGNA, bukan saja suka.
    Dok rai sekali.
    Tandanya.
    Suka 1Malaysia lah tu.
    Cuma tentang UG.
    Dia segan silu sikit.

    Sekadaq TGNA kena bersara jugak.
    Jangan tunggu lama2.
    Nanti……..

    • Assalamualaikum….

      Agak heran jugak… Nak kata pandai, aku rasa sengal giler budak ni…. Nak kata sengal, pandai pulak dia komen membabi buta, nak kata bodoh, pandai pulak dia menulis, nak kata tak cerdik, cerdik pulak dia berkata-kata… biarkan jelah dia nak menulis…. apa motif budak ni buat komen “poyo” tak tentu ujung pangkal ni? nampak macam bagus je komen dia tapi takda sebarang makna dan isi yang bernas dan idealistik, sebenarnya hang MERAPU. Hang buat busuk nama hang jer…. kesian….

      Cuma satu jer yang aku suka kat hang, hang memang berani beb… tapi…. berani tak bertempat, tu la…. tulisan hang takdak isi, hang kena banyak membaca, bukan setakat dok baca Utusan Meloya dan Berita Hairan saja, kena baca benda yang baik-baik, benda-benda yang boleh membuka minda, membuka hati supaya hang kenal mana buruk dan mana baik, mana elok dan mana yg tak elok…. kena banyak baca, jangan tak baca….. dan bila baca kena faham betoi2, faham dengan mata hati dan akal fikiran yang waras….

  20. Salam KeLi x WoN.

    Satu saja, aku kalah dengan hang.
    Aku bagi Salam saja.
    Hang bagi penuh, sampai bertitik-titik.

    Kita, dok heran jugak.
    Allah suruh jadi orang Islam.
    Ikut ajaran Islam.
    Jadi manusia murni.
    Jadi manusia bertaqwa dan beriman.
    Itu saja.
    Senang saja.

    Yang kita dok berbelit-belit.
    Pasai apa.
    Sekadaq belit serban, tak apa lah.
    Ini hidup pun, berbeli-belit jugak.

    Dah Awang Adek yang nak rai.
    TGNA dok buat, pasai apa.
    Kita dok ingat, TGNA.
    Stratanya atas.
    Bukan sama rendah dengan Awang Adek.

    Sekarang, apa dah jadi.
    Kerana kesilapan teknikal.
    Dah tercemaq keulamakannya,
    Baiklah dia bersara cepat sikt.
    Pi dakwah, jelajah seluruh Malaysia.
    Yang dok tunggu dengan MB dan Mursyid.
    Buat apa.
    Biaq Husam jadi MB.
    TGHA pulak jadi Mursyid.
    TGNA jadi Tok Guru, cukuplah.

    Sekadaq KeLi X WoN dan limaempatsukukatnya.
    Perlukan bimbingan TGNA.

  21. kalau tgk pelumba-peluimba le tour tu punya profile aku rasa ada sorang tu kawan baik tgna yang tak boleh tahan.

  22. Asslmkm wbt semua…
    terpaku melihat kelantangan jari jemari angpa smua yg sibuk mengata TGNA..ish2..jahil agama betol la sapa2 yg lantang mgkritik TGNA ni..klau kail pnjg sjgkal jgn la korang nk duga..yg periksa Agama Islam dpt A+ zmn SRP/PMR ak ucapkan syabas..yg dpt B,C,D,E tu jgn duk tulis dlm nie..malu la…TGNA mentdbir mngkut acuan Islam. zamn Rasullullah saw, baginda xhlg yahudi, kafir msk ke negara, bahkn ada plindgn dlm piagam madinah. Kelembutan, ciri2 islam sbgini harus dicontohi. Tiada sekatan.begitu juga TGNA,xda halangan dari sudut pakaian ke aper (sebab diaorang ni kompem kafir,lahir terus kapiaq, lagipun dah mnjadi tradisi suit pelumba cmtu xkn nk pkai kain pelikat plk)kami (rakyt klantan) xutup pintu, bkn mcm kjaan Dinsti Ming, Shang dulu2..JomHeboh dpt masuk janji pakai tudung (tu sebab ramai artis xhadir, ari ni smua tahu erk hakikat)…padan2la..TGNA buat semua ni sebab ape?? dasar luar yg digubal Kjaan Pusat jgk..so buat baik berpada2…mengata,fitnah, menuding jari jgn sesekali…..=p


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: