Posted by: pinkturtle2 | April 11, 2010

APCO: Satu Laporan polis Telah Dibuat


Responses

  1. kickdefella,penulis banjingan terus menyerang TGNA,terus digunakan corak penulisan seperti Mossad Israel menyrang lawannya,Syed Azazil ini memang telah menjadi BARUA kp Tg Temenggong Ktan,dulu dia menjadi Barua kp Husam Musa.Apabila dpt habuan bajingan ini akan menyalak mangsanya seperti anjing kurap.Dgan gaya penulisan yang jelek dan jijik,kickdefella akan menghalalkan cara penulisan yang tidak beretika dan bermaruah.
    Memang ini banjingan blogger tulen yang setaraf dengan tingkat AZAZIL,Abdullah B.Ubai dan Abdullah B.Sabak

    • MEMANG KIJA ANJIN MENYALAK……APA LA LANIE ANJIN TU DAH DAPAT TUAN BAGHU. DOK PIKIAQ KAT NAMA TU KETURUNAN NABI……… JAHAT MENGALAHKAN PELESIT. ITU LA PEEL BEGHOK KULUM PELIAQ.

      KICK DE GILLA CAGHI PITIH NGAN CAGHA TADAK MARUAH.

      he he he

      kick de GILLA adalah ANJIN.

    • Memang dasar Israel tidak senang dengan ISLAM. Israel amat anti dengan Melayu Islam. Samalah dengan 1Malaysia diambil dari Israel. APCO dilantik untuk menjatuhkan Melayu Islam oleh umnobn.

      Umnobn lebih senag cina dan india kayaraya. jangan melayu Islam kaya raya. Biar puak-puak umnobn sahaj yang kaya hasil dari rompakan duit negara.

      Negeri Islam ditindas dan dinafikan hak mereka. Macam Israel nafikan hak Plastein. Sama saja macam pemerintahan umno. Ala-ala ISRAEL gitu. Maka lahir lah juga anak-anak israel malaysia yang menyerang orang-orang ISLAM malaysia.

      Nasib orang ISLAM diMalaysia dihina dan terus dihina. tercalar imej islam dikacamata dunia oleh 1Malaysia ala-ala 1israel.

  2. salam……….

    brapa banyak mau buat laporan daaaa………
    mcm2 laporan telah dibuat sejak dulu kala lagi……
    kes memali pun belum buka lagi……..
    apamcm kes ini boleh buka kaaa????????……

    diceritakan oleh sahibul hikayat…………
    bahawa adalah laporan itu banyaknya tidak terkira lah……..
    dgn raja sesumpah pun cukup banyak…….berkotak-kotak……………

    so n so………hangpa pikiaq larat ke depa nak buka nieeeeeee????,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    lapor jngn tak lapor…….kah kah kah….
    ohhh malaysiaku…………

  3. Apa sebenagnya depa dok lawan lapoq ni haa..?
    Harini Pas buat laporan.
    Esok PKR pulak buat laporan
    Tak lama lagi Umno pulak buat laporan Pasai Pembangkang buat isu.

    Nak tunggu siasat dan dakwa, tak pernah dengag pun polis buat siasat dan dakwa. kata nak siasat tu ada laa…Kes jenayah yang berjebah ni pun polis takdan nak siasat.

    Polis 1 malaysia dah jadi bodo dah dengan kerja politik UBN.

    Polis Malaysia dimangkukkan oleh UBN. Hee hee..

    • kesian sebahagian polis malaysia yg baik2… di maki si kucing kota.. ish2…

      • Salam apple.

        Lupa nak bagi tau.

        Kucing Kota tu, bukan apa.
        Dia nak polis jadi seropa dia.

        Mata dok terkelip, kelip.
        Takut kat tikus.

        Sekadaq itu saja.

  4. Aslkm,

    Depa dah siasat…bukan siasat laporan tu… tapi siasat siapa yang buat laporan.. yang buat laporan tu ada kepentingan PAS ka… ada komisen dengan Anwar ka… ada pasang pepijat kat KDN ka… PDRM ka… mana mamat buat laporan ni dapat maklumat…

    Disebabkan sibuk menyiasat tukang buat laporan ..jadi…ada lambat sikitla nak keluaq laporan pasal APCo… itulah alasan depa… .. MASIH DALAM SIASATAN.. sabaq nooo…

    Silap silap apa saya tulis ni pun akan di siasat kerana menganggu proses siasatan.. Wassalam

  5. Lgi satu…. korang jangan lupa pulak… la ni depa pakai teknologi ala ala spyware dari Israel… jadi depa boleh trace kat mana kita ni duduk menaip cerita atau komen pasal kera jaan.

    Yang dok kutuk kutuk UMGOK dalam internet tu… berhati hati la… jangan nanti ada orang mai serbu rumah hangpa… kedai kopi ka… CC ka.. macam dalam Hollywood movie le… boleh kesan kat mana kita…

    Aku setuju jugak ada teknologi cam tu… tapi yang sedihnya… bersumberkan Yahudi Zionis… Hidup Malaysia Negara Islam ( konon… )

    Ibrahim Ali tak berkutik… TDM tak buka mulut… yes… Hidup Melayu… Hidup Islam…cakap tak serupa bikin …Muka macam talam

    • Kerajaan mesra ZIONIS
      Jangan takut. Plastin berjuang hingga ketitisan darah terakhir.
      kita kutuk kerana benda betul.

      Sepatutnya pihak berkenaan kena siasat bukan tangkap orang.

      Ibrahim ALi tu pengkianat. macam Zionis juga. pengkianat Islam juga.
      Sama sahaja.

      Kerajaan dibawah BN (UMNO)
      Bn mesra Zionis
      Zionis anti ISLAM
      Puakpuak umno pun zionis jua laaa

  6. Salam 1Malaysia.

    Satu pencapaian.
    Nanti, tentu masuk buku rekod.
    Guiness.

    Apa dak nya.
    Sana report, sini report.

    Bukan berkajang, kajang.
    Dah berkoyan, koyan.
    Tentu tak terkandaq.

    Tak apa.
    Reportlah, banyak2.

    Sekadaq nanti tak terkandaq.

    • Salam 1 malaysia
      Mesra ZIONIS

      Tidak perlu kandar wahai Sahabat ZIONIS
      Jangan takut walaupun report dibuat. Berapa pengikut Zionis telah ditangkap atau didakwa

      Wahai YAHUDI 1Malaysia

      tan sri ERIC CHIA kena tangkap atau tidak
      Melayu juga kena

      Enjin Jet hilang (RM berjuta-juta) – sarjan india – kena tangkap atau tidak

      Polis ambil RM300 – Melayu – kena penjara
      Melayu juga kena tangkap

      Melayu itu ISLAM. Zionis itu anti Islam
      UMNO kamceng dengan ZIONIS YAHUDI

      Saudara ZIONIS

      Bukan bincang pasal repot polis tetapi masalahnya Kerajaan ambil Yahudi – Zionis yang membunuh ramai orang islam dibumi sendiri bertapak di1Malaysia.

      APA NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII … 1Malaysia?

      Sahabat Yahudi zionis sekelian

      APCO Worldwide boleh beroperasi di Kuala Lumpur untuk Kerajaan 1 malaysia. APCO Worldwide ni Israel. Zionis ni anti Islam. Umno Bn malaysia ambil dan bayar kepada YAHUDI untuk malaysia. UMNOBN Berkawan dengan Zionis yang anti islam samlah lah juga dengan Yahudi.

      Fahami la sedikit Tentang YAHUDI ZIONIS ini. Jangan buat bodoh sahaja. Tolong sensitif sedikit tentang kesengsaaran rakyat Plastin

      Mungkin umnobn mahu lihat sama keadaan di Plastin berlaku di malaysia. Semua orang umnobn bunuh orang-orang pakatan.

    • Aslkm,

      Aftar, Rempah, budak tadika dsb… Korang ni tak celik mata lagi….. Kera jaan UMNGOK dok kata nama Mesia harum seluruh dunia…. negara luaq memperakui peranan Mesia di peringkat global…. Ni aku tak mengada crita… Cek sendiri arkib dari zaman TDM samai lan ni…

      Kalau dah harum… apa perlunya mengupah APCO utk meningkatkan imej?? Bayaq orang berpuluh juta hanya untuk tingkatkan imej dan jaringan komunikasi?? Itu satu hal… Bayaq Yahudi pulak lagi satu hal….

      Dok pukoi canang Anwar talibarut Yahudi tapi UMNGOK yang konon pejuang Islam dan anti Yahudi senang senang bawa Yahudi ke Putrajaya… Pemuda UMNGOK yang selalu tunjuk gagah buat demo depan kedutaan asing kalau Palestin kena ganyang… diam saja… mana dia?

      Cuba baca laman KDN… bebulu aku baca…. siap mengalu alukan…. Kalau dah KDN pun tak kisah….kita nak bising apa…

      Tapi kalau yang tak sokong kera jaan buat bising pandai pulak KDN nak tangkap atau ambik tindakan

      Lagi satu… PDRM kan sangat hebat dalam risikan… takkan Asiasoft masuk pejabat…. depa tak siasat Asiasoft ni dari keturunan mana… Tunggu orang buat laporan baru nak siasat… Pelik…pelik..

      Alahai Melayu UMNGOK…. bila nak mengaku yang korang ni dah tersasar… Bukan la kami ni nak pertikaikan kewujudan UMNO… banyak jasa UMNO ni… Kalau berjasa dengan cara yang betul aku pun sampai la ni akan sokong UMNO.. tapi kalau dah ayik nak mengketedarah dan pulun duit rakyat… lepas tu bersifat munafik lagi…. Salah ke rakyat bising… Kita tak boleh bersandarkan pada kenangan silam….

      Jasa tu kita hargai.. tapi jangan ingat hanya kerana termakan jasa kita semua kena menghalalkan yang batil sampai kiamat…. Jangan hanya kerana sekarang ni kita dapat makan sedap sedap dengan duit dari segala projek dan kemajuan yang ada ni maka kita boleh tutup mata dan berkata… biarlah…

      Kalau kemajuan yang kita ada sekarang ni boleh kita adakan hanya dengan kos RM50 biliun maka salahkah rakyat bising kalau kos itu mencecah RM 100 biliun…

      So… buka mata….jawab jangan tak jawab

    • Salam,

      Sepatutnya guiness book
      of world record diberikan
      pd saiful.

      1)bab biasiswa
      2)kes liwat

      vip lane disediakan khas
      bertemu dgn. tok jib.

      nak log report pi balai polis la.
      kerja depa kena ambik la.
      gaji dapat ….serve masyarakat
      depa x loghat …hang yg loghat
      tak terkandaq…

      aku loghat sangat tang RM77 JUTA/ANNUM
      bagi kat rakan kamceng gitu—gitu

      “””patut la perangai gitu…gitu””” serupa

      • Salam great chief.

        Kita sokong hang.
        Sapa saja yang hang nak masuk.
        Dalam buku Rekod Guiness.
        Kita sokong.

        Tapi, hang jangan cakap saja.
        Hang kena tulis.
        Kena tulis tahun ni.
        Untuk Rekod 2011.

        Sekadaq kita tunggu.

      • Salam saudara BT,

        Kat aku ni hang jgn. loghat sangat.
        Bahasa kini jgn. ambik pot

        Hang suka tengok
        Tengok sijil GUINESS ka
        Boleh tengok saja la
        Macam menegok dlm. mangkok
        Takat hebat saja la
        Angkat dada kembang macam
        Ayam serama tapi ciput tak tera mana.

        Kan aku dah cakap
        Kita kata pandang
        Macam cinta pandang pertama
        Baru jatuh mengaliaq ke hati
        Cahaya nur menjelma terangi cakerawala
        Baru jalan tak meraba
        Tak kalau cari jalan tak jumpa

        “””GUINESS STOUT ADA LA”””
        woooooooooooooouhhhhhhhhhhh woh woh

        menghilangkan krosot

  7. setiap kali pilihanraya mesti cenggini.. hahaha.. malaysia ku..oh malaysia ku…

  8. salam……….

    orang yg ada mata hati……ada dhameer dienie…….akan mengaitkan sesuatu peristiwa musibah ke atas ummah…….yg tertimpa ke atas tubuh badan Islam dengan lebih berhati-hati….melihat jauh dari sudut bahaya dari musuh-musuh Islam yg akan mengenai semua sekali dari umat ini di mana pun mereka berada…….

    keutamaan adalah untuk menjaga dharuriah agama itu sendiri………

    kita tidak terlepas dari pengaruh yahudiah yg terang-terang mengancam ummah………

    Adakah mereka ini ….tentera amerika di Iraq sebagai contoh…….bila mereka masuk ke negara Islam…….masih bolehkah kita namakan mereka sebagai manusia bilamana wanita Iraq dirogol 17 kali sehari di dalam penjara…….

    Sesungguhnya umat Islam tidak lagi bermaruah. wanita dan lelaki Islam boleh diliwat dan dirogol serta diratah semaunya dan boleh dipamerkan untuk tontonan semua ……………………..
    betapa Maha Adil Allah dalam menghukum umat Islam yang sangat-sangat cintakan dunia.. walaupun mereka lebih hina dari binatang ………..

    satu lagi berita yg amat menakutkan……..
    50 Ribu Remaja Arab Saudi Masuk Kristian Setiap tahun………….
    Jumlah rakyat Arab saudi yang sudah kristian melebihi 300 Ribu
    Mereka turut mencaci Rasulullah SAW………

    kalau di bumi anbiya’ ini…..perkara ini senang berlaku………
    tidak mustahil di mesia akan jadi lebih parah lagi………..

    apa dah jadi nieeeeeeee?…..
    angkara siapa semua ini……..?????

    bt memang tau jawapan nya?????????

    • Salam nasik kandaq.

      Dah nasib orang Islam Arab.

      Dulu, depa semua takut.
      Takut kat Sadam Hussein.
      Depa ingat Sadam kuat.
      Depa ingat Sadam hebat.

      Ropa2nya Sadam pembohong.
      Israel tahu.
      Amerika tahu.
      Barat semua tau lah.

      Habis2 sembunyi dalam lobang.

      Malu lah.

  9. Untuk nostalgia iklan dalam bahasa tamil.
    great cheif bole faham ni..

    Nice chop guiness stout
    gunggle ke nalladhe..

    • salam,

      ammmmak….those are the day’s

      advertisement masa tu la dlm tv
      Kedai tuak pon kedai tuak kerajaan
      masa tu perikatan cap kapai layaq
      dah pon belayaq
      habih havov 1 m’sia waktu tu

      mai la pulak ganti dacing/timbang kati
      gula plak di bungkuih nala punya
      kelonsong retaih skit nala punya tebai
      ….tang tu saja apek cina dah gagau …
      bayangkan tu baru timbang kecik.
      Timbang besaq 1 M’sia kalau
      tak mai besaq ka depa gagau….
      Kena lambong masuk ke laut buat tukun.

      “””stanby fishing rod”””

      mari lah mari
      pergi mengundi
      jangan lupa kewajipan
      pada negara….

      “”masih segar dlm. ingatan””

      • Salam great chief.

        Jangan ajak mengundi saja.
        Hang kena turun.
        Hang ada tanggongjawab.

        Hang kena kandaq banting.
        Hang pasang bendera.
        Hang kena bancoh kopi.

        Kalau tidak, nanti.
        TGNA tak suka hang.

  10. Toghok boto budak tadika ni yo..
    ekau ni budak kocik ko, budak bosa..?

    Apo kono dongan tajuk diataih tu dongan pasang bendero ngan bancoh kopi?

    Kalau iyo ekau nak komen, bialo kono dongan topik.
    Kato ekau banyak membaco!. Apo yang ekau baco? Ekau baco pakai mangkuk agak eaa..

    Ekau ni kalau datang kek Soromban, mati kau di hobein dek budak2 motor yang merompit tu!.

    Toghok boto la ekau ni!!!. Tak pandai pandai!!.

  11. salam KK…………

    BT tu mana dia tau sangat……..
    dia pakai rempuh saja
    gamak dok jadi budak menyibuk……….
    kecik-kecik dok meluncoq ngan upeh…….
    tu yg jadi lagu tu……..tu

    orang cakap pasai buat baik…………bt bawa cerita pak chu cheng……….mana nak ngam…he he he

  12. Salam Kucing Kota.
    Salam nasik kandaq.
    Salam great chief.

    Tak syok, sekarang ni.
    Tak dak topik yang uuuummmmph langsong.

    Kita nak baca topik.
    Tentang TGNA.
    Tentang tak gi, tak gi.
    Tentang bila lagi nak berenti.
    Pinkturtle tak mau siaq.
    Jadi tak uuummph lah.
    Tak panas, tak hangat.

    Kalau gitu.
    TGNA tak boleh berenti.
    Kena tunggu, kena komen2.
    Baru kita tumpang syok.
    Baru lah ceria.

    Setakat Dr. Lo Lo dengan laporan polis.
    BO BO Isu.
    Tak syok langsong.

    Sekadaq nak yang syok, syok saja.

    • Salam saudara BT,

      Bertuah sungguh hang
      sentiasa di bayangi TGNA.
      Aku ni jenoh kelepiaq
      di kejar bayangan bertanduk.
      Dok nak gi dok tak gi
      but still in control la…

      Nasib beik sekok tanduk
      pala lembu pejuang melayu
      selinap habih pasai keling
      punya tokong.Keling jugak
      pujaan hati intan payung
      Pak Muhideen kita calon
      Hulu Selangoq.Panas
      dan ummpp lah buat tika
      ni kerana pejuang2 melayu
      akan turun dgn. pakaian
      silambam mengantikan
      silat…pi wau dia

      “””daeea machaaa silat eilek pochik”””
      aaaaaaaaaammmmmmmmak

  13. hello ZIONIS

    Isu ZIONIS tidak panas
    Kata puak ubn zionis

    Nak isu panas ke?
    Suruh mayudin yahud cipta isu panas
    Bayar pada budak tadika mengaku kena liwat oleh Kapral Singh ke, Kit Siang ke, TGNA ke atu siapa-siapa sahaja

    haa baru ubn kata panas.

    Bawa ZIONIS ke malaysia tidak panas
    Patut pun lantik ZIONIS Yahudi masuk Malaysia
    Zionis tu Anti Islam, Bunuh orang Islam
    UMNO boleh import ZIONIS masuk malaysia

    Apa la punya teruk.

  14. salam……..

    bt…………
    hang kira nak syok ngan tajuk hang suka saja ke??…….buat laa blog sendiri………..hari-hari hang boleh komen.
    hang boleh tulih benda-benda yg hang dah baca berkarung-karung tu…………ni laa masanya hang tunjuk terer hang tu……….cari tajuk-tajuk yg hang syiok saja………
    lepas tu jngn bagi sapa-sapa pun komen……..hang sorang saja buat komen tu…..

    sekadaq jangan dok harap blog orang saja……….

    • Sebenar nya tiada apa yang menarik lansung yang dibawa oleh puak-puak zionis.

      Dah ketandusan idea
      Hangpa ambil Zionis Laknatullah masuk Malaysia

  15. Salam great chief.
    Salam nasik kandaq.

    Dua tiga minggu ni, memang tak syok.
    Nak tulis, tak syok.
    Nak komen pon, tak syok.

    Sebab apa.
    TG kita.
    TGNA pegi Mekah, weh.
    Pinkturtle tak mau tunjuk gambaq.
    Kita kena pegi ke blog lain.
    Nak tengok gambaq.

    Hulu Selangoq pagi ni pon.
    Tak syok, tak menarik.

    Tok syok, sebab TGNA tak dak.
    Tak menarik, sebab bendera warna logo kita,
    Satu saja, itu pon di belakang.

    Lagi tak syok, bila hantu pulak masok campoq.

    Macam tak dak nama lain.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: