Posted by: pinkturtle2 | Jun 4, 2010

Say No To Israel Laknatullah Say No To APCO

Malaysia's opposition leader Anwar Ibrahim (C front) waves as he marches with demonstrators to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

Malaysia’s opposition leader Anwar Ibrahim (C front) waves as he marches with demonstrators to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel’s storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.- Reuters Pictures

Demonstrators display an anti-Israel banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

Demonstrators display an anti-Israel banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel’s storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council..Reuters Pictures

Demonstrators display an anti-Israel banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

A demonstrator sets fire to an Israeli national flag near the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, during a protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

A demonstrator sets fire to an Israeli national flag near the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010,-Reuters Pictures 18 minutes ago

Demonstrators display a banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

Demonstrators display a banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel’s storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday

Demonstrators display banners with anti-Israel and anti-U.S. slogans as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

Reuters Pictures 8 minutes ago

Demonstrators display banners and placards in protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla, outside the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

Demonstrators display a banner as they march to the U.S. embassy in Kuala Lumpur June 4, 2010, to protest against Israel's storming of a Gaza-bound aid flotilla. Israeli marines stormed the Turkish aid ship bound for Gaza on Monday and at least nine pro-Palestinian activists were killed, triggering a diplomatic crisis and an emergency session of the U.N. Security Council.

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Gambar-gambar di bawah ini dari Photo Malaysiakini

Advertisements

Responses

  1. Khairy dan Pemuda BN Umno ( Tiada MCA n MIC) pun buat demo jugak kat masjid negara. Depa kutuk Israel sungguh2 didepan kira 200 orang peserta demo. Jurugambar akhbar tak menang tangan snap gambar depa.
    Kemudian Kucing tanya “nak buat apa gambag ni snap banyak2”.
    Depa kata. “Senang nak pilih gambag mana yang nampak patriotik pemuda Umno kalau siar dalam akhbar perdana baru nampak hebat. Baru rakyat di Ulu2 kampung kagum “.

    Kucing “Oooo……
    Kucing tanya pulak kat sorang pemuda UBN ” Lepaeh ni. nak pi belarak ke kedutaan Amerika ka?”.
    “Dak aih tak pi dak kut”. Jawap pemuda tu..
    “Pasai apa tak pi?” tanya Kucing lagi.

    ” Seganlaa…Depa tu ghamai sangat, kata lebih dari 20,000 orang, lagi pun, kawan bagitau ada sepanduk depa dok hentam Umno pasai Apco”.

    “Jadi kalau join dengan depa jadi macam mana?’
    Tanya Kucing lagi…

    ” Takut kami pun kena kutuk Apco macam depa!”

    “Apa salahnya, kutuk aja lah….”. Cadang Kucing.

    “Nanti berita siar pemuda Umno pun kutuk Apco, siap dengan gambag lagi….Pastue Khairy tentu confirm tak dapat jadi menteri. ” Balas pemuda tu.

    “Kalau gitu kena sokong Apco laaa…. sindiag Kucing.

    “Mai demo ni bukan nak kutuk Israel sangat…Cuma takut melayu Islam kata Pemuda Umno tak sokong Islam..”

    Oooo…..tu la sajaa…

  2. salam kucing…………..

    teloq depa dah kemurok kot???

  3. salam 1 malaysia,
    pasal tulah KP umno tu tak dapat jawatan apa2 pun dlm kabinet…
    baru tahu ka!!!!

  4. salam…….

    aikkkkk……..
    pasai apa authar dok menjampok pulak……….
    awat?? hang punya tak kemurok ka???…….
    sama laa tu ngan depa……….

  5. salam 1 malaysia,
    marah nampak si jumud nie!!
    kalau yg lahabau mcm hang kotlah
    rasa kemurok teloq sendiri sbb
    join pakatan hanya untuk dptkan jawatan
    utk nak penuhkan perut sendiri,poket sendiri..
    apa nak buat dah terserlah pekong sendiri.

    • salam 1 malaysia,
      bila pm tak pilih org2 yg korup utk pegang jawatan penting
      dlm negara bermakna hangpa pun tak ada isu nak propaganda,
      nak mainkan,nak tipu rakyat…

      ‘ampulah khalifah lge hangpa yg penipu itu’
      supaya robohkan lagi semua gerai2 perniagaan org melayu p.pinang
      bertepuklah, bersoraklah seronok tengok!!!!

      kendoq kendoq.

  6. salam bro n sis……..

    alooooo authar…….
    hang sendiri yg krosot…….
    peduli apa KJ depa pilih ke tidak…..
    tak kisah punya…….
    dulu dia ni laa jadi idola hangpa….
    habih kipaih kat kedai hangpa beli dok kipaih dia……..
    laa ni kwn tu tesangkut……hangpa semua pakat cabut…….
    tu saja laa prangai hangpa……
    tak boleh masyukk…kipaih pun hilang laaa

    cuma hang kena tau laa……….yg depa pilih tu tak dak masuk election punya…….pakai jampi n sintuk limau saja…..apa makna tu?

    kalu kat geng sendiri tatak mau caya….manyak susahlah…..manyak kalut laa……manyak problem laa…manyak krosot laaaaaaaa……

    hang pun lagi jumud……..sampai tak reti nak pikior benda kecik mcm tu……….

    hang tok sah dok becakap pasai korup laaa…….
    badan hangpa hari-hari dok bau taik…….dok kata wangi lagi……..
    tau pulak kata korup ye??…..
    kah kah kah……
    aku nak temuntah

    sendiri mau hidu laaaaaaaa…..

    • Salam…

      apabenda la…
      ko punya imaginasi tinggi sangat la…
      pegi kedai beli kipas nak kipas KJ…
      lepas tu tau pulak badan org tu bau taik…
      apa punya n3 ni…

  7. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.
    Salam jugak pada 2sukusakat
    Kucing Kota dan nasik kandaq.
    Yang dah tua2 belaka.
    Yang memang tak suka membaca.

    Kucing Kota dok buat cerita.
    Dok buat lawak kelas 3.
    nasik kandaq pon terasa suka.
    Tulih pon, tah apa2.

    Yang dok marah kat APCO tu.
    Pasai apa.
    Lain yang buat pasai.
    Lain pulak yang kena marah.

    Kan baguis.
    Kalau kita boleh guna ilmu.
    Minta APCO tolong.
    Ringankan penderitaan orang2 GAZA.
    Cobalah psyop orang2 APCO.
    Kalau kita pandai psyop.
    Tentu kita akan berjaya.

    Tu pon, kalau kita ada kepakaran psyop lah.
    Kalau tak dak, macam sukusakat malas baca.
    Payahlah.

    Sekadaq tunggu TGNA psyop APCO.

    • salam BT,

      Jgn. la jadi macam kaldai akaq.
      Mengaji dgn. ikut ceramah
      berbeza dgn. baca.Semua hang
      kena pulon.

      Nabi MUSA a.s dan ALLAH depa
      boleh buat main macam aci lut.
      Inikan kita.
      Depa tak ambik pot lansung la.

      http://www.apcoworldwide.com/content/aboutapco/about_apco.aspx

      Pakar al qur’an dan hadith ada
      Kepakaran kaum yg ALLAH murka
      kita pi terepa.

      2020 nnt. 1 m’sia pakai
      ketayap kecik ataih pala.
      order 1 skrg..bila demand nnt.
      jadi mahai.sape byk. tu

  8. salam……..

    logo wali ngan BT kan sama…….
    dua dua ijau………kah kah kah
    kembaq siam…………

    kalau para anbiya’ pun yahudi laknat ni boleh membunuh……….
    budak Tadika nak pi bekawan pulak……..
    cihhhhhhh……..nak ajak wali dia sekali………
    nak ajak apco tolong……..
    tolong apa???…..tolong perabih harta benda hang boleh laaa……….
    memang akai baghal betoi laa BT ni…….

    yahudi telah jelas dirakamkan al-Quran sebagai musuh umat Islam……..
    hang kena baca dan faham Quran sungguh…….baru hang tak melalut merepet……
    aku bagi surah dan ayat dia…hang semak tengok…….
    Dalam al-Qur’an: QS 2/120, 2/74, 2/80, 2/96, 3/75, 3/181, 3/112, 5/13, 5/18, 8/56, 59/14, 7/171……………

    Sejarah: Sejarah telah mencatat pengkhianatan dan kebiadaban mereka sepanjang masa, dari sejak kemaksiatan, peperangan dan kerosakan sampai dengan pembunuhan nabi-nabi …………..

    hang baca tulisan-tulisan semasa ………..
    Roger Geraudy (Mimpi Zionis dan bantahannya, Dongeng-dongeng Negara Israel)………
    William Guy Carr (Yahudi Menggenggam Dunia), dll……….tak dak satu pun yg setuju ngan yahudi…….tak dak satu pun yg nak buat baik ngan bangsa nie……..kecuali hang dan sukusakat hang saja………………….

    hang…… jugak sukusakat hang kena tau betoi-betoi prangai yahudi nie………
    -Iri dan dengki.
    -Membunuh dan mengusir kaumnya sendiri.
    -Bakhil……rakus dan haloba………
    -pembohong….tak boleh pecaya langsung…….tak pernah betoi janji…….
    -pengkhianat………..
    – Provokator dan bacul aka pengecut…….

    cthnya:…..Allah swt berfirman: “Mereka berkata: ‘Hai Musa, kami sekali sekali tidak akan memasuki nya selama-lamanya, selagi mereka ada didalamnya, Karena itu pergilah kamu bersama Tuhanmu, dan berperanglah kamu berdua, sesungguhnya kami Hanya duduk menanti disini saja“. (QS Al Maaidah [5]:24)…………

    cuba hang tengok sikap pengecut bangsa Yahudi………yg jadi idola hang tu……..depa bia1kan nabinya berjuang sendirian…..depa pulak lebih suka duduk-duduk saja………

    rentikan laa sandiwara hang tu BT………
    aku kesian kat hang……..masih tak jumpak jln cahaya…….jln kebenaran……………..

    • Salam…

      aku setuju ko kata yahudi ni satu bangsa yang dilaknat Allah… sebab dalam Quran dah tertulis…
      tapi ko ni janganlah ada hati macam yahudi…
      suka nak bermusuh…
      suka putar belit…
      yang benar kita kata benar…
      yang salah kita kata salah…
      walaupun yang benar kadang kala kena batang hidung sendiri…

  9. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.
    Salam pada yang suka ikutCeramah.
    Dah tua2, tapi malais membaca.

    Kita kena minta TGNA jugak lah.
    Tolong pebetoikan suku2sakat.
    great chief, nasik kandaq dan Kucing Kota.
    Yang semuanya dah nak gelong.

    TG bagi ceramah.
    Pasai Yahudi dan perangai Yahudi.

    Yang hangpa dok besembang.
    Pasai Harakah.
    Gelak hara, hara, kah, kah, kah.
    Kat belakang tu.
    Buat apa.

    Hangpa nak ikutCeramah, ikutlah.
    Yang hangpa tak dengaq betoi2.
    Pasai apa.
    Kan, sekarang.
    Hangpa dah gelong.

    Sekarang, hangpa dah kena bahadi Yahudi.
    Dah berperangai terok dari Yahudi.
    Dah nak jadi.

    Rabbi great chief.
    Rabbi nasik kandaq.
    Rabbi Kucing Kota.

    Sekadaq TGNA kena pebetoi.
    Dalam ceamah.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: