Posted by: pinkturtle2 | Mei 18, 2010

Bung Moktar ‘not fit’ to be MP


Responses

  1. Salam..

    elok la si Bung nie
    letak jawatan
    ada pon buat menyemak ja
    cakap tak seropa bikin

    tergedik-gedik nak menikah
    mintak la kebenaran dulu
    hang tu wakil rakyat
    kena la tunjuk contoh yang baik

    kalaupun hang tak tahan
    tengok jamban si zizie tu
    jangan la gelojoh sangat..

    laa ni sapa yang malu…
    tok jibtuya gak malu..
    bik mama dah tentu tak setuju..

  2. Orang beeN israil semua boleh.
    Orang PAKATAN saje tidak boleh.
    Negara ni macam negara bapak mereka punya.

  3. Aslkm,

    Saya memang tak faham perangai depa ni… sikap tidak bermoral mereka ni buat malu orang Islam saja…

    Boleh ka dia cakap suruh geng pompuan tu buat statement yang sma pasal DSAI??? Kes dia dengan DSAI lansung tak sama… Satu kes yang konon nya di fitnah dan sedang dibicara… dan mahkamah dah pernah membebaskan DSAI…

    Kes BM lain sikit…. dia boleh dok canang kata kabar angin tu semua tak betul… kira menipu secara terbuka la… lepas tu buat tak ikut hukum agama lagi…. mmm… berat…. berat…. Dia boleh gelak lagi …. bukan apa… denda sikit sangat berbanding dengan kekayaan dia…

    Apa apa pun buat la cara betul dan selamat berbahagia bung… moga berpanjangan jodoh ini…Amin

  4. Islam yang menghalal judi bola sepak adalah islam umno.

    tengok lah pula siapa penasihat kepada islam umno ini, israil yang sudah tentu anti islam. berbagai cara israil gunaan untuk rosakakan orang islam malaysia.
    Dalam kes ini mungkin ada hikmahnya juga.

    siapa bawa masuk israil ini? umno atau pkr.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: