Posted by: pinkturtle2 | Jun 2, 2010

Kita Akan Pergi Ke Pejabat APCO Untuk Menghalau Mereka – Ketua AMK Selangor

Halau APCO jika serius bantah Israel



Responses

  1. salam 1 malaysia,
    ewahhh!! hero,, konon konon lah kan
    semua ni cari publisiti murahan sbb diarah
    oleh big boss utk mengaburi mata rakyat
    jadilah hero sekejap!!! tapi habuk pun tarak!!!
    bg puak puak yg dah taksub tu .. akan rasa banggalah dgn mamat ni!!!

    hehehe….

    • hebat sungguh “sokongan padu” aftar pada YAHUDI ISRAEL tu…. hebat hebat….

  2. Aslkm,

    AMK jangan la buat statement yang tak dapat nak di buat… macam Aftar cakap la… nanti habuk pun tarak walau pun niat kita tu baik….

    Nak tengok jugak apa UMNGOK nak buat dengan APCO… Puak MUNAFIK dan KAFIR yang dok komen kat sini tu seronok sangat la tengok ZIONIS mengganas…. bukan nak kutuk si bangsat ZIONIS tapi dok kutuk orang yang mengutuk ZIONIS…

  3. salam 1 malaysia,
    yg menjadi talibarut yahudi::
    bukan baru tapi sejak dia jadi menteri, TPM lagi
    lihat saja lah gambar2nya bersama pemimpin israel terdahulu,
    dia yg menjadi rakan karib dgn ramai pemimpin yahudi dan negara2
    penyokong yahudi…dia juga salah seorg lembaga pengarah yg
    mengiktiraf negara israel…dan menjadi dalang apco
    usahlah membuat fitnah lagi dan propaganda yg memutar belitkan fakta sebenar kpd
    org2 yg tidak byk membaca…
    (kpd org2 yg tidak kenal siapa anwar sebenarnya)
    tidak dapat dinafikan bahwa yahudi ada juga yg baik hati, begitu juga dgn kepandaian dan kepakaran mereka dlm bidang2 tertentu…ini memang tidak dapat disangkal kalau masih ada juga yg nak bantah atau nak mengutuk cuba cubalah buka al-quraan ,, rajin rajinlah membacanya

    yg kejam itu rejim zonis dan di sini ingin saya katakan rejim ini tidak kena mengena dgn apco.. rejim zionis ni terang terangan
    ingin melenyapkan org islam di atas muka bumi ini kpd yg tidak tahu apa2 jgnlah disebut2 tentang zionis ini,
    kekejaman mereka tidak akan terbayang oleh minda kita….
    ingin saya tegaskan bukan semua org yahudi itu jahat kejam…
    kalau kata selama ini umno berbaik dgn mereka selama 52 tahun ini telahpun lenyap bumi malaysia ini diratah rakus oleh rejim ini..
    dan tidak dinafikan juga kepakaran dlm bidang2 tertentu mereka inilah diguna pakai oleh satu dunia termasuk negara kita
    yg tercinta ini…(fikir fikirkan)

    • UMNO bayar APCO RM77 juta. Aku rasa sudah cukup membuktikan kerajaan mempunyai hubungan rapat dengan Yahudi. Yahudi yang jahat.

      Apa pula Zionis tidak kena mengena dengan APCO. Zionis cipta APCO untuk hancurkan Islam. Kenapa orang UMNO bodoh-bodoh sangat. Mungkin dapat projek haram kut. makan duit haram. Otak jadi beku tidak berkat.

      Yahudi akan ratah slow-slow dengan dakyah-dakyah.
      Tengok Pulau Batu Putih dan pun lenyap dari Bumi Malaysia. Siapa yang dapat. Anwar Ibrahim yang beri pada singapore?, Tanjung Pagar milik Malaysia diserahkan kepada Yahudi oleh Anwar? Lesen judi Anwar yang luluskan.

      Kamu tidak nampak atau pura-pura tidak nampak?. Kamu jangan ingat rakyat lupa. Kamu yang buta.

      Kalau dah Yahudi tidak perlu menyuruh orang membaca quran sedangkan kamu sokong rejim Yahudi yang mengambil hasil Malaysia.

      Mungkin Melayu UMNO yg mudah lupa.

      Ada akal fikir baik-baik.

      • Salam….

        Wahai Kamal… apa bengap sangat ko nie…
        Memanglah semua tu bukan angkara Anwar…
        Anwar ni macam tok dalang…
        Bukan dia jadi patungnya…
        Sebab tu orang semua tak nampak…

        Tak tahula macam mana nak terangkan hati korang ni…

  4. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Ketua AMK dok pening kepala.
    Dok berfikiq.
    Macam mana, nak dapat mileage.
    Dari isu serangan Israel.
    Yang lain, dah BOBOIsu.

    Nak harapkan lima3sukusakat.
    great chief.
    nasik kandaq.
    Kucing Kota.
    Gubiq.
    KeLiWoN.
    Bagi pon.
    Depa kurang membaca.
    Yang depa tau.
    ikuCeramah.
    Manalah depa, nak ada idea.
    Masih BOBO jugak.
    Tapi BOBOIdea.

    Tapi, tak apa.
    Semangat AMK kuat.
    Depa bukan sekadaq nak membantah.
    Depa nak halau.

    Sekadaq tak tau peranan great chief. kat mana.
    Sebab dia great.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: