Posted by: pinkturtle2 | April 30, 2010

Nurul: IGP should server the rakyat


Responses

  1. “IGP should SERVE the rakyat” bukannya ‘server’! Ish,cakap melayu la senang..nak cakap omputih tapi tongggang langgang! Kita semua faham bahasa mdelayu kan?

  2. salam bro n sis………….

    jangan marah laa cucu TM………..
    depa bukan tak tau……..tesasul saja tu………
    cool bro cool…………………….

    cucu TM mungkin tak sedaq tu………
    tulis bahasa melayu pun tersasoi jugak…….

    cuba check balik ayat dlm komen cucu tu….
    “bahasa mdelayu kan?……..kan ke silap tu……..
    tapi orang faham jugak………

    ni laa pentingnya muhasabah……..

    see u

  3. Yang depa tembak kes demo 2 org rakyat kat Kuala Terengganu kira macam mana pulak.

    Yang depa tembak mak janda dok dlm kereta tu kira mana pulak tu?

    Yang depa tembak seorang pemuda dalam tangan digari kat Kangar tu kes apa pulak?

    Katanya masa zaman dharurat dulu polis boleh lepeh gian tembak menembak dgn parti kominis Malaya. Agaknya sekarang dah takdak dah ahli parti kominis sementara tu senjata dah semakin canggih, nak lepeh gian, balun ja bila teragak.

  4. Atas dasar kasih kepada Tok Guru Nik Aziz kami telah cipta satu page goup facebook “Kami akan lindungi Tok Guru Nik Aziz”

    http://www.facebook.com/group.php?gid=117576414938578

    Ini janji kami Anak-anak Kelantan yang berada di IPTA/S

    harap pihak admin sebar2kan lama page facebook ini demi rasa kasih kita kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat … Tok Guru kami


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: