Posted by: pinkturtle2 | April 14, 2010

DSAI


Responses

  1. penulis banjingan kickdefella tidak menyahut cabaran yang dibuat oleh tulang besi supaya melapoorkan kp SPRM ttg apa yg didakwa penyelewengan kjaan k`tan ttg hasil balak.
    Nampak sgt blogger banjingan ini bersikap bacul dan pengecut.kalau ada bukti laporlah,jgn asyik nak melalak mcm anjing zionis !
    kickdegilla ni rupanya tak ada telur utk menyahut cabaran itu.
    kini kita dah tau penulisan menghalalkan cara yang dilakukan oleh blogger banjingan ini mpunyai motif yg tersembunyi………..cukup jijik dan keji!

  2. WHUUUUUUUUUAAAAAAAAGHGHGHGHHHH….KHHHHHH.

    MENGANTUK LA ABANG KELABU….. FUHHHHHHHH.
    NUNGGU BABI2 DAH LIMA NAM AGHI TADAK MAI2. PUAIH BETUI……. NUNGGU PAGAQ MACAM ABANG KELABU INI KIGHA JEMU JUGAK LA.

    PEGANG SAJA SENAPANG… TAKLEH NAK ACU….
    AWAAAAAAAK ANJIN2 TADAK MASUK DAN LIMA NAM AGHI.? DAH MAMPUIH KA…… @ TAKUT KAT ABANG KELABU.

    ABANG KELABU, KALU ADIK2 KAPIAQ

  3. salam……….

    inilah tokoh yg diharapkan mengubah senario mesia akan datang………
    semua pihak hendaklah membantu beliau…….

    dsai adalah seorang ‘catalyst’ yang akan menjadi anasir kepada suatu perubahan yg cukup penting suatu masa nanti………
    masa saja yg menjadi faktornya…………….

    manusia ini telah melalui segala bentuk ‘penghinaan’………segala macam tuduhan…….segala nanah dan pekong dilondehkan……..segala sesuatu yg dikenakan…….bermotifkan suatu halangan suapaya jangan ada lagi kemaraan beliau……..

    kemaraan dsai………bererti akan padam pelita dan lampu neon yg sedang menyala dan sedia malap……..agar tidak terpadam terus lampu……….pelita dan neon ini……….maka sesuatu perlu diusahakan………
    jangan jual minyak tanah lagi dekat dia nie…….

    tokoh ini..tokoh antara bangsa………
    ramai orang ‘respect’ kat dsai ni…….cuma depa tak mau mangaku saja………jaga periuk nasi…….

    ramai yg diberi peluang oleh dsai…….tapi ada yg ‘gigit’ dia balik…..gigi depa tak cukup tajam….pasai tu lagi depa gigit…..lagi kuat pak sheh kita ni besilat………tak menang depa nak tepih pulak………..last sekali depa lari keluaq gelanggang………..

    memang menjadi sunnah alam………semakin ditekan…….semakin subur jadinya…………

  4. harapan supaya dsai akan berjaya

    • kesian kat penyokong2 pekak kat sini
      kebenaran demi kebenaran di depan mata tapi tak boleh nak terima
      kesian sungguh!!!
      kesian pak mat tempe dpt bini pun si pekak!!

  5. Ulu selangor dicurahkan bermacam janji-janji manis dan duit.

    Zionis tabur duit.

    UMNOBN kalah awal-awal lagi. kalah pada india

    • kalau menang depa mandi susu….

      hehehehe

      • inilah saja yg selalu akan dikata..
        dah abis modal ka!!!
        kesian kat ampa…dah calon amapa kaki botol,,
        nak buat lagu mana..

      • Betul la. Kena cucuk hindung juga macam taipusam
        Lepas beri pada ZIONIS beri pada hindu pula. Oiii Ubn Yahudi Zionis itu cerita lama. Najis pun ada Altantuya juga.

        Kes minum sahaja yang nak disebut. nampak dah habis modal.
        Bagimana dengan Zionis dan Yahudi pula. Jangan jadi sedorang Islam yang bodoh lagi dungu.

        Cerita la enjin jet kena curi.malu negara oiiii mangkuk. kes minum antara dia dengan ALLAH.

        Kalau dah bodoh pun jagan tonjol sangat la. Nampak kebodohan sangat.

      • Kaki botol pun dia orang islam. Ini orang kafir pula disokong. Macam sokong ZIONIS yahudi la mangkok zionis oiiiii.

        Jangan kuat makan biawak ye.

  6. lepaih tu depa pakat-pakat buleh hempaih buah nyiok…

    he he

    • Betul PT. Kemudian kena cucuk lidah lagi. Tanggung kavadi pula tu

      Orang melayu ubn pun punya la seronok membantu kempen India tu.
      Orang UBN ingat India tu melayu pasal nama adalah sikit iras melayu. Kamal. samalah macam Kamal Antartuk. Geng-geng ni semunya anti Islam macam ubn Zionis.

      APCO APCO APCO

      hahahahaaa

      • DOK MERATUIH MACAM BUDAK TERENCAT

    • MERANA LAH …..
      BENGKEK DLM HATI

      • Zionis siksa orang islam Plastin.
        Umno pula siksa orANG islam malaysia

        Dasar zionis antri islam

  7. Tu saja komen yang hang ada?. Tak dak pasai nak meratuih. Tak dak pasai nak bengkek dalam hati. Yang aulanya ialah menentang apa yang UMNGOK dah buat kalau yang dibuat itu merosakan negara, merosakan rakyat dan merosakan agama. Wajib tentang. Ada faham.
    Bukan menjadi benak macam hang, setelah dibagi maklumat, bukan nak cari sumber benar atau salah untuk dinilai.

    Orang macam hang lah quran sebut” Hatinya telah hitam, telinganya dah menjadi tuli, mata sengaja dibutakan. mereka inilah orang yang kekal dlm kegelapan dan semakin jauh dari cahaya yg terang”.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: