Posted by: pinkturtle2 | Jun 9, 2010

MP Bergaduh Di Tempat Rehat Dewan Rakyat

MPs Clash In Senate Lounge


Responses

  1. Bung ni bercakap pun tak pandai buat malu umno je,cakap mcm org lorong kaki5,u are only mp tak payah protes dulu mcm rojaklah mp kinabatangan,aku hairanlah mcm mana si bung lasot ni boleh jd mp,ckp pun bertaburan,apakah standard org umno mcm tu,buat malu je,munkin mereka dah mohon kelulusan dgn spkr,bung ni membebel buta,bodo punya mp ingat dia tu baik sangatkah….porn porn betul silasot ni…

    • Orang dayak memang perangai macam ni pun. Dia pun langgar undang-undang juga.

      Teringat cerita Urko. sebiji macam urko.

  2. Kalau kita pi serbu majlis orang, kemudian mintak orang layan macam VIP…
    Memang nak kena penongkoi laa…
    Saja buat pasai…cari glamour skit..

    Dia ni sejak kawin bini muda,
    semangat pun macam budak2 muda

    Kadang2 tengok macam badut tua…bt
    Cua hangpa tengok mimik dan raup muka dia,
    macam berlakon ja..bini baru dia la ajag ni..
    Pasai nama dia dah lama tenggelam,
    pasai lama tak berbunyi dalam parlimen..

    Bunyi kat luag Parlimen ni pun…
    kira dah Ok laa tuu….
    Orang nanti kata parlimen la jugak…

    Bini muda tentu bangga.
    Nampak macam hero….

  3. ala.. bung.. rilek la…
    balik rumah karang ‘taram’ bini lega la…
    poyo jer lebih… hahaha….

  4. salam 2 all………
    salam KK………….

    BM dah naik minyak…..
    enjin baru…….kereta baru……… drebar lama……..meloncoq sakan laaaaaaaaa……
    mau tayang sama itu olang balu…….

    petikan dari malaysiakini Jun 9, 10
    4:33pm
    ………….”sementara itu, pemimpin DAP Perak, M Kulasegaran memberitahu wartawan bahawa perbincangan mereka yang sedang berlangsung diganggu oleh dua ahli parlimen kerajaan itu.

    “Parlimen adalah tempat untuk rakyat datang dan menyuarakan pendapat mereka. Rakyat sepatutnya tidak dihalang ke mari,” katanya sambil menambah kedua-dua MP Umno berkenaan tidak diundang menyertai perbincangan mereka.

    MP Padang Serai N Gobalakrishnan mengesahkan perkara itu dan berkata Kulasegaran telah mendapatkan kebenaran daripada parlimen sebelum memulakan perbincangan mereka itu.

    “Ini mesyuarat persendirian dan parlimen membenarkannya,” katanya………malaysiakini

    if there was a private meeting………pasai apa pi dok kacau-kacau……..
    kalau orang lain kacau kita……apamacam daaa???

    sendili mau ingat maaa………

  5. Aslkm,

    PDRIS jangan la kata orang dayak cam tu… saya tak setuju betul dengan perumpamaan sedara/i tu… Terguris sedara/i kita yang bangsa Dayak…

    Ramai member saya yang bangsa Dayak yang baik sungguh budi pekertinya walaupun bukan Islam

    Maaf pada bro n sis yang berbangsa dayak…

    BM ni bukan Dayak… dan walau apa bangsa dia atau kita skali pun… ia tidak mengambarkan keperibadian seluruh bangsa itu… sorry sekali lagi…

    Allah mungkin nak tunjuk macamana perangai dia ni sebetulnya…. Kalau tengok kat TV nampak macam intelek je…

    Sekarang biar semua tengoksendiri karekter dia yang sebenar… lepas kahwin tanpa kebenaran bini…. dia melalak kat puak pompuan yang demo depan mahkamah syariah… dan la ni yang ni pulak….

    Low class punya MP….

  6. ek eleh..ngko pun kaki langgar undang-undang..nak cakap banyak pulak..ha ha ha..!!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: