Posted by: pinkturtle2 | Mei 16, 2010

11:00PM Keputusan Rasmi Undi PRK Sibu Ditangguhkan… Dah Agak !!!

Keputusan Rasmi Undi PRK Sibu Ditangguhkan…

SIBU: Keputusan rasmi undi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sibu ditangguhkan berikutan terdapat kekeliruan pada undi pos.

DAP mendahului Barisan Nasional (BN) sebanyak 2,651 undi pada PKR Sibu.

DAP menerima sebanyak 18,775 undi manakala BN dengan 16,124 undi dan Bebas 196 undi berdasarkan pengiraan 110 daripada 111 kotak undi.

Bagaimanapun, 2,537 undi pos serta undi daripada pekerja pilihan raya masih belum dikira.Mstar

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

SPR ni macam-macaam boleh buat…


Responses

  1. Nilai demokerasi yang ada di Malaysia setaraf anjing merebut tahi dalam lubang kubur Sayfool, semata2 untuk SPR nak hidangkan kepada rakyat yang inilah kueh pau yang diadun dengan resepi keadilan.

    Nah! Sekarang telah dibuktikan jentera2 loji najis yang diuruskan oleh UBN akan berbuat apa sahaja untuk memenohi kehendak Tawkey segala maksiat dan mungkar kekal berkuasa yang mentakrifkan Malaysia ini adalah pusaka mak bapak mereka yang punya.

    Selepas ini kita akan lihat pula keputusan perbicaraan Anwar dengan segala macam kelemahan dan pembuktian yang tak masuk akal itu akan dipaksa menjadi logik sebagai satu bentuk pemerkosaan kepada akal manusia yang sihat…sebagai wajib akur..

    Kes yang lalu kita telah juga melihat bagaimana mahkamah mengambil alih kedaulatan perlembagaan negeri perak dengan mengesahkan Zambri sebagai MB atas kehendak sultan.

    Malaysia akan dilihat sebagai negara yang nilai kualitinya setaraf negara perimitif Uganda yang dikuasai oleh Idi Amin satu masa dahulu…

    Pemimpin UBN akan tetap mendakwa yang mereka adalah pemimpin setaraf pemimpin dunia ketiga berfikiran maju memacu kearah pembangunan Fizikal dan membentuk minda setaraf rakyat Korea dan Jepun…Sedangkan apa yang mereka lakukan lebih kepada memundurkan daya intelek rakyat 20 tahun kebelakang…

    Inilah yang dinasihatkan oleh Apco sekiranya UBN berhasrat hendak mengekalkan kuasa.

  2. salam 1 malaysia,,
    sedarlah org cina undi dap bukan pas atau pkr.. jgn dok seronok kerana menang
    orang melayu seronok sorak2 menang tapi org cina juga yg bijak kerana satu lagi kawasan telah tergadai kpd mereka!!!!
    jgn sangka pas atau pkr yg menang
    dap yg menang parti perkauman yg anti
    islam…
    sedarlah wahai melayu jgn jadi bangsat!!!

    • Habis, yang MIC menang kat Hulu Selangor tu, apa kejadahnya? Calon Melayu dari PKR kalah, bukan ke bangsat namanya UMNO letak calon India di kawasan Majoriti Melayu?

      Siapa yang bangsat sebenarnya?

      • umnooooo

  3. salam..

    hari ini pas sudah tidak berani lagi menyebut penubuhan negara islam.
    hari ini pas sudah tidak berani lagi menyebut perlaksanaan hudud di kelantan dan kedah.
    malah pemimpin pas sendiri sudah mengikut telunjuk dan sujud di kaki kit siang. mana pernah ALLAH pas gadaikan sebelum ini di gereja ?

    • Sejak bila UMNO beriya-iya sensitif, “kunun-kunun”nya nak laksanakan hudud? Pasal judi pertaruhan bola sepak piala dunia yang diluluskan Bee End, korang tak sensitif pulak….

      • ada mashyukk bro. halal halam itu lain kira janji mashyukkkk. pi xxxxxxx dgn umnoooo

  4. setau aku

    nama allah tu dah lama diguna kat gereja di sabah & sarawak

    org umno baru baru tau?

    kalau tak caya

    cuba tanya bernard dompok, maximus ongkili dll

  5. salam 1 malaysia,,
    kalau dah tahu dah lama digunakan oleh gereja…tapi kau masih diam diri,,
    apa patut dipanggil kpd orang itu????

    • umnoooo mangkuk


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: