Posted by: pinkturtle2 | Jun 17, 2010

MPs cry foul over Putrajaya relocation plan


Responses

  1. salam bro n sis………

    apasal dok tak dok nak pindah pulak???…….
    ni mesti ada pasai……..
    dlm dok meleset pun…….
    dok gagah nak pindah jugak???

    awat p’lemen la dah cabok sangat ka?….
    dah tak rot nak tengok dah ka???…………
    dah jadi ‘bini tua’ ka????
    tu pulak buat k’ptusan..pakai eksekutif saja…….
    mana boleh mcm tu…….
    awat tak bawak bincang….
    tu yg orang PR dok bengang tu……….
    mana tak bengang……..pandai-pandai depa saja…..JK P’lemen dah tak laku ka???……..

    benda nak buat baru…….pakai duit negara….duit rakyat la tu………
    bukan sikit maaa…….800 jutaaaaaaaa……..

    yg aku pelik tu……..
    hari-hari dok canang………integriti laa……
    akauntabiliti laa………
    transparent laaa……….
    tah apa-apa lagi yg boleh tebeliak bijik mata…….

    cua kita tengok sat……..
    White House……….
    P’lemen UK……..
    Duma di Russia……..
    banyak lagi laa………….

    depa tak pernah dok bincang nak pindah-pindah……..
    tak pernah dok bazir-bazir……..
    dah beratuih tahun dok tecogok kat situ……..
    tak dak apa-apa pun……
    yg penting………demokrasi dipelihara……..
    undang-undang dijunjung……..
    keputusan dibuat secara syura…….
    bukan pakai kepalahotak sebelah saja……….

    selamatkan mesia………….

    • salam nk,

      depa tu nak
      tukaq fong sui la tu..
      tok pek kong mana
      sudah kasi tau la…
      future sudah malap.

  2. he he

    depa dok buat lawak la tuuu
    lawak kena ke depa

    buat lawak
    lama2 jadi bewak….

    he he


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: