Posted by: pinkturtle2 | Mei 26, 2010

Spesis Katak Sudah Pupus Dari Now…

Anwar: Defections will stop, for now


Responses

  1. aslmkm,,
    isu KOHILAL TAK ADE KE???
    sy dah rugi byk ni!!!!

    • ANJIN……. ANJIIIIIN
      ( sekoq anjin pejuang melayu yang muka tebai mai nak promote parti kapiaq,
      tadak malu la dihina sampai kat mak bapak dok hegeh2 jual baghang tadak laku)

      ADAPA ENJIN ?

      he he he
      gurau ngan anjin.

  2. salam sumua………

    tang ni aku cukup tak setuju……..
    jngn dok kata dah pupuih……..
    katak nie ada mcm-mcm……..
    kalau katak puru tu aku tak heran…
    katak pisang pun orang buat umpan mengelau saja………..

    yang dok kalut nie…….
    dgn katak ong………..
    spesis ni…….bila ujan saja…….
    depa dok riuh main okestra…….ong…ong…ong…..ongkos…ongkos……….ongkos
    lepaih tu depa beteloq merata……..

    so n so……..PR kena beringat cikit……..
    suluh kerap sikit………kot belah mlm ada yg dok bagi makan……..katak pun orang bela laa nie….

    kesian kat bro anwar…….jangan biaq dia sorang dok kawtim ngan anasir katak nie…….orang lain kena tolong sama maa……….

    sekadaq jangan mati katak dah laaa

  3. BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIIM

    MELALUI LEBUH-RAYA : HAQ, BATHIL dan NAFSU JAHAT

    MANUSIA itu dijadikan ALLAH dengan augerah ada otak dan naluri. MEREKA lazimnya berpengetahuan, tahu melalui naluri dari kecil. Manusia diasuh juga terasuh samada oleh keluarga, jiran, kawan, guru, tempat kerja. Masing-masing ada pengalaman suka duka. Begitu juga dalam ikhtiar cari makan menurut bentuk sifat dan tabiat.

    SIFAT baik dan jahat ada pada setiap orang. Mereka yang masuk ke dalam persatuan atau parti politik atau jadi alat luaran dan asing mempunya berbagai sebab dan alasan peribadi..

    Jika mereka sanggup bekerja sebagai pengintip, pemusnah musuh atas kesedaran.agama atau kebngsaan, atau tanah air atau jadi barua negara atau kuasa asing yang berlapis jaringanya sehingga ramai pemimpin yang teperangkap dan menukar pendirian dasarnya.
    SEJARAH dapat membuktikan.

    Ada yang begerak, lantaran mereka itu sudah terikat dengan gaji, janji dan “terkunci” dan terkurang oleh beberbagai umpan lantas hanya menurut perintah dari atas. Jadi tidak pelik jika terdapat tindak taduk mereka yang menyalahi kebiasaan dan ganjil dari segi tugas hariannya.

    Justeru itu, memahami semua ini, setiap orang dan persatuan perlu membersihkan diri daripada KECUAIAN DIRI. Zaman kemajuan teknologi kini terdapat berbagai alat, terutama dalam bidang keselamatan.

    Ada alat yang telah tersiar di pameran dan ada yang disembunyikan. Gambatr dan suara , jarak jauh dan dekat, DNA asli dan campuran buatan boleh didapati oleh mereka yang pakar. Malahan binatang dan serangga pun boleh dialatkan untuk melaksanakan atau mendapat berbagai keinginan jahat dan baik manusia. Begitu ilmu hitam, sihir pun tidak kurang digunakan untuk menjayakan nafsu manusia.

    ~ *Aq ~ Mei, 2010


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: