Posted by: pinkturtle2 | Jun 6, 2010

PSM Akan Bersama Pakatan Melawan BN Pada PRU Akan Datang

PSM will go with Pakatan against BN in next GE

Advertisements

Responses

  1. Celaka..celaka… umno apco.
    Celaka…celaka…..pemimpin umno
    Mamposs…mamposs…anjing zionis
    Mamposs…mamposs…musuh islam.

  2. salam 1 malaysia,
    bagus bagus joinlah ramai2 lawan lah dgn
    umno ke apco ke..lawanlah
    biar tumbang umno, biar lenyapkan umno
    lenyapkan semuanya sekali jgn ada lagi saki baki corak pemerintahan umno.
    umno sangat dibenci oleh orang melayu sendiri, orang melayu yg dengki, dendam,
    pengkianat, yg tidak pernah bersyukur.

    biarlah negara ini bertukar pemerintahan
    nya kpd yg melayu tak sedar diri..
    mungkin selama 52 tahun ini mereka mkan
    taik teringin nak makan nasi pula.

    kalau dap yg perintah lagi bagus,
    supaya dap lebih tegas dlm jabatan kerajaan supaya dirombak kembali, tukarkan atau gantikan pekerja2 melayu yg malas itu dgn pekerja cina yg lebih cekap.

    beri sikit tekanan kpd pekerja2 kerajaan ini yg dah tua2 tu elok dok rumah jaga cucu
    tak payah dtg kerja utk dapatkan gaji buta.
    elok diganti dgn pekerja2 cina dan india yg lebih pandai dan cekap.

    kpd guru2 yg kena tukar ke sabah /serawak
    ke tak boleh lagi beralasan tak mahu pergi nak ganti orglain atau nak kahwin ke..samada pergi atau berhenti

    hapuskan semua sekali hak2 istimewa org melayu.. tak guna diberikan kpd bangsa yg tidak mengenang budi ini apa apa pun,
    semua disamaratakan.

    nak masuk universiti disamakan..
    biasiswa disamakan..
    kolej komuniti yg disediakan utk pelajar melayu yg ketinggalan biarlah disamakan biar mereka ketinggalan lebih jauh lagi
    kolej mara yg disediakan utk pelajar melayu
    bukakan, samaratakan
    biasisiwa utk ke pelajar ke luar negeri
    beri pada semua kita lihat bangsa mana lebih maju dan ramai
    gerai gerai mara berikan kpd semua tak payah utk melayu saja tak ada gunanya
    tolong org melayu
    hapuskan diskaun pembelian rumah utk bumiputra, org melayu skrg dah tak mahu diskaun diskaun lagi mereka dah kaya dah mampu beli rumah tanpa diskaun
    tak payah lagi bina rumah yg menetapkan kuota bumiputra..org melayu boleh berdikari

    sekarang org melayu kalau mati pun kena beli tanah sama mcm bangsa lain juga..beli jgn tak beli bayar ribu ribu utk tanah perkuburan. samaratakan

    pencen dipercepatakan umur 50 suruh pencen dok rumah drpd dtg kerja tak buat apa apa.
    bab kerja harus ikut mcm singapore, mesti rajin, dtg kerja kongsi kereta, kurangkan cuti sakit, cuti bersalin.

    semuga puaslah hati saudara2 ku yg teramat benci dan dendam sesama islam.
    ingatlah segala perbuatan kita yg diakhiri dgn penyesalan maka itu adalah perbuatan syaitan.

    • TAHNIAH UMNO

      Memang umno tidak disukai ramai.
      20 tahun pas memerintah kelantan.
      50 tahun umno perintah Malaysia

      Tauke cina yang kaya raya.

      jangan lupa Bank bumiputera hilang – lingkup oleh UMCO
      Pembunuhan Althantuya – belum selesai
      Siapa bunuh? arahan siapa?
      Pulau batu putih – hilang
      pelantar minyak – hilang
      Tanjung pagar (singapore) – sedekah pada Singapore
      Lesen judi – untuk cina
      RM52 bilion bucur – Laporan Audit negara
      RM77 juta untuk Israil (APCO)

      10 PRK – janji berjuta-juta. Mana ambil duit?

    • sapa yg mula buka 10% kat sepet ngan kriang masuk mrsm????………..tak puak hangpa jugak????……..hang dok melalak apa??? buang stim saja………suluh diri puak hangpa dulu…………

      yg hang dok karang mai tu……yang tu laa hangpa pencetusnya…….pemulanya………..n pelingkupnya…….

      dok tak sedaq situ laa……..

      eh authar putar……..tak payah dok besenandong laaaaaaaa……..
      banyak sangat siri pelingkupan puak hang dok reka buat ambik……….

      • salam,
        yalah..BN kena bagi pada semua sbb dia mewakili semua bangsa
        tapi walaumcmana pun dia akan lebihkan orang melayu juga
        tapi skrg ini oleh kerana org melayu dah pecah 3 puak, dlm masa yg sama mca & mic ambil kesempatan mereka mula tuntut
        lebih lebih disebab kan apa????
        sebab nya bila melayu tak bersatu kita tak kuat, kita lemah
        kita terpaksa akur dgn kehendak mereka.
        sama juga dgn dap pun buat masa skrg dia sokonglah pas dan pkr tunggulah bila tiba masanya..bila mereka dah mula bersatu
        masa tu baru kita nak menyesal!!!!!???????

      • salam,

        Kalau jaga melayu kenapa
        kena perlu ada DEB 30%.
        Kenapa tak ambil 70%
        30% tu bangsa lain.Tu pon
        tak tercapai.Kuasa dlm.
        tangan pon tak bleh lakukan.

        Sudah lah jgn. dok mai autar
        di sini.

  3. Kalau orang melayu bersatu….. dibawah satu payung , Tanpa mengira ideologi Politik , tiada percakaran , tiada maki memaki , kita pasti , bangsa melayu akan berjaya !

    • boley ke malayu bersatu????????? adik beradik dalam satu keluarga pon banyak yang bercakaran hasil tarbiah setengah abad gst!!!!

    • salam semua,
      ini entah kali keberapa aku menyeru kpd semua supaya bersatu
      bersatu kita teguh…..
      kikiskan sifat2 yg tidak baik dihati, ingatlah kita sesama islam
      bertelagah sesama sendiri, kita juga yg rugi, orglain ambil kesempatan di atas kelemahan kita..

      sedarlah wahai saudara2 islam ku
      walau kita benci sekalipun kpd saudara islam kita yg lain
      jgn lah terlalu emosi..
      kita mohon ke hadrat ilahi agar diberi petunjuk
      insyallah..

      • Bersatu kita bersatu
        dibawa pemimpin penipu

        Saudara tidak pelru bercakap mengenai bersatu ni.
        Saudara hanya mampu cari projek untuk kantong suadara sahaja.

  4. bulih caya ka ane ni…. takut nanti esok pru, malam ni dia buat u-turn pasal kasi yilek pochik!!! tapi walaubagaimanapun pengakuan itu boleh la dipercayaai daripada pecayakan gst……

    • Salam…

      dalam dunia ni macam2 boleh jadi…
      siapa sangka…
      ‘anak emas’ Tun Mahathir dulu tak dapat jadi PM…
      siapa sangka…
      2 parti yang berlainan ideologi boleh berpeluk2 sekarang ni…
      siapa sangka…
      mungkin satu hari nanti 2 parti terbesar orang melayu akan bersatu…
      siapa sangka…

      • UMNOBN mana boleh bersatu dengan PAKATAN.

        Setelah umat melayu menolak parti APNO maka timbul lah perkataan BERSATU.
        Bertujuan untuk mencari kemenangan.

        APCOBN ni jangan percaya. Sejarah telah buktikan.
        TIDAK akan jadi penyatuan APNO dengan PAKATAN,

        Kesimpulamnya:
        Siapa nak berkawan dengan Israil.

  5. salam,

    Bukan nak sangka
    Bukan juga nak duga
    Bukan la loghat sangat
    cuma
    Rasanya sudah biasa
    Dan pernah selak dan jumpa
    Rajin2 mencari semua benda yg hilang
    Rasanya beleh la jumpa

    “””org. yg kamu sangka musuh boleh
    jadi rakan karib mu yg setia”””

    “””dan dia berhak memberikan kerajaan
    kepada siapa yg di kehendaki”””

    Asal kejadian manusia pon dah bertojai.
    Kerusakan di muka bumi hasil tangan manusia
    kecuali pd mereka yg dia redha…

    maka cari lah benda yg hilang itu.

    plan plan kita kayuh…

    salam…salam …salam

  6. Salam…

    setiap hari kita bersolat hajat…
    setiap hari kita berdoa…
    minta diberikan petunjuk…
    minta diberikan kerajaan yang diredhaiNya…

    tapi jika apa yang dihajati telah diberikan selama ini…
    cuma kita yang tak perasaan kerana buta hati…
    atau jiwa kita telah penuh dengan noda2 hitam…
    apakah kita ini tergolong dalam orang2 yang tak diredhai…

  7. pkr bersama komunis wajar ditentang habis-habisan


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: