Posted by: pinkturtle2 | Mei 13, 2010

Sign Out Anwar: AG, prosecutors lied

Lihat Video Di Sini

Advertisements

Responses

  1. Wahai Anwar!

    Bersabarlah

    Dan sesungguhnya tuhan akan membayar cukup-“pembalasan”- atas pekerjaan mereka.Sebenarnya tuhan itu tahu betul apa yang telah mereka kerjakan.

    111 Surah Hud

  2. salam…

    Tangguh lagi..
    KUALA LUMPUR 13 Mei – Perbicaraan kes liwat membabitkn Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantu peribadi, Mohd Saiful Bukhari Azlan yangg sepatutnya bersambung esok ditangguh sehingga 31 Mei selepas peguam Karpal Singh memaklumkan pihak pembelaan akan memasukkan afidavit berhubung keputusan hakim yang menolak permohonan mereka utk mdapatkan keterangan bersumpah Mohd Saiful Bukhari di Mahkamah Rayuan esok. – Utusan

    Tangguh lagi…

    Syabas!!!!!

    Mujurler yg didakwa tu adalah Penasihat PKR, Ketua Barisan Pembangkang, PAKATAN RAKYAT..

    Bayangkanlah..jika Anwar adalah dari BN. pehhh memang aku tak leh bayangkan..ngan hukum hakamnya, sumpah seranahnya yg mana semuanya akan dipalitkan pada BN, khususnya UMNO..meng”halal”kan liwat, tangan2 ajaib, mahkamah berat sebelah, mahkamah dikuasai dan dicabuli..macam2. Dan mereka akan brjuang mati2an utk Saiful..

    Macam kita lihat dalam kes Perak..bila keputusan brpihak padanya, maka mahkamah adalah mahkamah rakyat, keadilan telah ditegakkan.
    Bila sebaliknya pula keputusan mahkamah..maka macam2 trpacul keluar dari mulut2 mereka.

    …pening ler, PAS minta panadol satu..mu ada besaaaarr punya panadol

    Petikan dari The Flying Kick.

    • Hello Babi Yahudi mangkok hayun

      Yang tangguh kes ni adalah hakim (BN). Bukan DSAI ada kuasa nak tangguh. HAKIM YANG BERKUASA UNTUK MEMBUAT SEBARANG KEPUTUSAN.

      Memang bukan DARI KALANGAN ORANG Bn buat. Bn ambil zionis masuk Malaysia. Ini pun dah besar kes oiii.

      Masalah belum selesai

      KOta seputih belum selesai. PKFZ belum selesai. Kapal selam belum selesai. APCO belum selesai. Engin kapal terbang belum selesai. PDRM temabk orang melayu macam babi belum selesai. Oiii haram jadah oiii

      Pilihan raya janji berjuta-juta. Oiii kami di KEMENTERIAN KEWANGAN pening kepala bukan pasal kes liwat atau zamri hitam MB mahkamah. tetapi tidak ada duit untuk membiayai projek-projek mee segera ni. kamu anak haram zionis mana tahu. pemimpin kamu hanya berjanji sahaja untuk menang.

      Sekolah nak bayar duit letrik pun tidak ada duit oiiii. Ada alkal yang ALLAH kurnia tolong fikir elok-elok. tetapi kamu ni zionis rempahman mana tahu bersyukur sebab kamu anak haram zinois yang anti ISLAM.

      Terang terang kamu (rempahman) ni zionis.
      Orang bn cukup senang dan selsa dengan zinois

      • salam..

        harap2 kakitgn kerajaan kena potong gaji n x dak bonus sampai bila2. dok buang masa x buat kerja, instead dok masuk blog.
        makan duit gaji haram la tu, ok bela anak bini.
        hahaha

      • ADA LAGI ANJIN NI……….

        ANJIN LIAQ TADAK LESEN……. POOOOOOOOOOW……GEDUMMMMNNNN….
        KUMMMMMMMMMMMMMNH. …TEMBAK KASI MAMPUIH.

        tadak malu muka tebai……dihina macam tu sekali sampai kat mak bapakpon
        tadak ghasa apa2. mai nak menega kat blog ni…nak ajak kita sesat lagu dia.

  3. PAS berjaya atau gagal..
    Dalam usaha amar ma’aruf nahi mungkar..apakah PAS berjaya atau gagal?

    DisisiNya, hanya Dia lah yg layak utk menentukannya..

    Tapi disisi makhluk, maka hasil usaha itu yg dinilaikan semada berjaya atau tidak..

    Nabi saw dan para sahabat ra telah brusaha selama 23 tahun di Mekah dan di Madinah..hasilnya 100% org2 Islam semayang fardhu dimasjid..100% org2 Islam amalkan agama.

    Perbuatan2 maksiat dan jenayah diMekah yg sebelum ini sangat hebat dan terkenal seluruh nusantara hampir pupus sama sekali.

    PAS macam mana? rasanya dah lebih 23 tahun, sejauh manakah pencapaian ummat Islam diMalaysia dalam pengamalan agama Islam?
    PAS kena muhasabah kembali..mereka telah berjaya atau gagal.

    Citer hanya dituju utk PAS..kerana kabornya PAS ler satu2nya parti yg amalkan amar ma’aruf nahi mungkar.

    ..saja mengusik

    Petikan dari The Flying Kick

    • kAMU Zionis laknattullah mana tahu semua ini.
      Kamu anti ISLAM.

      UMNO sokong islam ke. ISLAM HADARI ATAU ISLAM ADA HAD HARI.

  4. Perit dan getirnya nabi Muhammad s.a.w. menegakan Islam di Mekah dan Madinah, bagi mereka yang masuk Islam mungkin ya! 100% bersolat tetapi dalam 100% yg, bersolat itu masih ramai pengikut munafik yg. diketuai oleh Abdullah bin Ubai bin Salul sehingga nabi s.a.w menerima wahyu supaya golongan ini mesti diperangi. Keadaan itu berlanjutan sehingga ke pemerintahan para sahabat.

    Ada seorang jamaah dari kumpulan munafik dalam zaman Saidina Ali Rdh. Bertanya kepada baginda” Wahai Ali! kenapa dlm pemerintahan kamu ini, masih terdapat golongan yang masih derhaka kepada Islam?”.
    Lalu Saidina Ali menjawap “Kerana masa aku diberi tanggung jawab ini ramainya mereka seperti kamu”.

    Begitulah juga Pas walau pun letih dan penat berjuang dan berjihad untuk menegakan agama Allah di Malaysia yang majoriti rakyat melayu berugama Islam tetapi masih belum diizin Allah ialah kerana adanya separuh melayu Islam seperti kamu dan gerombolan yang mewarisi sifat dan sikap seperti Abdullah bin ubai bin Salul..

    Dalam blog ini kamulah kepala orang2 itu.

  5. Bukan soal makan gaji buta atau celik.

    Masalahnya 1Malaysia akan muflis. Pehabis untuk ZIONIS SAHAJA.
    Takkan masuk blog pun tidak boleh. jangan jadi zionis.

    Nak kaji komen komen rakyat. Komen puak-puak APNO yang bodoh bodoh belaka.

  6. Aslkm,

    Berjaya atau gagal usaha menegakkan syiar Islam takleh lamu kata gitu kat PAS Rempahman oii..

    Kalau mu selalu baca kitab… inilah tanda tanda akhir zaman… orang mengaku ISLAM tetapi sangat liat untuk melaksanakan hukum Islam…

    Ini lah sebahagian dari cabaran orang yang memperjuangkan ISlam …terpaksa berhadapan bukan sahaja musuh Islam yang nyata seperti YAHUDI da NASRANI… tapi juga talam 2 muka seperti korang nih…. MUNAFIK..FASIK… n so on…

    Satu soalan balas pada REMPAHMAN… Apa yang dah MELAYU ISLAM UMNGOK buat selama memerintah MEsia 53 tahun…. adakah mereka bejaya mencegah kemungkaran???

    Cukupkah dngan buat masjid besar besar… forum perdana… anjur seminar Islam… tilawah… dan sibuk umum sebgai negara Islam dsb…

    Bila orang seru ke arah yang lebih baik … iaitu kembali kepada hukum HUDUD MAKA DITENTANG habisan… siap olokolok lagi…

    Kalau kita ada kesedaran dah tentu kita akan sokong usaha murni dan baik ini.. bukan nak dakwa orang yang nak tegakkan hukum Allah di mahkamah pulak…

    APA UMNGOK dah buat untuk cegah kemungkaran??? Yang saya nampak cegah sikit … mencipta lebih banyak kemungkaran ada
    la…

    TAk cukup dengan hanya bercakap apa nak buat saya ni selemah lemah iman….Itu maksudnya sayang dunia dari akhirat…

    RENUNGKAN REMPAHMAN…. BT

  7. salam bro n sis…………

    anwar!!!……
    DSAI !!!………..
    kerana anda adalah figure yg besar……..
    kemampuan anda terlalu menggerunkan ‘musuh-musuh’ anda………
    anda dibimbangi…….dikhuatiri…….akan mengancam politik dominasi………..
    anda yang ditakuti……..

    sejak dari zaman Abim lagi….anda sudah menyerlah……..sudah ke depan……
    saingan anda sekarang ini belum dikenali……..belum diketahwi…….belum boleh merangkak………belum bangun tido lagi………
    tapi kini………..anda dizalimi……dikhianati…..ditribulasi……….
    kerana apa????……..
    mereka ingin meneruskan epilog lagu-lagu sumbang mereka..lebih bergaya……supaya kekal berkuasa………menjarah harta…….ghanimah yg banyak……..
    belum puas rasanya……..
    mereka bermandi dollar dan merangkul wanita jelita………..

    kini……..
    anda berdepan sesuatu ‘cereka’ yg dimainkan……..
    tanpa hentinya…….
    skrip diolah……plot ditambah………
    aktor nya silih berganti……..
    kerana cerita kian panas mendidih……
    cerita ‘air mata’………..
    endingnya……….hero pasti kecundang………….

    sabarlah……..harta yg paling baik saat ini……….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: