Posted by: pinkturtle2 | Jun 29, 2010

I’m Enjoying The Suspense – DSAI


Responses

  1. salam 1 malaysia,
    berbelit belit, putar alam
    kalau wartawan tanya lebih sikit mula naik angin dari mana..takkanlah nak tanya bukti pun nak marah??
    ada bukti tapi kena fikir kat mana dia letak otak dia dulu.
    semua MB yg dikatakan bolot semua tanah, hasil kekayaan jadi termasuklah MB pr yg skrg ni tengah rakus!!!!!! pi semak skrg semua MB pr termasuk KM P.P
    negeri pimpinan ulamak pun bertabur korup sana sini..

    boleh bagi tahu negara mana yg bersih tak korup?? minta dia sebutkan negara mana???

    • Salam 1ZIONIS
      PM 1malaysia bagus ke?

  2. tak pe la…

    ko nak ckp apa pun.. kita tunggu next GE k…

    kalau berani sgt jgn la kudakan SPR semua.. kalau betul ko berani sgt….

    UMNO=Untok Melayu No Otak

    wama karu wama karallahu wallahu hairul makirin

  3. memg negara lain korup jugak tp tak pada tahap nak jual negara..contoh tanah kat singapore sapa punya kerja..dan bbrp (mungkin ratusan) contoh yg telah dilakukan oleh BN setiap kontrak kerajaan gerenti ada komisen lu aje tak tahu @ buat-buat tak tahu @ lu memg dungu wahai si aftar. pergi mapus dengan ! malaysia lu

    • apa pm dah buat dgn tanah kat singapore??
      bukankah dah dapat ganti??
      kalau dlm kerajaan tu korup salah siapa??
      boleh jamin ke pr perintah tak ada korup??
      wei..jangan jadi bodohlah….

      • kusia kau manusia ??
        pm dah jual negara pada siapa???

        jgn dok buat lawak bodoh!!!

  4. Aftar…ko tuju kat khir anak toyol ke Mat Said Trg..

  5. pasal tak perkuda SPRlah pr boleh menang 5 negeri
    dan sekrg telah terbukti gagal dlm mentadbir dan juga menaikkan ekonomi
    katalah kalah masa tu..
    pr akan buat cerita
    pengundi hantu
    spr tipu
    cubalah belajar terima kenyataan secara
    ‘gentleman’

  6. ya…betul betul
    macam umno terima kekalahan
    adakah umno pernah menuduh parti lain
    bila dia kalah??

  7. huhu btul2..

    apa citer VK LIngam..? kita gentleman la bro.. after 50 years u all menang bila kita menang sabotaj… beli org lompat… ugut… apa lobang..?

    JAis… Mais… Syabas… tu apa..? lu org ingat org bodoh ke..? mcm ko?

    dulu boleh… Utusan mana ada org baca skang ni.. kalau setakat hantar gi pejabat gomen.. org pun tak baca dah….

    last2 cleaner amik jual surat khabar lama hahaha…

    org bodoh je sokong BEE ENd….

    tunggu kun faya kun….InsyaAllah.. yg hak pasti akan menenggelamkan yg bathil…. Amin…….

    • itu kes vk lingam..
      ini kes yg ditangguhkan lebih 4o kali….apa citer?????
      tolong jawab …
      kata nak adil tapi adil kah kpd saiful yg dah menunggu begitu lama??
      tolong jawab …
      bila ada saja masalah lari ke amerika… apa citer????
      tolong jawab …
      pergi ke amerika memburuk burukkan negara sendiri…camana pulak tu????
      tolong jawab …. dah sah jadi pengkianat ka??
      kenapa harus minta negara luar +tgn???
      tolong jawab ….

    • hanya kaldai saja suka jadi pencacai dap

  8. salam…….
    2 all sukusakat….

    actions not 2 b taken as long as u r opposition…….
    there was no action at all……….
    absolutely not…………..
    never n never ever n forever laaaaa………….

    kepalahotak……..
    hang kena pebetoi sikit kepala hang tu………
    grombolan tak pernah ngaku kata dia kalah?????……
    sapa kata dia terima kekalahan????…….
    tengok Perak tu……apa yg dah hangpa buat????…..sampai krosot…….
    perangai mcm tu kira tak boleh terima kalah laa namanya………dah tau kalah pun dok reka jugak nak ambik……….
    dah hilang sifat malu dan adab siasah…………
    tu yg ramai katak dok main okestra tu….sapa punya pasai????………dok bunyi ong….ong..ong……kos….kos…kos……..

    memang dia tak dak tuduh orang lain laa bila dia kalah…..dia sendiri ngaku dia dah reput……..

    “””””mangkok belum cuci daaa”””””””

    • salam

      BUKTI ANWAR IBRAHIM JADI PONDAN DEPAN ZIONIS

      THE WASHINGTON POST (Monday 28 June, 2010)
      He (ANWAR IBRAHIM) said he regretted using terms such as “Zionist aggression'” which are common coin for demagogues like Mahmoud Ahmadinejad. “Why do I need to use it if it causes so much misunderstanding?” he said “I need to be more careful.”

      ish ish ish….
      “I need to be more careful” lak…

  9. halo nk
    kalau perak dia buat camtu..
    kenapa kedah ngan selangor dia tak buat
    camtu????
    kenapa perak sahaja?????
    klau betul bn ni dah kemaruk kuasa dan tak boleh terima kekalahan dia boleh buat semua negeri pr..
    knp kelantan dibiarkan selama lebih 20thn
    dia tak rampas??????
    knp dia tak huru hara kan p.p yg mana org melayu dah semakin layu???? org melayu p.p dah nak pupus..
    klau krjaan dulu buat sial krjaan skrg sedang menambah sial lagi spt ‘tuang cuka keatas luka’

    • kelantan dibiarkan begitu saja??? hehehe…ni lawak ke apa ni!! tak dirampas??? biar betul!! kepala hotak ni tau ke tak ni apa yang berlaku kepada kerajaan dan rakyat kelantan sepanjang 20 tahun ni??
      orang melayu p.pinang dah nak pupus??? itu memang betul!! sapa punya kerja??? hmmmmm…!!!

      • Salam,

        Melayu P.P pupus jgn. risau
        Mamak ada
        Sekati daging 2 kati lemak

    • ada “kepala” ada “hotak” tapi takdak AKAI

  10. BismillahirRahmaaniRhiim !
    Ahmad Kamar :
    KEBENARAN/HAQQ. IA SEPERTI AIR PUTIH YANG BERSIH. IA MENUJU KE SUNGAI DAN LAUT DAN LAUTAN.
    MANAKAL YANG BATHIL ITU ADALAH PENGHALANG. PENGHALANG AIR AKHIR AKAN KALAH DAN HANCUR LEBUR.

    Berbahaslah atas dasar kebenaran atau HAQQ.
    Syarat berbahas : premis utama [dasar hujah] kena tegap. Ikuti dengan PREMIS kedua yang

    berkaitan. Kemudian tarik kesimpulan.

    Bagaimanapun,semua dasar hujah masih berupa “andian”. Ia masih ada kelamahanya.
    Ingatlah bahawa “kesimpulan yang hujahnya tidak terbela dengan telus” biasanya teperuk dalam kategori yang lemah, malahan ditolak oleh pendengar dan pembaca. Hasilnya KOSONG.

    PREMIS yang tempang ialah premis terlalu bersifat pada “ukuran politik”. Umpamanya perasaan dan kepentingan diri.
    Banyak pernyataan yang membela “keputusan atau tindakan politik” didapati tidak tepat. Sebab itu, ia bukan satu isu yang jernih. Sebab hujahnya bukan atas dasar pernyataan resmi pemerintah. Tambahan pula apa yang berlaku adalah akibat daripada rancangan yang tidak diwartakan (gazette).

    Lihat sahaja : banyak keputusan politik (political decisions) yang telah menghancurkan masyarakat dan negara. Negeri berpecah : ayam di kepuk kehausan dan itek di air kehausan…

    AMBIL SATU CONTAH SAHAJA : LIHATLAH PUNCA TERCETUSNYA PERANG TEMPATAN DAN DUNIA. SIAPA YANG PUNYA ANGKARA ? APAKAH TENTERA YANG MAHU/ INGIN/ HENDAK BERPERANG DAN TINGGALKAN ISTERI MEREKA JADI JANDA DAN ANAK MEREKA JADI YATIM ? SEJAUH MANA DAN APA FAKTOR MENGATAKAN ITU ADALAH PANGGILAN KEPHLAWANAN NEGARA ?

    Begitu pedapat saya bahawa sesuatu “isu”, projek, rancangan yang tidak berdasarkan penyelidikan yang menyeluruh DAN TIDAK DIWARTAKAN maka tunggulah akibat buruknya…TSUNAMI MELANDA TANAH AIR MENYAPU KEBATHILAN.

    ALLAH MAHA BERKUASA HAKIM YANG MAHA ADIL. Maaf.

    Sekian secebis pendapat menjelang.
    asar. ~Ahmad Kamar.

    June 30, 2010

  11. Aslkm,

    APCO ni punya jaringan yang luas …. banyak media dunia boleh dia orang bayar kalau nak naik atau jatuhkan orang…. nak naik kan imej atau nak jatuhkan imej orang atau organisasi atau negara… SEPERTI YANG DAH UMNO BAYAR APCO UNTUK NAIKKAN IMEJ MESIA… dan mungkin JATUHKAN MUSUH MUSUHNYA… bijak….bijak…bijak sungguh UMNO

    Kapal Israel berlabuh kat MEsia dan ada demo bantahan di port satu haram jadah cerita pun tak keluar di media perdana….. bijak…bijak


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: