Posted by: pinkturtle2 | Mei 10, 2010

Saiful sahkan Najib terlibat – DSAI


Responses

  1. Kan dah nampak dah…Mamat gelong ni bagi keterangan yang mencabar hukum logik akal.

    Keterangan memperbodohkan akal para manusia ini telah berlaku dalam kes Azizan Abu Bakar yang juga mengaku diliwat DSAI.
    Azizan mendakwa dia diliwat oleh DSAI di Tivolli Villa siap dengan tarikh dan masa. Malangnya apabila dirujuk kepada rekod siap bangunan. Tivolli Villa belum siap dan tidak logik untuk diduduki dlm sebuah bangunan yang ada rangka sahaja.
    Peguam Negara pinda tarikh pulak, tapi masih tidak ngam dengan bangunan yang tak siap.

    Dr. Munawir telah dipaksa mengaku, hingga hamba Allah ini balik ke Amerika. Sementara Sukma Darmawan juga telah kembali ke Jakarta…Penganiayaan tahap gaban.

    Cerita lebang libu Si Sayfool ini pun akan jadi macam tu lah jugak..

    Buat Utusan Meloya jangan putus asa dan semua akhbar Umngok, siarkan saja berita putar belit anda kerana nun dipinggir bandar dan dihujung negeri sana masih ada rakyat yang dungu dan akan tetap percaya pengkhianatan memandul dan mendungu minda rakyat yang dipelopori oleh editor akhbar anda.

    Bukankah ini misi pemimpin Umngok yang sangat gembira melihat adanya rakyat kekal bodoh, dulu kini dan selamanya.

    Slogan yang pemimpin Umngok tak pernah ucapkan secara nyata dan hanya bersenda sesama mereka ialah:-

    “KEBODOHAN RAKYAT SELAMANYA MENJAMIN KUASA UNTUK SELAMATKAN HARTA KITA”

  2. salam

    harap puak2 dogol UMNO bersabar dgn perjalanan kes sepol di mahkamah yg mana sudah byk sumpah laknat sepol yg makan diri balik, hanya baru hari pertama kena soal balas…byk lagi fakta menarik akan menyusul…nampaknya sudah ada byk keraguan ttg kenapa sepol jumpa najib, jumpa pegawai polis…dan dulu najib menafikan sepol jumpa dia namum terpaksa ngaku juga kerana sepol nak pinjam biasiswa…biasiswa? nanti tahu lah kita biasiswa apa bendanya tu? tapi kenapa sepol jumpa najib nak mintak biasiswa selepas kena liwat plak? , tapi sepol dah ngaku jumpa najib, kenapa kena jumpa pegawai polis dulu (Rodwan)baru buat report…patutnya terus report sajalah…tak yah lah nak jumpa org itu, jumpa org ini…

    ha…kan dah nampak sikit demi sikit akan konspirasi tu…aku dah kata, benda ni semua kerja jahat UMNO jer…tapi sepol masih budak lagi nak jawab soalan nanti…taubat lah sepol…jubo ekau tak kono liwat pun…saja jer nak nyusahkan org!!!

  3. salam,

    Kalau kita menipu sekali maka kita akan terdedah
    utk. menipu yg kedua kali.
    Untuk memikirkan utk. ke 3 kali dan seterusnya
    mana2 yg bernama manusia tidak akan dapat
    melaksanakan kelancangan dan keberkesanan dlm. hal menipu walaupon script telah di ajar dan hafal.Lama2 akan kantoi juga……………

  4. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suke.
    Salam pada 2sukusakat
    Kucing Kota dan great chief.

    Hangpa be2 ni suka sangat.
    Dengan kes2 macam ni.
    Silap2.
    Hangpa be2 pon gelong sama.

    Kucing Kota dok syok sangat.
    Dengan cerita ni.
    Sampai masuk pon,tak bagi salam.
    Ni, dok berguru dengan sapa.
    Dengan Ustaz Neutron al Munafikun.
    Koot.
    koot pulak, koot tak abis2 dengan tesisnya.
    Kot la.

    Tengok great chief.
    Dia dulu buat tesis tentang tipu.
    Tipu sekali, dua kali, tiga kali.
    Semua ada.
    Tu greatnya dia.

    Cuma nasik kandaq belum komen.
    Dah letih koot.
    Banyak sangat yang dikandaq hari ini.

    Sekadaq, don’t worry.
    TGNA tak lepais tangan.

  5. oii budak tadika..
    ang bagi salampun xda pahala maaa..
    salam satu malaysia kunun..
    patutnya ang tambah sikit bagiu sedap buh la alang2 dah xda pahala kan …
    ang buh la salam 1malaysia,1israel,apco..
    ha baru complete kan sedap…

    • Tak boleh bagi salam.
      Tak tahu dia ni Islam, kah tidak.
      Nanti TGNA marah kita pulak.

      Dah hang oii kat kita.
      Kita pon.
      Oii tibor zaban.

      Nak tanya sikit.
      Nama ni, nama apa.
      Tak pernah dengaq pon.

      Bunyi macam datang dari Tibet.
      Tibet yang dok meraban.
      Kena terjun Tasik Raban, la nampaknya.

      Tapi, yang herannya.
      Pandai pulak, tentang pahala.
      Ni, mesti dok belajaq dengan.
      Ustaz Neutron al Munafikun.

      Sekadaq pilihlah nama yang sedap bunyinya.

  6. salam adik beradik…………..

    bila kebenaran datang………
    sirnalah kebatilan……….

    karpal singh pun tau sayfool nie tak mandi junub…..
    Apa standard Sayfool pun tak tau laa………sampai mandi junub pun Karpal Singh tegoq……..Teruk betoi la budak sorang ni……..

    Patutlah mudah sangat nak pau orang…..nak petenah orang……tu baru kena ngan lawyer menggali……
    mandi junub pun tak mengaji ke?…….
    kalau budak-budak tak pa laa jugak…….mcm budak tadika tu………dia belum mengaji bab nie……. jenih ayaq pun tak berapa kenai lagi………..

    sekadaq budak tadika belum masuk jawi lagi………..

    • Salam nasik kandaq.

      Nak peringat lah.
      Kat hang yang tua ni.
      Jangan dok mencarut, lain kali.
      Mencarut tu kotoq.
      Kotoq minda.

      Nanti berjangkit dengan nasik.
      Yang hang kandaq.
      Nanti kotoq pulak nasik tu.
      great chief tak akan makan.
      Yang makan koot, Kucing Kota.

      Mentang2lah, kat Penang.
      Ada tempat nama jawi.
      Hang pun suruh kita, masuk jawi.
      Kucing Kota tak faham.
      Bersunat, baru dia faham.

      Sekadaq nak pesan.
      Yang tua2 kena teruis belajaq.

  7. jika saiful sah jumpa najib pun, adakah itu bermakna bahawa jubo saiful tak kena liwat..? Apakah bila saja jumpa najib bermakna kes ini adalah konspirasi dan saiful kata pernah ikut bosnya ke hong kong & singapore dulu, adakah itu pun konspirasi?

    • ALLOOOOOOOKAPIAQ……………

      KALU KAPIAQ TADAK PUAIH HATI TUNGGENG JUBUQ TAIK KAPIAQ SEKALI KAT AKU. AKU NAK POWER AKU. BARGHU ADA UMMPHHHHHHHH.

      he he he
      gurau ngan kapiaq.

  8. salam,

    Selama ni ramai yg ikut DSAI pi keluaq negara.
    Mengkala ada saja pi buka crita kena sodomi..
    maka betoi lah kejadian tu berlaku…lihat saja
    kes baru saja bermula di makhamah…dah dijatuhkan hukum bersalah oleh nangui2 yg otaknya kat pala lutut.Malah bkn. takat kes tu bermula di makhamah sebelum ke makhamah lagi dah terbukti bersalah….

    Bila lah otak heret pala lembu nak bertukaq pi otak manusia.Masih suka dok sedut taik cirit macam yakpur salam pedukang masalodey.

  9. salam 1 malysia,,,
    kenapa dulu si kapal singah ni pernah berkata
    “anuar perlu bertaubat,,,there’s
    enough trouble in this country,,anuar ibrahim harus bertaubat”
    kenapa agaknya???????
    dan kalau anuar ni suci..spt yg dialu-alukan oleh balaci2 kat sini…
    kenapa kes nak tangguh2..berkali kali,,,
    disuruh sumpah pun tak buat,,,sekarang dah menjangkau setahun….
    kenapa agaknya?????

    • ANJIN………..ANJINNNNNNN

      tadak maruah la anjinAMENO ni kena hina sampai kat mak bapak, hegeh2 mai
      nak jual barang tadak laku.

      KAPIAQ TADAK PUAIH HATI BAWAK MAK HANG DENGAN HANG2 SEKALI.
      TUNGGENG KAT AKU. NAK TES POWER. BIAQ LUAS JUBUQ TAIK HANG DAN MAK HANG SEKALI

      he he he
      gurau ngan ANJIN AMENO

    • salam,

      Kerana nak di beri peluang
      pd yg tak tau mandi hadas
      tu berstatus anak teruna suci
      dan tak lah membawa kemaluan
      1 M’sia.

      Tgk. saja awai2 perbicaraan
      tang bab mandi belum habih
      baca…

      Taraf minta biasiswa lagi…
      Krosot betoi la sistem 1 M’sia ni.
      50 tahun lagi di penuhi kera
      la pd hari SABTU macam dlm.
      surah al baqarah.

      pi la selak…
      tau selak kain saja…

  10. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suke.
    Salam jugak pada 3sukusakat.
    great chief, nasik kandaq dan Kucing Kota.

    Kesian.
    Kesian kat DSAI.
    Ada penyokong2 pon.
    Bukan yang jenis membaca.
    Yang tua2.
    Yang tua2 tak membaca.

    Bila tak membaca.
    Minda tak bersinaq.
    Minda tak bercahaya.
    Minda, macam tak ada jiwa.

    Kerana penyokong2 yang tidak bersinaq.
    Maka DSAI terperangkap.
    Tak sapa, yang boleh lindungi dia.

    Harap kat great chief, pon tak boleh.
    Teringin nak jadi Chief Inspector pon.
    Orang tuanya tak bagi.

    Harap kat nasik kandaq, juga tak boleh.
    Selain dari kandaq nasik.
    Mana dia tau.
    Mencarut, dia reti lah.

    Harap kat Kucing Kota, lagilah tak boleh.
    Yang dia tahu.
    Perati, tenong sampai berkelip, kelip mata.
    Nak terkam pon takut.
    Tu baru nak terkam tikus.

    Sekadaq kena dapat penyokong.
    Yang jenis membaca jugak la.

    • Sesungguhnya Tuhan engkau akan memutuskan perkara antara mereka dengan hukumNya(putusanNya) dan Dia Maha Kuasa dan maha Tahu

      78 An Naml

      Wahai Budak Tadika! ini rahsia nama Kamu

      B-bukan
      U-untuk
      d-duduk
      a-atas
      k-kaki

      T-tapi
      a-atas
      d-dada
      i-iblis
      k-kayu
      a-api

      • Kalau dah mengaku gila.
        Boleh pakai kah komen Orang gila.
        Tak boleh pakai.
        Memang tak boleh pakai.
        Yang boleh pakai.
        Kat Hospital Bahagia.
        Di Tanjung Rambutan.
        Dan di Tampoi.

        Kalau pakai.
        Ustaz Neutron al Munafikun.
        Suka bebenor.

        gila, baguslah punya nama.

  11. Yahudi zionis yahudi zionis UMCO

    Ini kerja puakpuak yahudi. mana ada kerja lain. kerja fiynah orang sahaja le.

    kena faham la kepala hotak ZIONIs _ UMCO.
    UMNCO anti Islam.

    Sama la juga dengan juak-juak UMNCO yangada dlm ni.

  12. Aslkm,

    Tak tentu lagi siapa betul siapa salah…. Saya tak kata DSAI betul atau DSAI salah…. tapi kalau ikut logik cerita zaman 1997-98 pinda tarikh.. usung tilam dan tak relevan.. sampai la ni… jumpa PM hanya untuk minta biasiswa… dan paling utama kalau ikut logik hukum Islam maka mereka yang menuduh dan mengulang ulang kata DSAI peliwat hanya menempah satu tempat di NERAKA…

    BUDAK TADIKA..saya bukan ustaz… hanya orang biasa… bukan lulusan agama pun… tapi saya sentiasa bersikap muhasabah diri… menilai mana baik buruk, betul tak betul…walau tak le alim mana tapi kita mesti ingat hukum hakam Islam adaah teras….

    Apa nak buat…BUDAK TADIKA dah terbukti bersifat MUNAFIK… tak pasti ugamanya apa… mungkin kafir… kalau kamu ISLAM bertaubatlah dengan ALLAH kalau tak ISLAM…it is up to you…

    Sekadaq nak sedaq kan kamu…

    • Memanglah mu tu.
      Bukang ustaz.

      Kita saja yang bagi title tu.
      Bukang apa.
      Mu suko sangat dok kata orang munafik.
      Mu dok mengaji kat mana.

      Kalau dah suko sangat dengan perkataan munafik.
      Kita tambah munafikun.
      Dan kita alkan, dengan bahasa arab.

      Baru bunyi sedap.
      Ustaz Neutron al Munafikun.

      Tak payah sedorkan kita la.
      Mu tu, dah tuo.
      Yang tuo2 macam mu.
      Kena banyak membaca buku.
      Buku yang baik2.

      Sekadaq mu tulis macam sewel.
      Sewel tu adik beradik gelong lah.

  13. salam,

    Yg x gila pooooooooooon
    Komen wang wee wang wee
    Serupa la tu…
    Baca macam x baca
    semua dalca………

    Orang gila pon kenai wahyu..
    YG X GILA SEMUA KENA LAGI BYK BACA…
    BACA DGN. PENUH NIKMAT
    NIKMAT YG PERLU DI PELIHARA….

    • Salam great chief.

      Nak tanyalah sikit.
      Sikit saja.
      Janganlah marah.

      Hang masuk, golongan mana.
      Yang gila ka.
      Yang tak gila.
      Atau.
      Antara gila dengan tak.

      Sebab, kalau antara gila dan tak gila.
      Kita kata sewel.
      Atau dalam bahasa hang.
      gelong.

      Gelong tu.
      Lebih kurang si fool lah.

      Sekadaq nak tau saja.

      • SALAM saudara BT,

        Aku sx pernah maghah eih.
        Lebih2 lagi hang…

        Cuba hang jengok org. gila tu
        Dia pon kenai wahyu..
        Kita kena ambik..kena terima
        Terima kerana nikmat
        Syukoq tanda t.kasih
        satu Anugerah..
        bukan 1 m’sia

        AKU GILA PON X PA..
        ASAI AKU KENAI MACAM ORG GILA
        SUKA GILA2…CERIA
        TAK RAPLAH…..

  14. Aslkm,

    Aik marah pulak kamu ye BT….

    Orang menasihat pun mu nak marah… Tulisang tulisang dan stetmeng mu menggambarkan keperibadiang mu…. nak kata Islam tak Islam… nak kata kapir tak kapir… dah kena batang hidung mu jangan le marah…

    Apa apa ajelah untuk mu…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: