Posted by: pinkturtle2 | Jun 30, 2010

Pemilih: PAS sasar 50% Melayu, bukan Melayu


Responses

  1. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Kalau sasaq 50%.
    Alamatnya.
    Dapat 10% saja.

    Sekadaq Law of Probability.

  2. salam 1` malaysia,
    sasar pi lah 500% pun
    penyokong pun dah bengang dgn gelagat
    pemimpin pas yg tak malu lagi
    apabila kapal singah kata tak boleh negara
    islam para pemimpinnya masih lagi nak tidur sebantal dgn dap,
    dahlah tu seorg pemimpin pas pun tak berani nak bersuara dgn tegas kpd si kapal tu.. inikah pemimpin islam??
    nik ajis boleh kata itu pandangan peribadi beliau… apa punya otak lah..
    pandangan peribadi ke atau takut dgn dap???
    pas adalah parti yg tidak ada kekuatan utk berdiri dgn sendiri!!!!
    mereka perlu tidur sekatil dgn dap!!
    mana dia tantawi?
    mampos omar ??
    salahudin ayob??

    kalau dgn umno mereka ni bolehlah ‘ganyang’ , kutuk habis habisan
    apabila dgn dap….????? takkan lah nak suruh orang tua nik lawan kot????

    dap dah terang terangan menentang islam
    hangpa boleh tidur lena lagi ka!!!!!!!

  3. OptionsDisable Get Free Shots

    +Now ShowingTGNAVideoIklan hot *Posted by: pinkturtle2 | Jun 30, 2010 Isu Perkasa: PAS jawab kenyataan Tun

    Dikirim dalam News & Politics
    « Pemilih: PAS sasar 50% Melayu, bukan MelayuPM umum letak jawatan, tamatkan konflik politik »

    Respon
    salam 1 malaysia,
    takyah komenlah n3 ni..
    cakap tak serupa bikin..puak yg suka merapu. deni spatutnya dipecat sj.

    mana dia tak posting ka ‘kampung melayu
    nak diceroboh oleh krjaan khalifah umar’
    mana dia n.kendoq tak pi buat demonstrasi
    ka untuk tolong org melayu p.pinang yg dah undi hangpa??
    mana pi mampos omar.. yg pandai cakap tu
    mana dia 2 kerbau yg berada dipentas krjaan neg. p.p tak berani bersuara..
    dah jadi ‘patung cendana’ ka
    mana dia pemuda pas??? zzzZZZZZ!!!
    dah makin melampau krjaan dap pun hangpa masih nak tidur sebantal….
    semua pemimpin pas tak berani bersuara
    takut kat kapal singah….
    mcm ni kah perjuangan islam pas????

    org melayu p.pinang di dlm kesusahan
    pemimpin pas masih boleh tidur lena ….

  4. salam,
    sasar pilah 500% pun. penyokong pun ramai dah lari dah naik meluat dgn gelagat
    pemimpin pas yg masih nak tidur sekatil sebantal dgn dap.
    dah terang terangan dap menolak negara islam boleh dok terhegeh hegeh lagi dgn dap???? apa punya parti pas ni????

    mana maruah???
    takkan nak suruh seorg tua nik ajis lawan..
    nik ajis pun takut gak dia boleh kata itu pandangan peribadi beliau…apa punya otak lah..

    mana tantawi?/
    mana mampos omar?/
    mana salahudin ayob?/
    mana mustapa?/
    kalau dgn umno bukan main garang lagi
    keji, kutuk habis habisan
    tapi bila dgn dap!!!!

    takut sangat dgn si kapal
    tak berani bunyi suara..

    • Oi, aftar badigol…!!!!

      Habaq mai,
      tang mana hang
      habaq PAS takut dengan DAP????

      Hang tengok dan dengaq
      sampai habis tak rakaman
      video kat ataih?

      Hang tak dengaq kan..???

      Hang memang “tak hingin”
      nak tengok punnn….!!!

      • Inilah PENANGan dok ikutCeramah saja.
        Membaca malais.
        Tapi, kalau baca pon, tak faham.
        Koot.

        Masuk.
        Bagi salam pon tidak.
        Jadi tukang SALAK pulak.
        Ropanya dia.

        Ropanya gitu le.
        Terlampau ikutCeramah.
        Bukan tersasar.
        Dah tersasau, pulak.
        Ropanya.

        Sekadaq ropa, ropa aje.
        Deme yang kata.

      • Oi, budak tadika sekolah tak habis…
        belajaq Agama pun tak luluih…

        Tuan rumah pinkturtle ni sapa?

        Aku yakin bukan hang.

        Buat apa aku nak bagi salam
        pada suku-sakat penyibuk bahalol
        macam hang…!!!???


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: