Posted by: pinkturtle2 | Mac 13, 2010

Ceramah DSAI Di Kota Tinggi


Responses

  1. salam……….

    apa habaq orang kota tinggi????
    harap hangpa paham kot no !!!……..
    apa yg anwar dok sampaikan tu…………….

    kalau tak salah aku…..
    cerita Sultan Mahmud mangkat di julang tu….
    di Kota Tinggi laa yeah??………..
    aku cukup syiok tengok cerita tu………
    heronya nordin ahmad……..orang penang
    mustafa maarof sebagai Tun Aman…….
    tu cerita lama………
    mai kita buka cerita baru……………

    bila ada ceramah macam ni……..
    grombolan tak senang nak duduk..

    pkr…..pun dah banyak hilang sembelit …
    mana tidaknya…….ramai dah ‘blah’….
    yg blah tu pun pelan-pelan jadi kupang temaga…
    sembelit tu laa ni dok kena kat grombolan pulak…

    bro anwar ni makin ditekan…makin dihimpit…..
    makin gamat…makin riuh ….orang sokong…..
    nampak macam panglima pula….kian sasa…..
    tu yg depa dok geram tuu….
    nak buat macam mana lagi tak tau…………
    angin bawah dah naik ke ataih……….
    dok bau pekung memanjang………………………..
    kasihan………kat grombolan………..

    masa sambutan ulang tahun ke 2…
    merata depa pi buat ceramah……………..
    kat penang..kat kedah..kat selangor..
    di ataih tu kat Kota Tinggi
    menesia beduyun-duyun…….meremut…pakat pi dengaq…..

    hangpa nak tau pasai apa?????

    pasai ?? cukup senang………
    within 2 yrs saja…..
    sereba makneka PR buat untuk rakyatnya….
    manifesto ditunaikan……..walaupun tak semua
    berbanding ngan 52 th yg depa dok buat tu…..
    teruk lagi ada laaa

    lagu ni laa baru rakyat diutamakan……..

    bila grombolan tengok rakyat dok sokong PR teruih meneruih ni…….
    boleh demam depa…….
    tak senang duduk…………

    see u

  2. ESOK MAJLIS BERSAMA AD-DAIE – HABIB MUNZIR BIN FUAD AL-MUSAWA : http://wp.me/piAx4-179

  3. 2.Pandangan NU/Nahdlatul Ulama tentang Perayaan Maulid Nabi dan Kontroversi Ma’na Bid’ah : http://wp.me/piAx4-1de

    3.Mengapa Mempertikaikan Maulid? – Syeikh. Fuad Kamaluddin : http://wp.me/piAx4-1bf

    4.Sambutan Maulidurrasul.Hukum dan Perbahasan. : http://wp.me/piAx4-1aC

    5.Hukum Menyambut Maulidul Rasul -Ustaz Rashidi : http://wp.me/piAx4-ne

    6.Mengapa Menyambut Maulidur Rasul ? : http://wp.me/piAx4-1ap

    7.Mengapa sambut Maulid Nabi-Yayasan Sofa : http://wp.me/piAx4-1at

    8.Tanda Cinta Kepada Rasulullah : http://wp.me/piAx4-1an

    9.Maulid Nabi SAW : http://wp.me/piAx4-1a6

    10.Mengenai Maulid Nabawi : http://wp.me/piAx4-19X

    11.Memperingati Manusia Agung : http://wp.me/piAx4-19L

    12.Risalah sambut Maulidurrasul s.a.w : http://wp.me/piAx4-19J

    13.Mawlid – Fatwa Ibnu Taimiyyah : http://wp.me/piAx4-mq

    14.Mawlid – al-Qardhawi : http://wp.me/piAx4-mo

    15.Marhaban Ya HabibAllah : http://wp.me/piAx4-19r

  4. Apa kabar orang kota tinggi sebelum hampa dengar anuar pembohong hampa baca ni dulu

    Malam tadi YB Tian Chua telah melanggar seorang pemuda Melayu semasa dalam perjalanan ke Kota Tinggi untuk ceramah Anwar.

    Dalam perjalanan selepas ceramah di Kota Tinggi untuk ke Mersing, beliau telah terlibat dalam suatu kemalangan jalanraya. Dipercayai seorang pemuda Melayu telah dilanggar dan difahami putus tangan.

    Kereta dan pemandu Tian Chua ditahan di balai polis tapi dia telah lari terus ke Mersing bersama Anwar untuk berceramah.

    Setakat yang kami ketahui, tangan pemuda itu yang terputus masih belum dijumpa tetapi dia telah dihantar ke hospital. Keadaan terkini pemuda itu tidak diketahui lagi. Tapi diketahui pemuda Melayu itu adalah seorang askar. Kita tunggu Dato Zahid Hamidi buat kenyataan.

    Terkini kami dengar, Anwar telah pusing cerita kononnya masa kemalangan itu dia tak ada di sana. Ini satu lagi pembohongan Anwar yang telah membuka mulut. Menurut saksi Anwar berada dalam gerombolan dan di belakang kereta tian chua. Bila kemalangan Anwar tinggalkan tempat kejadian terus ke Mersing

    Tidak pasti dia ambil peduli hal pemuda itu kerana dia telah terus ke Mersing ceramah satu. Sehingga hari ini, Tian Chua masih tidak kembali ke balai polis yang menahan keretanya. Dia telah boleh dikira cabut lari.

  5. SIAPA YANG AKAN MEMBELA ORANG MELAYU SEPERTI TEOH BENG KOK

    Agak kasar bukan tajuk rencana di atas.

    Namun, kalau pegawai-pegawai SPRM Melayu cuba diwarnakan dengan perkauman dalam kematian Teoh Beng Hock dahulu, apa salahnya jika kita memberikan label yang sama ke atas Tian Chua?

    Siapa tahu, mungkin pada malam kejadian itu pada Jumaat lalu apa yang terdetik di hati Tian Chua?

    Kejadian yang mengorbankan askar Melayu itu, Mohd. Salleh Hamdan, 22, berlaku di Jalan Johor Bahru-Mersing berhampiran Hutan Lipur Panti berhampiran Kota Tinggi, Johor.

    Mungkin askar itu menunggang motosikalnya di tengah jalan sedikit menyebabkan Tian Chua yang ingin sampai cepat ke ceramah Anwar Ibrahim tidak mahu mengelak.

    Manalah kita tahu kan kot-kot Tian Chua sengaja membunuh askar berkenaan.

    Disebabkan kita semua tidak berada di tempat kejadian, maka kita tidak boleh ambil kejadian itu atas face value semata-mata bahawa ia adalah kemalangan yang tidak disengajakan seperti yang nyatakan Tian Chua.

    Mungkin juga ada misteri lain di sebalik apa yang berlaku itu.

    Macam juga kononnya ada misteri di sebalik kematian Beng Hock, mungkin askar Melayu yang dilanggar mati Tian Chua juga ada punca lain.

    Sengaja dilanggar atau sebaliknya?

    Mungkin dakwaan di atas melampau, merepek dan sukar dibuktikan, namun persoalannya sekarang apa agaknya perasaan Tian Chua jika dituduh membunuh askar itu?

    Apakah dia buat selamba aje selepas membunuh satu nyawa yang tidak berdosa?

    Pembangkang kalau hendak mewujudkan persoalan dan kononnya misteri, maka mereka ini memang pakar.

    Kalau kena batang hidung sendiri pandai pulak mengelak.

    Sama macam ADUN DAP Sekinchan yang langgar pelajar Melayu sampai koma baru-baru ini.

    Apa pun, satu yang pasti ialah Tian Chua paling kurang perlu didakwa memandu dalam keadaan merbahaya dan kematian tanpa niat.

    Persoalan pendakwaan itu memang tidak boleh dinafikan kerana nyawa seorang askar Melayu sudah pun melayang dan pihak yang menyebabkan kematiannya secara tidak sengaja harus diambil tindakan.

    Untuk penyokong PKR, jangan kerana yang melanggar itu Tian Chua maka dia tidak boleh diambil tindakan.

    Jangan cakap itu konspirasi kerajaan pulak.

    Undang-undang menetapkan kalau langgar orang lain sampai mati, maka orang yang melanggar itu perlu didakwa dan diambil tindakan.

    AGAK-AGAK NAK TAK GOVIND DEO CELAKA BUAT INKUES UNTUK ORANG MELAYU

  6. umno kan dah wujud..
    pembela melayu……..
    dok meratuih buat apa..
    tak cukup makan ka..

  7. great chief lah tali barut yang wajib dihapuskan dari muka bumi ni

  8. Aku nak bagitau hang great cheat tunggu lah masa hang nanti mak bapak hang mampos pun tak de sapa pun nak kesian kat hang,Insyaallah tunggu lah

  9. Ada satu Mangkuk dok komen kes Eksiden Tian Chua di Kota Tinggi.
    Kes Eksiden tu dalam keadaan apa sekali pun akan dibicarakan dimahkamah ateh kesalahan Civil. Kesalahan Lalu lintas jalanraya. Yang dok kata kes bunuh ni hang dah periksa dah ka tuduhan langgag askar ni kat balai polis.

    Kalau ya nak komen pun jangan ikut akai kepala lutut.

    Kalau hang mak kira ni sebagai kes bunuh, hang nak kata apa kes yang polis bunoh rakyat memali, bukan sorang nyawa melayang, 11 orang tu beb nyawa melayang.

    Hang tau kes tu sampai sekarang, 25 tahun dah pun kerajaan UBN tak bawa masuk mahkamah. Depa sedaya upaya nak selesai diluag mahkamah. Awat hang ingat depa yang mati dibunuh tu binatang macam hang ka?.

    Yang ni awat hang tak ungkit. Kalau hang anggap depa yang mati tu bersalah pasai menentang polis. bawak la pi bicara kat mahkamah. Buktikan depa tu saja2 nak lawan dengan polis!

    Semoga Niki ni, Allah uji dia atau keluarga dia mendapat musibah macam warga mamali, mungkin masa tu baru dia tau erti musibah.

  10. Saya puji Nik Aziz barua DAP

    Kesian kat keluarga dia,tapi yang haramjadah ni melayu yang di atas ni seolah-olah tak kesian langsung kat askar yang mati, tunggu lah pembalasan dari Allah.

    Tak usah nak bela sangat Tian Chua dan Anuar hampa tu, dah comfirm masuk penjara punya

    Memang kucing kota ni bangsa dan keturunan haramjadah

    • assalamualaikum

      saja-saja nak cerita…

      pada suatu ari, ade 3 orang budak name die bodoh, gaduh, dan otak. mase tu diorang tengah jln2. tiba2 gaduh hilang. pastu, cepat2lah diorang g balai polis.

      bodoh : otak kau tunggu kat luar tau. aku nak g masuk dalam

      otak : ok

      (kat dlm balai)

      bodoh : polis saya nak cari gaduh

      polis : hei, ko nie x de otak ke?

      bodoh : ade, kat luar

      polis : ko nie bodoh la!!!

      bodoh : mmg aku bodoh!!!

      akhirnya si polis di masukkan ke hospital bahagia disbbkn oleh sikap bodoh yg sememangnye bodoh

      moral: ibubapa letak la nama ank korang yg elok skit. ha ha ha!!!

    • Apa yang Umno bantu Melayu?.
      Dulu penang pun Cina Perintah walaupun umno dapat majority.
      Bukan Ahamad su koon. Dia ni cina.

      Berapa orang Melayu kaya?
      Umno kayakan Cina.
      Genting beri pada cina
      Gula beri pada cina
      Apa niii?
      Pemimpin melayu umno ni bodoh
      Gadai malaysia pada cina
      janji dia orang kaya
      tengok kir toyol – ada sprm siasat
      PKFZ – sprm senyap
      Eric cia nasib baik dah mampus -m sprm diam sahaja

      Kalau melayu buat salah
      habis dah
      Inilah umno tolong cina

      Chia soi leek dalam kes video sexnya. Aku pun tengok
      memang sah dia buat kerja macam tu
      tak pe la orang cin

      Melayu umno segamat kata apa
      KAMI ORANG MELAYU BERDIRI TENGUH DIBELAKANG CHEA SOI LEK

      Apa ni umno oiiiii
      Kalau ada akal tolong fikir

  11. salam,

    Hidup dan mati kita tak siapa yg tahu
    Soal ajal maut dia yg tentukan
    Bila sudah sampai masa tiada sesaat akan bergenjak.

    Kalau kita manusia yg menyerah diri
    maka berlakunya sedemikian rupa perlu lah
    redha akan ketetapan yg telah di setkan.

    Undang2 sedia ada..maka ahli keluarga yg terlibat
    boleh lah rujuk kpd perundangan yg sedia ada..
    yg dah pergi tetap pergi dan tak akan kembali.
    Salam takziah pd keluarga tersebut.

    Perlukah kita melenting macam di rasuk syaitan atau iblis….atau pon kena sekati mabuk buat bising.Belajaq kat ustaz terajang tong ka……

  12. Yang haramjadah tu Hang. Pasai hang menulih tak pakai akal cuma guna otak. kalau setakat ada otak lembu pun ada otak.

    hang melenting pasai yang langgag tu kereta Tian Chua, pasai dia cina, hang rasa kereta tu saja langgag askar tu, hang rasa Tian Chua suroh drebar dia langgag askar tu.

    Akai hang ingat Tian Chua jadi malaikat maut. pasai ragut nyawa askar tu. Mana Iman hang? Soal maut ini macam dok tangan makhluk ka?

    Simpati manusia tu tetaplah ada, bukan kat keluarga askar tu saja. Kita kalau beriman kena simpati kepada semua manusia yg dirundung musibah. bukan pilih bulu macam hang.

    Kita tau hang takan simpati kepada keluarga mangsa Memali yang dah 25 tahun hidup menderita setelah ketua keluarga depa dibunoh. Depa ni orang kampung kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.

    Cukup ka kerajaan hantag surat mohon maaf saja. Pastue berapa banyak kerajaan UBN bagi sumbangan kat depa. tarak pun.

    Nah sekarang Otak sapa yang duduk dalam jasad haram jadah?.
    Tu kita tak sebut kes pembunuhan Ustaz Osman Talib yang dibunoh oleh UBN kat lubuk Merbau.

    Pasi tuduhan Kat Anwar ni, nak buat macam mana, Ilmu Islam hang dah lebih hebat dari Shekh Yusuf Qardawi yang lihat agenda memfitnah dengan bukti yang tak masuk akal.

    Cam ni saja lah dengan Iman cop keris hang tu. Hang haram jadahkan sekali Syekh Yusuf Qardawi yang sibuk membela Anwar tu.
    Semoga bila hang Haramjadah kat dia. Allah bagi ketulah dan haramjadah kat hang.

  13. Great chief dan kucing kota bangkai hampa pandai pun kata mati tu adalah ajal tetapi pada Teoh Beng hock kenapa ramai orang melayu macam hang tak percaya kekuasaan Allah dok jaja gambar teoh beng hock buat apa,itu tandanya hampa tak percaya, sebab apa sebab kata hampa orang melayu (SPRM) yang bunuh kan. kan itu juga ajal dia dah sampai

  14. Yusuf Qardawi tu tak salah cuma dia salah terima fakta dari anuar putar belit

    • kira kami pon lebih kurang
      macam yusoff qardawi la.
      tak salah cuma terima fakta
      dari anuar belit putar.

      abang beca abang beca
      di tengah jalan
      cari muatan utk mencari makan
      putar putar putar putar
      kaki mengayuh

  15. Pasai Teoh Beng Hock mati dalam jagaaan SPRM, dalam bangunan SPRM, Polis kena siasat apa yang sebabkan dia mati.
    Ajal tak salah itu ketentuan Allah. tapi cara menemui ajal tu yang perlu diperjelaskan. Kalau gitu semua kes kematian yang meragukan tak payah siasatlah.

    Bila disiasat macam2 lah kena jawab, berbagai2 oranglah kena soal, Bila dah ramai kena soal, macam persepsilah orang komen.

    Macam almarhum bung askar tu, memang sah dia dilanggar oleh kereta Tian Chua. Cuma tugas Polis siasat bagaimana kemalangan tu boleh berlaku. Kalau orang yang memandu kereta tu salah. Hukumlah dia. Kalau pemandu tu sengaja langgar dengan tujuan hendak membunuh. Bicarakan dan jatuhkan hukuman. Kalau undang2 kata hukum bunoh. Gantunglah sampai mati. Tu yang dikatakan perbicaraan dan kedaulatan undang2.

    Pasai Syekh Yusuf Qardawi ni pulak. Masa kerajaan jemput dia terima anugerah Maal Hijrah 2009 yang lalu, kalau Najib rasa dia ada maklumat lengkap termasuk semua keterangan doktor. Kenapa tak tunjukan kepada Syekh Yusuf Qardawi, kan itu lebih baik membersihkan imej kerajaan sebagai dicop negara yang rakyatnya dari 1998 hingga sekarang, suka ikut umat nabi Lut. Negara lain pun ada GAY tapi tak sehebat Malaysia sampai masuk mahkamah. Jadi berita seluroh dunia. Kan satu dunia sudah maklum kes2 seperti ini di Malaysia.
    PM mesti bersihkan tanggapan dunia luar.

  16. ermm…apa pasai plak najis tuntuya takut bla anwar bwk kes ni mahkamah syariah..siap suh pencacai dia..jamil khir pi lwn kt sana..pasai kl kt mahkamah syariah..nti saipool buntut x leh nk bbohong lgi..dulu sumpah dgn quran pakai tangan kiri..kt mkmh syriah nti suh baca surah alib ba taa pon tekencin ikut buntut,yu blom lgi suh baca al-fatihah.. pon teketaq2..masa tu nanjis tuya kantoi la bdk buntut ni diupah oleh nanjis dn semah katik..
    hakim gula2 HACKS xdak kt mahkamh syariahh…oiii

  17. itu kata hang yang tak terlibat dalam kemalangan bagaimana orang yang terlibat dalam kemalangan, senang-senang jer hang kata itu ajal dia, hang sanggup ka angkat gambar bung askar tu di mahkamah nanti sebagaimana hang angkat gambar teo beng hock setiap kali bicara kat mahkamah, apa beza mati terjun bangunan dengan dilanggar kereta tian chua, mungkin bezanya tian chua tu bos hampa dia buat apa pun takpa lagi pun dia ka orang kanan anuar celaka tu patut la hampa beria benar sokong dia

    pasai yusuf Qardawi hang ni tau mana kan aku dah kata Anuar bagi maklumat yang salah pada dia macam mana anuar bagi maklumat pada Nik Aziz, sebab tu yusuf qardawi pun dah pening mana satu betui, setakat Yusuf Qardawi pun dia boleh putar apa tah lagi rakyat malaysia macam hampa ni
    Anuar ni pandai putar belit apa saja yang jumpa dia pasti akan termakan cakap dia kalau ular pun pasti akan dia belit, sebab tu jangan selalu dengar ceramah anuar mungkin satu hari nanti hang pun akan serah pungkok hang kat dia

    • hang pun bukan ada d tempat kemalangan, samamacam hang terima salah maklumat dari Najib. Betui hang kata anuar pandai putarbelit aku setuju. kalau nak putaq biaq mcmtu jangan putaq mcm Najib habih putaq TERBELIT.

  18. great chief , kita tunggu keputusan mahkamah kalau anuar digantung sampai mampos pun memang dah ajal dia, kena percaya ajal dia dah sampai, kalau tak gantung pun mungkin kena langgar dengan kereta

    bukti semua dah lengkap cuma anuar yang melambatkan perbicaraan,saiful pun dah beri kenyataan so kita tunggu la bakal PM hampa nak mengelak macam mana lagi

    • elok kejaan hang tu
      make a full stop la.
      Buat keja lebih paedah
      pd rakyat.Tengok2 tang
      mana cacat cela….repair
      buat total preventive maintenance…
      (TPM)…

      Tau keja pasai “lubang”
      lubang pon lubang kunyit

      tak abih-abih…
      sampai bila daaaaaaaaaa

  19. sori aku terlupa nak respon kucing kote, memang hang pun haramjadah macam tian chua juga hang ingat SPRM tu jadi malaikat maut. pasai ragut nyawa tian beng hock askar tu. Mana Iman hang? Soal maut ini macam dok tangan makhluk ka?

    aku nak tanya hang kucing kote pandai hang defend Tian Chua sebab apa, sebab Tian Chua orang kanan Anuar celaka, dia buat apa pun ok, tutup sebelah mata, bagus la dapat melayu macam hampa opp hampa ni melayu ke cina menyamar melayu……….

    • Assalamualaikum sedara

      Kenapa la sedara kalut sangat ni sampai maki hamun abeh semua orang satu dunia ni? Masa Rahim Tambi Chik sondol budak kecik dulu,, Jamaluddin Jarjis raba pungkoq orang, Tajul Rosli langgar budak kat Gerik sampai mati tu sedara tak bising pon. Apa juga yang orang sokongan sedara lakukan segala bentuk onar dan penyelewengan sedara diam jer, berdetik pon tak.

      Janganlah sampai teruk sangat penggunaan bahasa dan kalimah sedara tu, tak baik, tak elok.

    • SALAM,

      Drebar dia yg terlibat…
      Tian Chua bkn pegang stering..
      dia penumpang….

      Tu la kita nak habaq
      Kalau dah jenih mai
      dari puak muhong 1 m’sia ni
      otak mmg dah gelong.
      “””jiwa yg tak tenang”””

      nak jiwa tenang mengaji byk2..

    • Apa umno bantu melayu?

    • umno bagi kain pelikat/batik bila nak raya

      • Pemimpin umno dapat Komisyen berbilion hanya beri kain batik sahaja.

        Itu pun umno bagus.
        Bagus sebab banyak tolong kayakan cina.

        Melayu hanya dapat kain batik
        Datang rumah aku
        aku boleh beri kain batik.

        Fikirla sebaik-baiknya.

  20. Emmm!!! Masalah dengan manusia yang taka faham bahasa ni!!!. Adakah Kucing tuduh SPRM yang bunoh?.. tak tulih pun. Adakah bila polis buat siasatan depa tak perlu libatkan SPRM?..

    Bila pulak Kucing bela Tian Chua. Baca la balik ayat yang Kucing tulih. Adakah polis tak payah siasat kes kemalangan ini. Maknanya hang mau, Polis teruih saja bawak Tian Chua bawak masuk jail dan teruih saja gantung.

    Awat hang Ingat Syekh Qardawi ni, akal dia macam hang ka? ini bukan kali pertama kes liwat ni. Syekh ni kes 1998 dulu pun dia maklum jugak.
    Bila mahkamah tak ada bukti. Anwar dikaitkan pulak kes salah guna kuasa menghalan polis baut siasatan. Polis siasat jugak, tapi bukti yang dibawak tak releven pun.

    Begini sajalah, hang jujur dengan diri hang sendiri lah. Tanya hati kecik hang tu. Jangan ikut emosi. jangan bohong pada diri sendiri. Bahawa hang masuk N3 komen hang ni, semata mata cinta hang kepada UMNO kan. Hang bukan nak cari kebenaran. Tu laa..yang buat hang gagal guna Akal.
    Hang haramjadahkan kami, pasai kami tak menulis mengikut kehendak melayu.
    Takat hang haramjadahkan kami. lantak hanglah..
    Yang kami takut Allah yang haramjadahkan hang macam Allah celakakan Abu Lahab.

    • salam kk,

      Skop bidang dia dok
      kelinting kat lubang
      pungkok saja…….

      sooranya pon ada baunya..

      berak pon ALLAH bagi
      sikit punya nikmat…
      kencing pon sama..

      tapi..berak dan kencing
      perecit merata tak normal
      tak lancar katakan….
      skit ada penyakit…
      macam dok ada la

  21. Jangan cuba belit macam anuar lubang pung…..kalau aku cakap lubang tu hampa kata aku dok kelitin tentang lubang tu sajer tapi hampa yang dok sokong lubang pungkok x per ok jer….wahai kucing kote dan great chief yang mempunyai emak yang sedang nazak, jaga lah emak hang yang nazak tu jangan pulak nanti emak sakit sebab dosa anak

  22. ohh lupa untuk kucing kote cina yg menyamar melayu, aku x pernah undi sesiapa tapi aku sangat benci orang yang bermuka-muka macam hang yang menyamar jadi melayu and jadi batu api kat sini.

  23. AMAT MENGEJUTKAN DARI ANUAR CIFOT BABI
    SETELAH SEMALAM ANWAR MENARIK BALIK PERMOHONAN MENUKAR HAKIM KES LIWAT BELIAU
    HARI INI INFO YANG AKU DAPAT
    MENSYUARAT BIRO POLITIK PKR SEBENTAR TADI TELAH BERSETUJU UNTUK MEMBUAT PERSIAPAN MAJLIS ANGKAT SUMPAH ANWAR DI MASJID/GEREJA NEGERI SELANGOR PADA 25 MAC KHAMIS SELEPAS SOLAT MAGHRIB.
    SEMUA WARTAWAN DAN BLOGGERS DIJEMPUT HADIR.
    SEGALA PERTUKARAN WAKTU DAN TEMPAT AKAN DIBERITAHU KELAK..

    JADI KUCING KOTE DAN GREAT CHEAT PI LA TENGOK IDOLA HAMPA ANGKAT SUMPAH

    • Tidak ada pun. memang dasar orang Bn ni penipu besar, kayakan cina, susahkan melayu.

      Anuar main pkor emak hang kut.

  24. DR YUSOF QARDHAWI JUGA DI PERALATKAN UNTUK MERAIH SIMPATI

    MISI SELAMATKAN NEGARA”

    VCD MAULANA YUSUF DI EDIT DEMI MERAIH UNDI ?

    a) KENAPA PERLU EDIT..MENGHINA MAULANA YUSUF ?

    b) KENAPA TAKUT KALAU KITA TIDAK MELIWAT ?

    c) KENAPA TAKUT KALAU KITA TAK BERZINA SESAMA LELAKI ?

    d) KENAPA TAKUT KALAU KITA TIDAK MEROGOL SESAMA LELAKI ?

    e) KENAPA…..????

    • SIA2 LA MAK HAJI KAPIAQ BEGHANAK KAT HAJI KAPIAQ SAMPAI KOYAK PUKI.
      INGAT NAK JADI BAIK, SORANG BERIMAN DAN SOLEH…….. BESAQ JADI MALAUN.
      NGAJI AGAMA TADAK. DOK MARAH KAT CINA KOMENEH……. KIJA JADI KULI CINA.

      TOSAH LA HANG DOK KALUT NAK BAK IDEA KAPIAQ KAT SINI. KITA TAK PERLAHAP NGAN IDEA KAPIAQ TU. NAK JADI PEJUANG BANGSA KUNUN. MELIA KA
      MELAYU TU KALU TADAK ISLAM ?

      SETAKAT ISLAM HADHARI BUKAN DAH DIKIRA ISLAM. KALU BETUL ISLAM HADHARI TU BETUL……. NAPA SETAKAT DOLLAH BADAWI SAJA, MAI NAJIB BAK SATU MALAYSIA….. KEDUA2NYA SAMA SAJA ……DOK PAKAI.

      he he he
      abang kelabu bergurau ngan adik hajpi kapiaq.

  25. Kalau dah tak ada fakta nak berhujjah toksahlah nak masuk Forum kat sini.

    Makin banyak dok komen takdak fakta ni, Makin jelas nampak kedunguan, Bodoh, Bahlool dan kelabu asap. Kata P.Ramlee.

  26. salam

    awat AP tu dok meraban semacam ja tu? yelebih setim “pungkoq” ka pulak? Ish3…. dasat no bahana “pungkoq” dah kena badi “pungkoq” kot dia?? buleh jadi tak tentu hala sampai macam tu… dasat dasat..

  27. salam sumer

    nie ler orang kata

    “bodoh tak bleh nak ajaq
    pandai tak bleh nak ikut”

    jangan dok layan komentar emosi……

    jom ajak great chief lepak padang kota tengok panorama ciptaan ALlah…….

    kut kut sedaq siapa la kita…..

    • Salam Poyok Temaga,

      Kita ni sentiasa juga merenung
      ciptaan yg maha esa.Satu yg.
      jadi kekaguman kita ialah air
      laut yg masin.Di jadikan pulak
      air laut pasang surut 24 jam
      dgn. pusingan dunia yg cukup laju.
      Bila mana air tu pasang maka
      seluruh air yg masin itu menguasai
      semua sungai2 yg mengalir ke laut.
      Apabila tibanya surut di heretnya
      segala sereba mak neka ke dalam
      laut utk. di bersihkan.Kalau relate
      kpd. manusia nak harapkan menjaga
      kebersihan payah la sedangkan yg.
      dok ada sentiasa otak kat lubang
      pungkok…

      “””nak penyapu mintak pd mat tempe selangor””””

  28. he he

    angin meroyan turun dari otak mai ke pungkoq kut…

    he he

  29. salam,

    Patut la UBN boleh dok klentong sampai setgh abad.Rupa2nya ada jenih manusia otaknya kat lubang pungkok.Patut la Cek DET Kata busuk sampai ke usus… ..Dok perasan jooooraaaaa rakyat.Sorang dok perasan joora ubn….

    Kita cuma guna pakai ucapan cek det saja…
    Ni 1 m’sia kena take note la….
    Jangan dok ingat2 lupa
    Tu kira dah nyanyok..mmg nyanyok pon
    Dah setgh abad…..

    S Gibeng walaupon dia buta sebenarnya dia celik.
    Tapi jgn.lah pulak kita yg celik mata asyik pandang lubang pungkok saja….

    “””JANGAN PANDANG BELAKANG”””

  30. dajjal2 ada d siniiiii pembawa ,penyebar dan menulis . Biar pun bijimata sendiri tak tengok taknampak ,kerja2 fitnah mesti d teruskan dan dsebarkan hanya kerana amarah kepada seseorang !!! punca atau penyebab tak pasti .???????

  31. Salam 1Malaysia.
    Salam suku2 tigasukusakat BOBOI.

    Tak dak satu pun komen yang boleh.
    Dipakai.
    Semacam komen yang takdak jiwa.
    Kerana isunya tidak ada jiwa.

    Itulah BO BO Isu.

    • salam BT

      apa habaq…. sonok cuti sekolah? makan angin hang kt mana? tetiba timbui….
      banyak ka baca buku untuk menambah ilmu dan unuk tambahkan “kecerdikan”?

      komen hang lagi la takdak “jiwa”, dok takat tu jugak… dok tak gi tak gi jugak…..
      budak tadika kena bersara dari menulis….. tak gi mana dah…. sekadaq dok takat tu dulu, kini dan selamanya……

    • Orang umno berjiwa untuk kayakan Cina dan india.
      Jiwa umno untuk kayakan anak beranak, Cina dan India

      Inilah JIWA umno.

      Sedar Lah melayu umno


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: