Posted by: pinkturtle2 | Jun 25, 2010


Responses

  1. blog ni dah ketandusan isu.
    hanya satu isu ni saja yg mampu.

    • bukan blog ni yg ketandusan isu, tapi geng2 hang yang ketandusan ilmu, ketandusan iman dan ketandusan pemikiran yang waras dan matang.

  2. salam bro n sis……..

    aloooooo kepalahotak………….
    hang nie kepalahotak ke kepalabotak???????…….

    kalu hang mau isu panas…….
    hang pi laa kat papa hang tu….papagomo……..
    dia satu spesis dengan hang…….lepaih tu hang pi cari parpukari……..
    depa boleh masak baguih punya kat hang………..

    kalu hang makan kat sana tu sedap…….
    bagi tau la sama kat sini….
    boleh laa kita pi di sinun…….

    kah kah kah………

  3. lawak bodoh..
    betullah kat sini untuk yang bodoh2 nak bagi komen sbb tu lah entry pun menampakan kebodohan.
    org2 cerdik pandai dah belah tinggallah
    yg bengong2…

    • termasuklah hang sendiri BODOH sebab masih ada dlm N3 ni…..
      kata orang bodoh dan sendiri mengaku BODOH…. TAHNIAH

      • salam

        tak kan bengang kut?


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: