Posted by: pinkturtle2 | April 15, 2010

Kita mahukan calon yang membawa suara rakyat ke Parlimen – Presiden PAS


Responses

  1. salam 1 malaysia,,,,,
    betul kita mahu wakil yg membawa suara rakyat ke parlimen,,
    tapi tak nampak pun wakil dari pas yg membawa suara rakyat ke parlimen semua
    tunduk malu bawah meja dan kadang kadang kita lihat kerusi saja org tak ada!!!

    • anjin……….ANJIIIIIIIIIIN

      RUGI LA MAK ANJIN DOK BEGHANAK KAT ANJIN SABIK DOK BAK PENGAGAI KAPIAQ.

      he he he
      gurau ngan anjin

  2. di parlimen kadang2 kita lihat berbagai penghinaan kpd orang melayu oleh orang bukan melayu jadi kita pun menantilah hero hero dlm pas akan bangun menegur ….
    huh!!!!! apa pun tarak…semua wakil pas tersipu sipu, hidup segan mati tak mau jadinya…wakil jugak ka kalau lagu tu caranya.

    • Oiiii Zionis Yahudi.

      Bagus ke UMNoBn membawa Zionis dan Yahudi dlm Malaysia?
      hina lagi UMNOBN dari wakil Pas. Lu zionis oiii kena fikir la sebelum buat kenyataan.

      Ini orang tengok Sidang parlimen dlm TV1 sahaja. Sudah tentu TV1 tidak siar apa yang dihentam oleh pakatan kepada Zionis.

      Dahlah Bodoh tetapi jangan ajar orang jadi bodoh. Ini dasar ZIONIS

  3. salam…

    kalau dah jenih jambantaik…
    apa pun jambantaik….

    sumber info yang ada pun

    paper jambantaik (lebih korang toilet tisu)
    tv jambantaik

    pasai tu dalam kepala otak pun penuh taik
    busuk lagi membusukkan….

    yang jadi kepala 1 mesia pun kepala taik…..

  4. cayalah…

    • HEEEEEEEEELEH ADIK APPLE NI ,,,,,,

      1 PATAH PERKATAAN JE KOMEN ?
      TAPI TAK PE , SEKOGHANG2 NYA ABANG TAW HANG SELALU JENGOK MAI.
      KESIK JUGAK KALU HANG TAK MAI.

      PAHABAQ LANIE ?

      he he he

  5. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka aka
    Salam TGHA pon suka.

    Alahai, TG Presiden.
    Semua orang mahu.
    Semua orang nak.

    Tapi, yang boleh laksanakan.
    Tak ramai yang mampu.

    Suara rakyat berbagai, bagai.
    Bukan satu, bukan dua.
    Banyak berkoyan, koyan.
    Kalau tulis.
    Berkajang, kajang.
    Sampai tak terkandaq.

    Nanti.
    Dok tengok, terkelip, kelip.

    Sekadaq BO BO Isu.

  6. Orang UBn mahukan Suara ZIONIS di Parlimen Malaysia


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: