Posted by: pinkturtle2 | Mei 7, 2010

Zaid’s effigy set on fire outside PKR HQ

Advertisements

Responses

  1. Telah hampir datang kepada manusia perhitungan mereka,sedang mereka masih dalam kelalaian dan tiada mempedulikannya

    1 Al Anbia

  2. Oiii!!!!mangkuk ayun masa Idris Natang hina YDP Agung. Hangpa tak sibuk pulak nak demo depan Dris.
    TKT & Umno yang hina Raja2 Melayu. TKT hina Islam dan Undang2 dia. Hangpa tak pulak pi maki hamun TKT.
    Pasaiapa tak berani? Pasai TKT tu PM dan Presiden Umngok. Pasai hangpa bertuhankan dia. Sama dengan yahudi bertuhankan Firaun.

    Hangpa puja TKT lebih tinggi dari Allah. Harini hangpa baca ayat2 Allah.
    Apa ?. Hangpa ingat Allah tu Tokwan hangpa ka? Main2 dengan Allah

    Melayu Umngok semakin sesat.

  3. salam………

    it’s nothing affect even zaid’s effigy set on fire…..just gone with the wind daaaaaa………….

    kalau marahkan zaid…….lawan laa balik ngan hujjah……….buat apa pi dok reyuh macam orang hilang akai……..

    aku rasa budak-budak pun tak buat perangai mcm tu……………….

    sekadaq aku malu ngan prangai depa-dep tu……..

  4. Salam,

    Perbezaan yg buat bising di sana tu ada habuan.
    Yang masuk n3 ni bising sebab tak dak habuan.
    Di sana npk loklaq di sini macam pelaq.
    Lebih kurang sama saja…
    Loklaq dan pelaq bleh npk dgn. ketara….

    KITA HABAQ SAJA..KITA SAMA2 JGN. LOKLAQ DAN PELAQ……


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: