Posted by: pinkturtle2 | April 16, 2010

Tamatkan segera khidmat APCO – DPPWP


Responses

  1. hwuaaaaaaaaaaaaghgh khkhkh……

    NGATUK LA ABANG KELABU DOK TUNGGU PEJUANG2 MELAYU MAI BAK KEGHIH KAGHAT.

    ABANG KELABU GHASA ANJIN2 PEJUANG MELAYU TERKEJUT SABIK CALON HULU SELANGOR TU KELING. BELAH PKR PULAK MELAYU….. JADI
    OLEH KEGHANA TEMPRETURE MELAYU DOK MENGALIR DALAM DARAH ANJIN2 NI JADI ANJIN2 PON KENA STROKE LA.

    CAYA LA ANJIN2 PEJUANG MELAYU TAKKAN SOKONG MELAYU KAT HULU SELANGOR NI. MISTI ANJIN NI SOKONG KELING.

    he he he
    abang kelabu gurau ngan ANJIN pejuang melayu

  2. Jangan sebut Pejuang Melayu
    Mereka semua zionis
    Pejuang-pejuang ZIONis

    U
    m
    zioNis
    ziOnis

    Mohon persetujuan

  3. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Jangan tamatkan.
    Kita kena belajaq dari APCO.
    Kalau boleh.
    Minta APCO gajikan orang Malaysia.
    Untuk hubungan dengan negara ASEAN.

    Sekadaq jangan kolot sangat.

  4. salam……..

    sekali pikiaq bt ni…….tak berapa ceredik laa…….
    nak kata gheti………dok tak gheti-gheti jugak…

    apa punya turr hang nie bt wooi…….
    1M nak halau al-yahud ni keluaq…….
    hang nak petahan pulak……..
    ada arti kaa………..

    mana hang dok mai nie…….
    hang nak belajaq apa dari depa puak yahud tu???……
    depa tak dak masa nak ambik budak macam hang nak kegheja ngan depa…….bo bo bo idea……depa tau jenih hang ni bo idea…….
    tak dak dlm sejarah yahudi depa dok gaji orang luaq……..duit hang ada laa depa dok rentap…..

    ghazwatul fikr dari yahudi ni dah melalut satu denia……..hang saja lagi dok dlm kokun sendiri di perak tu,,,,,,,,

    tak dak baca punya olang……..
    ISLAM mesti dibersihkan dari anasir perosak mcm yahud di mesia ni…………….
    bangsa lain selain dari yahudi jangan dok harap boleh dpt ‘advantage’ sesenang mcm budak tadika pikiaq………..
    selagi hang tak salin kulit hang jadi ‘the true jews’…….sorry laa………depa tak pandang langsung………umat lain…bangsa lain adalah kelas kedua bagi al-yahud sprti kat mesia nie……..

    sekadaq kena baca dan faham quran selalu……..

    • Salam nasik kandaq.

      Nak bersihkan Islam.
      Sungguh mulia.
      Satu cita2 besaq.

      Tapi, la.
      Nak bersih macam mana.
      Kalau tak kuat.
      Kalau ramai yang laih.

      Macam lah.
      Doa tu senjata umat Islam.
      Tapi, tanpa kekuatan, tanpa bersatu.
      Macam.
      Senjata tak rak peluru lah.

      Kita kena belajaq dengan depa.
      Senyap2, diam2, macam perisikan depa lah.
      Dok hantok2, dok laga2 orang kita.
      Kalau, kita tak buat cara depa.
      Mati dalam kekalahan lah.
      Kita.

      Itu yang kita kata.
      Jangan kolot.
      Fikiq, fikiq, fikiq.
      Jangan dok merapu.
      KeLiWoN pon dah KeLiRu.

      Sekadaq nak bagitau lah.
      Kucing Kota dah kat Hulu Selangoq.
      Hang, bila nak pi.

      Sekadaq naik bendera logo kita.
      Cukup lah.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: