Posted by: pinkturtle2 | Mei 4, 2010

Witness: Aminulrasyid didn’t ram car into police… video


Responses

  1. salam,

    KPN org. crita pasai kes ni………..di berita tv dia dok camdek semua org. memiliki anak yg baik2 kalau dia kata tak baik ..org akan melenting…..
    Dia pi raweit merata…tahan kereta ada mayat
    wanita di sebelah driver lah….anggota polis kena
    langgaq mat rempit …apa punya tuur yakpur pedukai salam pedukang masalodey.Jangan dok merongot la kerana yg tu tugas hampa.Kalau tak suka buat kerja tu blah la macam pak aku minta pencen awai tak tahan kerenah & gelagat polis2
    muda.Dah la pau bapak ayam skali ngan ayam2
    depa kerekau….full package…tu dia yg ckp. kat aku…kalau dia muong kat aku…aku kira muhong kat hampa semua la.

    Tak focus namanya … mungkin terlampau byk. agenda….

    Nampak sungguh apa yg melintas depan depa masa tugas automatic trigger org tu dah salah
    sebelum ke muka pengadilan…macam Kugan
    keluarga terima panggilan mai ambik mayat saja.
    Ni pon depa kelepiaq macam2 padahal jenuh calaq pd badan dan lehiaq.

    Budak dalam ni mesti tok dia tak pesan malam2 dok rumah….

    ok lah nak chao pi KL….sereyau jugak bila nak overtake radio car kat highway nnt.Mana tau….
    bang…..bang…bang….macam koboi..

    dah la kita macam apache….pakai lah
    naaaaaaaaaaahaaaaaaaaai

    • Salam great chief.

      Hang ni, terok la.
      Takkan pak hang nak bagitau.
      Yang dia minta pencen awai.
      Sebab.
      Tak naik pangkat.

      Dia kata saja.
      Tak tahan kerenah.
      Nak kata apa lagi.

      Tapi.
      Kita rasa lah.
      Kalau dia dapat pangkat.
      Dia tak pencen.

      Sekadaq cerita naik pangkat.
      Nanti tak habis, berminggu, minggu.

      • salam saudara bt,

        Alhamdulillah sampai KL
        Sepanjang highway apache
        tak seliseh dgn. koboi.
        Cuma sebelum nak kluaq
        dari Penang saja koboi dok
        tembak bang bang seblom cross
        jambatan …speed limit…

        Pak aku tak gila kat pangkat.
        Kira boleh bangga la kat dia
        bila pencen ada 3 calit.Bukan
        3 calit kat dai yg macam di Hulu
        Selangoq tu di puja2 oleh hang dan
        melayu di rancangan.

  2. Gaji pdrm rakyat yang bayar. Tidak kira pakatan atau ubn.

    jangan la merungut dengan kerja yang sedikit. Aku pun bekas kakitangan Goverment juga. Kerja siang dan malam dengan gaji yang rendah tanpa merungut dan tanpa gagal hadir bertugas. Aku telah diberi penghargaan oleh kerajaan yang diterajui oleh bn dengan sijil penghargaan sahaja tanpa kenaikan gaji. Tak kisah le.
    tetapi lain dengan Pdrm. gaji tinggi. Tetapi hasil kerja amat memalukan Malaysia.
    Kerajaan Bn menghisap darah aku sampai aku mohon berhenti.

    Dalam kes ini, jelas PDRM membuat tindakan tanpa mengunakan akal yang waras. Ini lah akibatnya menggunakan ZIONIS sebagai penasihat. Tahu ke wahai rakan-rakan UMNO apa itu ZIONIS?.

  3. salam,

    depa dok perasan
    gambaq stasky n hutch
    sapa pun depa bleh tembak…..

    macam jugak yg dok prasan pandaiiii
    dalam blog nie….
    semua org n3 tak betui
    tak kena…..
    tak baca….

    sat lagi maiiii laaaa…..
    he he….

    lagi dia tuleh lagi nampak
    kebangsatan dia…
    he he

  4. salam 1 malaysia,,
    gc kalau anak hang nak keluar malam2
    sampai pukul 2 ke 3 pagi hang bagi tak????
    tanggungjawab siapa sebenarnya????

    • salam,

      Anak AKU kdg2 sampai ke pagi
      dia x balik rumah tapi aku
      tau dia di mana KERANA DIA
      HABAQ KAT AKU….
      Jangan loghat sangat…apa2 pon
      terima kasih input tu…

  5. yg dok sebelah budak tu anak polis… polis kejar dia bape km??? jauh beb… polis plak tembak bape kali??? 30 kali beb (ini fakta).. tak tau ape budak tu dah buat smpi 30 kali tembakan.. polis umur 40 an.. takkan tak hapal undang2 plak.. penat kejar le tu kot.. yg pi lari apsai??? takut ka? lesen takdak.. ic tak bawak… yg pasti aku dengar seksyen 302 (bunuh) gantung baju le polis tu… yg lebih sedih kat polis tu gantung leher beb… wallahuallam.. Allah lebih mengetahui..

  6. Salam 1Malaysia.

    Siasat, jangan tak siasat.
    Cari cerita sebenaq.
    Yang salah, salah la.
    Yang silap, silap la.
    Dah malam.
    Siang dah menjadi malam.
    Malam begitu gelap.
    Gelap memang mencurigakan.
    Hanya kucing kota, koot boleh nampak.

    Sekadaq tak heboh 1Malaysia.
    Pon.

  7. Salam bro n sis…..
    Jangan polis tertembak budak tadika sudahlah…
    nanti takdak pulak tukang nilai KPI….
    Forumer great cheif dan nasik kandaq……

    Pelik jugak!
    Pasaipa budak tadika tak buat KPI pasai polis yang tembak budak sek. menengah tu ya?.

  8. he he

    musykil jugak ek

  9. Aslkm,

    Aku setuju dengan hang GC… Apa punya KPN … buat malu se Mesia….. merajuk depan TV… Satu dunia gelak kat Mesia dari dulu sampai sekarang… macam macam hal… di Boleh land tercinta ini… sekarang pulak orang gelak Mesia ada KPN kuat merajuk…

    Patut nya bersabar dan mohon maaf pada orang ramai dan keluarga mangsa… bukan menyindir nyindir keluarga mangsa dan seluruh rakyat Mesia kalau kalau anakbuah nya tersilap… kalau anak buah tak silap dan budak tu sah ada pistol koboi, parang atau C4.. tak salah dan tak rugi pun dia minta maaf…. baru la orang kata polis ada integriti atau bermaruah

    Kalau tak senang dan tak tahan kena blame… mintak resign la… Doa saya moga KPN beristighfar dan banyak bersabar… Tanggungjawab dan amanah banyak cobaaannya

    GC hang sabaq juga walau pun ada sekor munafikatau kapiaq taraf tadika fitnah ayahanda hang …. Sedih tengok orang yang mengaku banyak membaca dan ilmu tinggi masa tadika…konon…..porah…

    • Salam,

      Lumrah alam.Kita ceria slalu.
      Kita bkn.nya ambik pot sangat.
      Sedetik pon x rasa terkilan dgn.
      statement sapa saja.Kita cuma
      nak rapatkan saf macam kita
      di masjid menunaikan solat
      jemaah walaupon tidak sehaluan.

      Budak2 dlm. proses pembelajaran.
      Kesilapan menjadi sebahagian
      dlm proses pembesaran dan
      kematangan minda.Masih puitk
      lagi..yg putik tu kdg.2 luruh awai
      dari pokok kerana tiada ketahanan
      diri kalau refer pd manusia retarded.
      Kalau terlebih jadi ranum pon
      retard juga.Dia patah balik..
      jadi budak balik
      biaq pi la kat dia…..
      lama2 dia ceredik la
      sbb. dia dah pi berguru kat cikgu terar…

  10. Salam 1Malaysia.
    Salam great chief.

    Hang jangan dok ambik pusing sangat.
    Ada orang setuju sangat.
    Dengan apa hang tulih.

    Dia tu bukan lah jenis cerdik.
    Cuma perasan canggih.
    Nama saja bunyi canggih.

    Sekarang ni, hang nak tau.
    Bukan budak2 yang kena belajaq.
    Yang tua2 tu.
    Yang kena belajaq.
    Yang kena baca banyak buku.
    Baca buku berlainan bab.

    Kerana yang tua2 tu lah.
    Maka.
    Ramai mat rempit.
    Ramai budak keluaq malam.
    (Bukan budak tadika, tapi yang hampiq2 nak dewasa tu).
    Ramai yang bawa moto/kereta, takdak lesen.
    Ramai yang merokok.
    Ramai yang melawan cik gu.
    Ramai yang ponteng sekolah.
    Ramai dok melepak kat cyber cafe.
    Tanya kucing kota lah.
    Dia dok perati terkelip, kelip mata.
    Nak tegoq tak berani.

    Yang polis dok susah sekarang ni.
    Kerana Kucing Kota lah.
    Dia nak polis jadi macam dia.
    Dok tengok saja.
    Terkelip, kelip.

    Tentang cikgu terer tu.
    Hang yang kata.
    Bila cikgu terer tulih.
    Hang pon komen lah.
    Suku tigasakat hang pon, komen.
    Komen mengomen lah.
    Suku tigasukusakat hang.

    Hang dah masuk golongan yang tua2.
    Hang kena belajaq lagi.
    Hang kena baca banyak buku.
    Kalau tidak.
    Chief kemana.
    Great kemana.

    Nanti susah pulak Neutron nak kandaq.

  11. Salam saudara BT,

    Rajin2 pak bawa
    pi ke masjid settle semua
    masaalah…
    Ni pi bawa
    “””like father like son”””
    jenuh kandaq la later on…

    • Salam great chief.

      Sekarang, kita baru tau.
      Sapa hang.
      Kita ingat hang.
      Sukusakat Indian chief Bolivia.
      Atau.
      Sukusakat Indian South Dakota.
      Kat Sioux Falls.

      Kita ingat hang, chief sungguh.
      Dan great sungguh.
      Ropa2nya salah.
      Ropa2nya tidak.

      Ropa2nya.
      Hang dulu masa kecik.
      Teringin sangat nak jadi Chief Inspector.
      Maklumlah anak polis.
      Bila orang tua hang nasihat.
      Jangan jadi polis.
      Hang pon kecewa.

      Bila tak jadi polis.
      Mana boleh jadi Inspector.
      Tapi, hang nak jugak.
      Simpan itu chief.

      Sekadaq jadi great chief pon.
      Cukup dah.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: