Posted by: pinkturtle2 | Jun 3, 2010

Ini bukan operasi keamanan, ini adalah sebuah operasi pengganas – Ketua Pengganas Dunia

JERUSALEM, ISRAEL - JUNE 2:   In this handout photo provided by the Israeli Press Office (GPO), Israeli prime minister Benjamin Netanyahu speaks during a press conference on June 2, 2010 in Jerusalem, Israel. Netanyahu defended the blockade on Gaza on national security reasons.

JERUSALEM, ISRAEL – JUNE 2: In this handout photo provided by the Israeli Press Office (GPO), Israeli prime minister Benjamin Netanyahu speaks during a press conference on June 2, 2010 in Jerusalem, Israel. Netanyahu defended the blockade on Gaza on national security reasons.

Ketua Pengganas Dunia Membela Tindakan Kejam Anak Buahnya

“The soldiers who boarded the boat were attacked with knives and other weapons; they were fired upon”

The activists “wanted to kill them; they wanted to lynch the soldiers.”

This wasn’t a love ship, it was a hate boat … This was not a peaceful operation, it was a terrorist operation.– Israeli prime minister Benjamin Netanyahu


SOURCE: The Age
…………………………………………………………………………………………………………………….

Mungkin gambar ini sebagai bukti bagi B. Netanyahu  apabila mengeluarkan kenyataan tersebut…

A pro-Palestinian activist holds up a club-like object upon the arrival of Israeli forces to a Gaza-bound ship, May 31, 2010, in this frame grab from video released June 2, 2010 by the Israel Defence Forces (IDF). In a televised address after world outrage erupted over nine deaths in Monday's seizure of a Turkish ship bound for Gaza, a defiant Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said easing controls would put long-range Iranian missiles into the hands of the Palestinian enclave's Hamas rulers.

A pro-Palestinian activist holds up a club-like object upon the arrival of Israeli forces to a Gaza-bound ship, May 31, 2010, in this frame grab from video released June 2, 2010 by the Israel Defence Forces (IDF). In a televised address after world outrage erupted over nine deaths in Monday’s seizure of a Turkish ship bound for Gaza, a defiant Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said easing controls would put long-range Iranian missiles into the hands of the Palestinian enclave’s Hamas rulers.


Responses

  1. ada beza dengan kes memali? sapa ajar sapa agaknya…..

  2. Cara memutar belitkan tindakan tak ubah seperti kerajaan UBN.

    Benjamain Netanyahu sokong tindakan Militer Israel merampas kapal bantuan kemanusiaan dengan alasan kapal ini membawa senjata dan semua anak kapal adalah pengganas.

    Perhimpunan kumpulan parti pembangkang mesti dihalang oleh PDRM kerana mereka berhimpun dan akan mengganas. Meskipun telah berlalu beberapa perhimpunan dan tiada dikalangan demonstrator ini mengganas.
    Mereka mesti ditembak dengan water canon dan akan dipukul oleh PDRM.

    Benjamin yahudi ini kah yang belajar dari UBN atau UBN yang belajar dari yahudi ini?.

  3. Benjamin nie belajar drp PDRM kot?

    • PDRM yang belajaq dari Benjamin.

  4. aslmkum,
    semua org ada cara putar belit,
    termasuk parti pas dan nik ajis,
    putar belit yg berkualiti la katakan,

    • UMNO Israel tak putaq belit ka???

    • hebat sungguh “sokongan padu” kepalahotak ni ngan ISRAEL YAHUDI…..

    • Yahudi zionis telah berjaya menawan puak-puak UMCO.
      TAHNIAH UMNO kerana bersih,bijak dan tidak putar belit.

      Altantuya jangan dilupai.

  5. orang lain bertindak jahat…kita bergaduh sesama sendiri di sini…tak ka bodoh namanya?

    • Hang tak mau kita
      bergaduh sesama sendiri
      kat sini?

      Jangan bersekongkol dengan
      APCO-Israel.

      Aku ulang….

      JANGAN BERSEKONGKOL DENGAN APCO….!!!!

    • APNO/UMCO yg bodoh. PAKATAN tidak bodoh. RM77 juta boleh beri pada Israil.
      APNO/UMCO yang nak bergaduh pasal PDRM sebelah UMCO/APNO.

      • Salam…

        aku selalu tengok kau tulis pasal 77 juta…
        kau ni dah miskin sangat ke…
        duit yang kau tak nampak kau sibukkan…
        tapi aku rasa kau ni ada duit punya orang…
        kalau tak takkan kau boleh surf sini ye tak…
        makan cukup tak?
        rumah berteduh ada tak?
        kereta buat pegi kerja mesti hebat nyer…
        apa lagi yang kau nak…
        ish..ish..ish..

  6. salam .

    sudah la kalian .
    sepatutnya kita pandang hal ini dari segi kemanusiaan . bukan pandang dari segi politik .
    jangan menuduh dan menuding jari pada sapa2 ..
    disini yg jahat tetap rejim zionis , jikalau mereka tak jahat , mereka tak rampas palestin , membunuh rakyat palestin , tak buat tembok pemisah . kita tak mampu nak buat apa2 .. berserah saja pada Tuhan Yang Maha Esa . ni la gegala perperangan . Tanda2 kiamat hampir dekat .

  7. salam wali………

    hang ni confirm bukan sukusakat wali songo……..

    aku salin balik yg hang kata……”duit yang kau tak nampak kau sibukkan…

    memang laa kena sebok……pasai duit tu bukan mak bapak depa punya…………duit tu duit rakyat………..
    hang ni jenih rakyat apa?????……
    awat hang tak bayaq cukai ke????

    kalu nak jadi wali pun bagi laaa cerodik sikit…….
    jangan jadi wali tongkang dah laaa

    • Salam…

      ko punya perangai ni macam masa budak-budak…
      suka mengejek nama… bila tak puas hati habis nama bapa, mak jadi mangsa…
      sebab apa??? cuma nak puaskan nafsu marah…
      bukankah Islam mengajar kita benda yang baik…
      apa hukumnya kita mengelar orang dengan nama yang tak baik…
      cuba tanya kat ustaz ko…
      jangan jadi hipokrit@munafik…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: