Posted by: pinkturtle2 | Jun 10, 2010

Pak Aji Ini Ajak Askar US Makan Gulai Rumahnya

US soldiers of the 97th MP Battalion eat traditional Afghan food in the compound of Haji Toorjaam, a local authority figure and security provider of the nearby NATO Camp Nathan Smith, in Kandahar City on June 9, 2010. Taliban militants shot down a NATO helicopter in southern Afghanistan, killing four US soldiers and bringing to 23 the number of foreign troops killed in escalating violence so far this week.

US soldiers of the 97th MP Battalion eat traditional Afghan food in the compound of Haji Toorjaam, a local authority figure and security provider of the nearby NATO Camp Nathan Smith, in Kandahar City on June 9, 2010. Taliban militants shot down a NATO helicopter in southern Afghanistan, killing four US soldiers and bringing to 23 the number of foreign troops killed in escalating violence so far this week.

US soldiers of the 97th MP Battalion eat traditional Afghan food in the compound of Haji Toorjaam, a local authority figure and security provider of the nearby NATO Camp Nathan Smith, in Kandahar City on June 9, 2010. Taliban militants shot down a NATO helicopter in southern Afghanistan, killing four US soldiers and bringing to 23 the number of foreign troops killed in escalating violence so far this week.


Responses

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Bagaikan perangai macam angjing ? Lihat foto askar2 yahudi amerika bila majan di rumah orang islam tak beradat langsung ( kasut tak dibuka bila berjamu selera di rumah pak aji),sifat kurang ajar masih menebal kat kepala askar2 yahudi amerika ni. Baik bagi makan racun je!

  2. salam

    semoga kebaikan haji tu membuka hati dan minta puak2 kafir tu mengenali hati budi orang Islam yang sebenar walaupun adab dan adat belum mereka fahami…. InsyaAllah hidayat Allah akan meresap ke sanubari mereka… Aamiiiin

  3. Hj Jamaludin,

    Naper kita kat sini yg bising sedangkan tuan rumah yg jamu depa tu tak bising pun. Tuan umah tu dah tunjukkan akhlak yg baik pd askar US tu. Semoga depa tu dpt hidayah. mintak rasional sikit pikiran tu

  4. salam……..

    pak aji ni..macam salleh kamil dlm film sarjan hasan daaaaaaaa……..
    last sekali punggahhhhhhhhhhhh……
    hangpa tau sendiri laaaaaa……..kalu tengok cerita tu…….

  5. salah tu nasik kandar macam anuar ibrahim,nizar jamaluddin yang bersekongkol dengan kafir harbi

    • aloooooooo n a b……..

      puak hangpa la yg dok bagi makan yahudi tu………
      sikit ka duit dok pindah masuk kat al-yahud belaan hangpa tu……..
      yahudi tu laa kalau hang nak kenai betoi-betoi kapiaq harbi mcm hang kata tu………

      kapiaq ni ada 4 jenih……..
      i. Harbi
      ii.Zimmi
      iii.Muaahidien
      iv.Muhayadien………..

      yg kami dok bekawan sambil dakwah tu……..jenih ke empat……muhayadien………

      hangpa dok bekawan jenih no satu tu………alYahud……..

      hang pi tanya sifu hang laa….budak beringuih hijau tu…………..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: