Posted by: pinkturtle2 | Jun 10, 2010

Pendedahan Penyata Akaun Swiss Bank Samy Vellu


Responses

  1. “Kami bertindak atas sebarang maklumat yg diketahui..” ~ MACC. Ezam tade malu sama itu MUgilan ka? Lagi senator ada jugak dapat tapi kotak sampai in iari tarak nampak , ayoyooooooo kaduvalleiiiii

  2. TAHNIAH UMCO.

    1 lagi bukti UMCo kayakan Orang bukan melayu.
    Samy juga kaya.

  3. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Siasat.
    Kalau duit rakyat/kerajaan.
    Ambik lah balik.

    Sekadaq jadikan tabung biasiswa.

    • salam BT

      aku setuju dengan pandangan hang kali ni.
      Kalau siasat biaq betoi2 dan ikut undang2 serta jangan berat sebelah.

      memang patut diambik ablek dan kembalikan pada rakyat. Begitu jugak dengan duit royalti minyak kat Kelantan dan Trengganu tu, bagi balek pada rakyat negeri yang berhak, telaga minyak yang diserahkan kat Brunei tu pun ambik balek sebab tu hak rakyat 1Malaysia, Pulau Batu Puteh dan tanah KTMB kt Tanjung Pagar pon hak rakyat 1Malaysia.

  4. Aslkm,

    Hang betul Keliwon….. MAsalahnya harta rakyat depa buat macam harta pesaka keluarga depa sendiri… macam UMNGOK dan BoNgok punya sendiri….

    Tarak bentang dan bincang di Parlimen….. tarak tanya pendapat rakyat…. KENAPA BT, AUTAR, DAN SUKU SAKATNYA tak mau kata apa apa??

    Kita tak tau berapa pulak KOMISEN yang dia orang dapat dengan bagi kawasan minyak kat BRUNEI, tanah KTMB di Singapura????

    Saya tengok Menteri menteri pada majlis tu senyum senyum kambing… ada apa apa kot..

    Dan yang menghairankan…. rakyat majoritinya terutama MELAYU menjadi BODOH tak mau kata apa apa…. Macamana ahli poltik yang duduk kat parlimen tu boleh buat keputusan nak jual harta negara cam tu saja??…

    Harta negara Tanah MElayu dah tergadai tapi PERKASA DAN PEMUDA UMNGOK tak hulur keris pulak….

  5. Tak boleh tarik balik, nanti tak nampak macam
    pemimpin2 1 Malaysia telah berjaya mengkroyok harta rakyat.

    Bukankah itu jugak agenda satu Malaysia?.

    Kalau nak siasat juga Samy kenalah siasat.
    Tun Mahathir
    Tun Abdullah
    DS Najib
    Tan Sri Mahyuddin
    Dan banyak lagi….

    Hangpa ada berani ka?
    Kalau tak berani bebaskanlah dia…..

    Kita yang jadi rakyat, cukup setakat dijadikan
    mangkuk oleh depa…..dah selesa dan mampu untuk memabyar semua bentuk cukai nak selamatkan negara…

    Jangan lupa UBN setiap kali bila datang Pilihanraya….

  6. ni satu hal lagi… kejap million… kejap ratus ribu… ni ape kes ni…. lepas tu statement swiss bank punya lah cantik…. hehehe.. bawak benda betul2 ler kalau nak buat press konferens.. aduh macam2 hal…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: