Posted by: pinkturtle2 | Jun 30, 2010

Isu Perkasa: PAS jawab kenyataan Tun


Responses

  1. salam,,,
    tak payah tengok n3 ni … cakap tak serupa bikin. puak ni suka merapu.

    mana dia tak ada ka posting tentang kampung melayu di p.pinang nak dirobohkan pula oleh kerajaan khalifah umar.
    mana dia nasi kendoq … tak pergi buat demontrasi ka .. kata nak adil , islam
    tak pergi tolong orang melayu p.pinang yg dalam kesusahan itu..
    mana dia 2 ekor kerbau pas yg duduk dipentas kerajaan negeri p.pinang …
    sembunyi celah kakngkang g.e !!!!!
    apa punya pas ni … punyalah takut kat dap
    mana dia mampos omar … yg cakap pandai tu..
    mana dia pemuda pas????? zzzZZZZZ!!!!!

    semua takut kat kapal singah!!
    tak berani bunyi suara!!

    great chief … tidur ke

  2. salam 1 malaysia,
    takyah komenlah n3 ni..
    cakap tak serupa bikin..puak yg suka merapu. deni spatutnya dipecat sj.

    mana dia tak posting ka ‘kampung melayu
    nak diceroboh oleh krjaan khalifah umar’
    mana dia n.kendoq tak pi buat demonstrasi
    ka untuk tolong org melayu p.pinang yg dah undi hangpa??
    mana pi mampos omar.. yg pandai cakap tu
    mana dia 2 kerbau yg berada dipentas krjaan neg. p.p tak berani bersuara..
    dah jadi ‘patung cendana’ ka
    mana dia pemuda pas??? zzzZZZZZ!!!
    dah makin melampau krjaan dap pun hangpa masih nak tidur sebantal….
    semua pemimpin pas tak berani bersuara
    takut kat kapal singah….
    mcm ni kah perjuangan islam pas????

    org melayu p.pinang di dlm kesusahan
    pemimpin pas masih boleh tidur lena ….

    • salam,

      Apa dok merapu dana.
      Jangan jadi djarum super
      JENDALU
      Burok perangai tu
      DAP x melampau
      Yang terlebih melampau tu
      HANG LA
      KAMJAT BETOI/LOQLAQ/PELAQ

      Aku di Penang rasa selesa saja.
      Tarak susah2 pon….
      Tarak apa2 aman damai..

      • salam 1 malaysia,
        hang tidur mampuih pasal tu hang tak rasa apa2..
        awatlah jadi lagu ni. kaum puak hang dah nak pupus pun
        hang dok umah aman damai.. lepas tu hang maki aku
        apa taraf maki org camni!!!

      • SALAM,

        APA MASALAH HANG.
        TAK CUKUP MAKAN KA…
        ATAU MASIH DOK BARA
        PASAI PRU 12 TAK MEMIHAK
        PARTI HANG…
        SUDAH LA…BAWA LA
        PERJUAGAN MELAYU HANG TU
        PI KA SELURUH PELUSOK BENUA
        DLM. DUNIA NI.Perjuangan terhad
        tak boleh pi global….clobalisasi skrg beb….

        otak senkuang cina …kecik ..mini

    • salam

      apa yang hang dok melalut tu? hang ada mai PP ka? hang mai la tengok sendiri jangan dok baca berita Utusan Meloya dan dengar geng hang dok menjerit tak tentu hala tu…. depa menjerit sebab dapat nak “huluq” dan telan duit rakyat PP.

      Bukak la sikit mata dan minda hang tu, yang dok jerat, cekik orang Melayu ni puak-puak hangpa la, masih tak sedaq lagi ka? sapa yang keluaqkan orang Melayu dari PP tu dulu? hang dah lupa ka? bila la hang nak terjaga dari mimpi yang dah di”dadah”kan oleh puak hang tu?

      • mana dia geng 3 org budak bodoh,
        hanya tinggal satu sj.
        budak apco 77juta pun tak nampak

        apa dah jadi!!! apa dah jadi!!!!
        pi mintak ampun kat yahudi!!!!!

        sapa yg dah jadi pencacai yahudi… kesian…
        habis semua penyokong taksub diperbodohkan!!
        ulamak ke, ular dlm semak ke puak taksub ke semua dah kena kencing dgn dewa mereka..hehehe!!

        kan aku dah kata “dia pelakun hebat filem tamil”~..~
        kah kah kah!!!
        orang mintak ampun dgn ALLAH
        DIA PERGI MINTA AMPUN DGN YAHUDI
        nampaknya ALLAH telah menunjukan kebenarannya
        ALLAH telah membongkar kemungkarannya di depan mata…
        kpd sesiapa yg masih tidak sedarkan diri..
        mintak petunjuk dari Allah,,,, semuga Allah membukakan jalan kesedaran..
        yg diangkat sbg pemimpin adalah pengkhianat
        yg menjadi rakan karib adalah kafir harbi…
        renungkanlah..

    • salam bro n sis……..
      salam sukusakat……..

      Berentilah sebar cerita bohong dan authar……..

      Wujudnya perpecahan Melayu yang besar sehingga tertubuhnya Parti Melayu Semangat 46 angkara sapa?

      ISLAM DI HINA, MELAYU DI CERCA. ANGKARA SAPA? ….
      Generasi baru kaum Cina juga melihat perpecahan Melayu sebagai satu peluang ……

      Apabila PAS menang semula pada 1990, Kerajaan Negeri Kelantan telah dianaktirikan……….
      Rakyat Kelantan yang majoriti besarnya Melayu itu dihukum kerana mengundi pembangkang………………

      Malah kini, hasil gas dan minyak yang berada di persisiran air Kelantan pun tidak diberikan royalti (ingat lagi penarikan balik royalti minyak Petronas ketika PAS memerintah Terengganu pada 1999?)…………
      semata-mata kerana pandangan politik sempit pimpinan Grombolan

      Surau Flat Jubli Perak di Bangi pernah dirobohkan kerana berani mengundang penceramah yang kritikal terhadap grombolan……

      Jangan pula hang lupa dasar setinggan sifar di bawah grombolan dulu……….
      yang mana institusi kerajaan digunakan untuk merobohkan kawasan setinggan seperti Kampung Berembang yang didiami majoriti orang Melayu secara zalim semata-mata untuk memberi ruang kepada pemaju-pemaju besar dan cukong mengaut keuntungan besar……..

      Grombolan terpaksa berbelanja dengan cukup besar bagi menambat hati rakyat Melayu kerana takut mereka mengundi PAS di waktu pilihanraya….. Hasilnya……….Melayu di Malaysia tidak semiskin serta sehina miskin di Indonesia. Semiskin-miskin melayu di Malaysia, tiada yang terpaksa makan sampah untuk hidup. Di Indonesia ada………….

      harap authar putar mai laa kat Penang…..hang tengok sendiri….hang jngn dok menyalak kok jauh saja…………
      kalu ada pun yg susah…..depa tu melayu warisan grombolan…….tu pun depa tak pernah mintak duit PPRT………
      mcm kata gteat chief………yg melampau tu puak hangpa saja…….
      buat-buat melampau……
      tak kan hang tak kenai bayan baru kot…….geng kamcing hang

      Berenti lah buat propaganda bodoh……..
      kononnya PAS dengan Grombolan mesti bersatu……
      Kita hanya bersatu dari segi beberapa agenda bersama bukan dari segi tubuh parti dan organisasi………

      Grombolan cuba berselindung daripada menyelesaikan isu sebenar di sebalik propaganda perkauman……..
      Selama ini…………itulah strategi Grombolan……
      Tetapi orang Melayu tidak akan bergerak ke hadapan dengan pandangan-pandangan begitu.

      Jangan dalam keghairahan kita menjadi penulis upahan Grombolan, kita buta kepada kesan-kesan nila yang mewarnai tangan-tangan penguasa!

      see u…………..

  3. salam 1 malaysia,
    n.k dan g.c … senang saja aku nak tanya
    kalau dulu krjaan dulu buat taik kat pulau pinang dan skrg ni suku sakat hangpa dah ambil alih…
    mana dia perubahan nya??????
    mana dia adilnya?????
    adakah dia memulihkan kembali kemerosotan dan kekusutan org melayu p.p???
    adakah dia ambil tahu perihal kemniskinan tegar org melayu p.p???
    adakah skrg ni org melayu p.p hidup mewah
    duduk rumah banglo??
    adakah org melayu p.p membuka perniagaan yg besar2 di p.p???

    adakah penduduk melayu p.p di teluk bahang, sg aceh, batu maung, bayan lepas
    penaga, sg puyu, kpg benggali, bagan ajam, permtg bendahari, kampung selamat, pinang tunggal, dan byk lagi kaw2 miskin tegar telah dinaiktarafkan, telah diberi peluang pekerjaan atau perniagaan untuk menaikkan taraf hidup masing2?????
    juga telah memulihkan kaw. mereka yg selalu banjir????

    adakah ini semua khalifah hangpa telah lakukan???
    adakah dia ambil tahu masalah penagih dadah yg hebat di p.p???
    masalah remaja lepak, hidu gam, ponteng sekolah di p.p???
    adakah dia telah robohkan gerai2 haram yg bukan gerai melayu sahaja termasuk gerai bangsa dia juga byk spt di weld quay, perak road, jalan tujuh, pulau tikus, trganu road yg menghalang lalu lintas, meniaga ikut suka hati mereka?????
    atau dia hanya gelak tengok melayu p.p yg masih kritikal dgn bersenang lenang dgn parti duriannya??

    ditambah lagi ada pula melayu spt hangpa
    dok kipas (pngkr) dia hari2, dok ampu khalifah hangpa siang malam,, makan dinner bersama???
    kadang2 aku rasa muak lihat melayu dok jadi pencacai cina…lepas tu dok salahkan
    krjaan dulu …..
    kalau krjaan dulu teruk, sial, korup takkan krjaan skrg nak “berkokok hebat tapi ekornya juga bergelumang taik”
    last last melayu lah juga yg RUGI RUGI RUGI

    • salam sukusakat…….

      alooooo Authar………

      Ada kaa nak ukur kemewahan dgn ada rumah banglo…….
      apa punya turrrrrrrrrr daaaaaa
      Itu soal kehendak dan citarasa individu…………..
      dah lebih 50 tahun grombolan dok main sandiwara ngan melayu bukan saja di PP tapi saentero mesia………..awat?? semua melayu di bwh grombolan dok diam dlm rumah bangloo kaa…….
      hang tengok rumah bangloo sapa dok naik???…mcm mansion……..mcm istana………mana depa rembat duit tuuuuuuu……..maju kaa lagu tuuuuuuuuuuuuu?????………awat depa tak huloq kat hangpa sama…….
      Khalifah hangpa jugak yg dok senang………
      puak grombolan….kadang-kadang naik gerek (basikal) pun tak dak rakap…….sebelah saja ada……tu pun ikat ngan tali rapia……………..kah kah kah………..
      jadi masa sapa melayu mesia dok merempat…….kalau bukan masa khalifah hangpa dulu…….50 th sheh…50 tahun………..
      tak kan dngn 2 th…….boleh dok buat rumah bangloo kot???….
      budak-budak pun kalu umur 2 th…….tadika pun tak mau terima lagi…….kencin pun tak reti basuh……….
      nak buat bangloo pun dah makan setahun…….reka dan buat landskap pun 6 bulan…….pemasuk barang dah makan 6 bulan lagi….tak ka jadi 2 tahun tu…………

      jangan authar laaaaa………..
      PR baru pegang #-2 tahun saja …………

      • salam nk
        hang jawab berserabut lah….
        kira baru menang 2tahun tu tak boleh nak buat apalah
        maksudnya.. 2 tahun mcm 2 hari ..la kot.
        kalau dasar pr asyik menoleh ke belakang
        memang takkan maju..sampai bila bila
        dan kalau jenis tak tau menari salahkan lantai tinggi rendah
        bila dah tak reti buat kerja dok pertikai yg dulu dulu..
        dok ungkit yg dulu dulu adalah buang masa.. hasilnya
        apa pun tarak..
        dan kalau nak katakan baru lagi pun kira bingai jugalah
        kalau bab sapu hasil kekayaan, sapu bersih hakmilik org lain,
        sapu tanah tanah yg ada dlm masa 1 hari boleh bersih semua
        tapi bila bab kerja 2tahun perintah pun tak mampu
        dan klau khalifah hangpa tu bijak dia boleh buat kerja dgn baik
        mana pi slogan dia’amar maarof nahi mungkar’
        sudah tukar ka!!!!

        lagi satu aku tanya pasal p.pinang saja..
        hang dok melalut ni pasal apa….hang dah serabut.

        aku kesian kat hangpa.

      • salam sukusakat……….

        sapa serabut???????…….
        hangpa yg dok serabut dok kelibut……..
        demo tak tentu pasai…….
        YB hangpa bayan baru tu dok naik angin satu badan…….tak nampak kaaa???…….pasai apa?????????

        nasib baik PR tak ambik pot……..
        prangai budak-budak———

        kita petikai yg dulu tu bukan apa………
        50 tahun puak hangpa dok pelingkup melayu mcm hangpa…….
        lepaih tu dok mengata orang tak reti buat kegheja…….
        bukti dlm masa 2 th dah banyak………….saja hangpa buta akai….mental dah kena ‘block’……bukan nampak dah yg baguih-baguih orang dok buat…….

        hang tengok dua tahun apa depa buat di P.Pinang……..

        # Pulau Pinang meluluskan sebanyak 104 projek industri(ketiga tertingi)..
        ……ramai puak grombolan negeri lain dok mai cari makan kat sini…….pasai upah dan gaji kat sini lebih seganda mahal dari negeri grombolan sendiri………tak kan mata hang pote kot……..

        #Dasar CAT (daya saing, pertanggungjawaban dan ketelusan) menjadi pemangkin kepada kejayaan Pulau Pinang untuk merekodkan lebihan belanjawan(surplus) sebanyak RM 88 juta berbanding jangkaan defisit sebanyak RM 35 juta(belanjawan 2008)……..yg nie pun kontraktor grombolan dok masuk jugak……..ramai pulak tu…….ramai jugak yg dapat……..pasai kita guna dasar CAT……..jngn buat pejam mata sebelah……..yg dok menyalak tu pasai depa tak lepas saringan…..grombolan yg dok menyalak tu……bila dapat..sengap seghepi……tak dpt….. dok mengutuk……..dulu boleh laa uloq-uloq…….la nie dah tak boleh……..

        #Kerajaan Negeri Pulau Pinang juga mewujudkan 200 ekar hub pendidikan untuk menjadikan Pulau Pinang sebagai pusat pendidikan terunggul……….pendidikan for all….no matter who u r……..grombolan ka sapa ke……..semua kita bagi……kalu term n cond……..clear…..

        # Pengiktirafan serta bantuan kewangan (pemberian tunai) kepada pelajar terbaik SPM dan STPM serta para huffaz…….ini betul-betul…..bukan authar punya………

        #Bantuan kewangan kepada Sekolah Agama Rakyat berjumlah RM 97 ribu per sekolah, RM 60 ribu kepada setiap sekolah Cina dan RM 63 ribu kepada setiap sekolah tamil………
        Jumlah keseluruhan ialah RM 11.3 juta……..
        hang buat analisis sendiri laa…..kalau ceredik……..

        #Berjaya membasmi kemiskinan tegar dalam masa satu tahun dan menjamin setiap keluarga mendapat RM 500 sebulan………..
        dengan jumlah kewangan terhad……perkara-perkara begini dah dikira ‘bonus’ laa dlm pengurusan kerajaan negeri…….sbb dlm masa setahun saja pembasmian ini diangkat menjadi kenyataan…….yg sebelumnya tidak pernah diperjuang oleh grombolan…………

        jadi laa dua tahun tara tu……..
        kalau lama 50 th pun nak buat apa……….yg pegang baru 2 tahun dah pass baton dah……cuma dok tengah lari lagi…………

        see u……….

  4. Si authar yang tak pandai auta.
    P. Ramlee kata akal bodoh semacam unta…

    Kalau nak masuk berforum dalam blog ni, kalau dengan baca dan rujuk sorat habag Berita Hairan dan utusan Meloya takyah laaa…Akai takkan bekembang. Jumud macam pungk… Sayfool…

    Bawak mengunyap banyak2..
    Takyah mengucap…pasai mengucap kerja orang beriman.

    • salam n.k
      apa yg hang dok gempaq..ni
      aku rasa kalau lagu ni cara hang terang pasal krjaan khalifah
      hangpa kat org pinang tunggal atau org kampung selamat
      mampuih depa tak faham.. depa akan kata
      apa ke jadah…hang dok merapu..
      cubalah buat yg terbaik utk org kampung ‘senang faham’
      jgn dok buat utk org2 yg memang dah kaya raya.
      org tu jugak yg akan ambil kesempatan…

  5. salam,
    kucing akan merasa terhina kerana dah tak ada bulu kerana org akan panggil dia ‘kucing kurap’
    sbb itu dia tak boleh nak fikir dgn baik
    dgn mengatakan aku auta.
    sememangnya aku aftar memang tidak pandai ‘auta’ = tipu = bohong spt yg dikatakan kucing.
    tidak spt kucing tulis tentang islam waaa..
    dasat..tapi dia sendiri membelakangkan agama .. disbbkan tebalnya ‘hipokrit’ dlm diri dan aku bukan spt puak taksub
    yg suka menyebar cerita fitnah, bohong
    dan suka memutar belitkan minda org …
    kita lihat sendiri apa jadi kpd s/khabar
    s.k
    aku nak sarankan kpd sesiapa saja yg mengatakan utusan/berita harian menyebar berita bohong boleh lah kemukakan saman spt yg dibuat oleh felda
    kpd s.k.
    jgn hanya tahu menuduh yg bukan2 tapi bila tanya bukti … naik angin tentu pasal
    utk pengetahuan kucing aku baca semua akhbar termasuk harakah

    aku mengajak semua supaya berfikir secara
    rasional .. kita sedar sebelum terlambat
    dan aku ikhlas

    maaf kpd semua yg tersinggung

    • inilah kalu orang yang dah berfikiran “jumud” bercakap dan menulis akhirnya kena batang idung sendiri…..

    • salam,

      NAK TAU PERANGAI MELAYU
      PELAQ LAGHU NI LA….AUTA LEBIH

    • Buat apa nak saman Usetan Meloya
      kalau institusi kehakiman negara
      pun boleh dibeli?

      Kalau keputusan hakim
      memihak kepada geng Pakatan sekalipun,
      ada Usetan Meloya tu nak bayaq saman?

      Saman Mahfuz Omar yang berjuta-juta
      dulu dah bayaq ka belum?

      Ntah-entah,
      saman Zaid Ibrahim yang cuma RM1
      (bukan RM1 juta pun)
      Usetan tak mampu nak bayaq…

  6. jgn meyibuk lah kepala taik
    nak komen pun bengong
    kena batang hidung hanglah…

  7. ikan keli,
    ko tak jumpa ‘dewa murugan’ ko ke
    tanya die knp dia prgi amerika…
    kan ko suka sangat kutuk yahudi
    skrg ni dah sahabat karib puak ko org.

  8. Kalau Allah sendiri telah mengklifikasikan Yahudi itu satu bangsa yang sombong dan dihina oleh Allah. Hangpa yang dok pertahankan melayu melalui organisasi UmnoApco apa bezanya hangpa dengan Yahudi…

  9. he he

    salam kk

    dari segi dasar depa pun dah sama….
    sama la tu

    depa dok agung2kn bangsa melayu
    yahudi dok agung2kn bangsa israel
    tak cukup tu ….. pakai pulak akai yahudi…

    yahudi yang dok memerintah israel tak suka yahudi orthodok……
    melayu yang dok memerintah mesia tak suka
    islam….. depa kata extrime….
    seropa la tu……

  10. bila dah tak ada hujah…
    hanya maki hamun sajalah…
    yg hangpa tahu!!!!!!!

    keisan kat hangpa!!!

    hujah kepalahotak pun hangpa tak mampu
    nak jawab!!!

    maki maki maki…..itu ajaran ulamak tersohor!!!
    ulamak tu skrg dah beri pendidikan yg terbaik kat puak puak taksub yg kurang membaca.

    • Setahu aku,
      puak taksub yang
      kurang membaca ni,
      ramai dalam UMNO,
      bukan dalam Pakatan…

  11. hehehe,,
    hangpa bara kat dewa murugan ke???
    dah kena kencing!!!!

    • Saudar aftar,

      Selama berpuluh tahun,
      BN mentadbir Penang.
      apa yang Melayu Penang dapat?

      Hang nak banding
      pencapaian Pakatan yang baru 2 tahun
      dengan rekod BN di Penang selama berpuluh tahun?

      Selama berpuluh tahun tu,
      mewah sangatkah Melayu Penang?
      Senang sangatkah hidup mereka?
      Tak ada mat gian Melayu ka dalam tempoh tu?

      Hang kena jawab dulu
      komen Nasik Kandaq
      sebelum hang pi pusin kata
      kami tak ada hujjah.

      Hujjah Nasik Kandaq pun hang tak leh nak jawab.

      • salam,

        BN dah hilang kuasa d PP
        tu yg tak puas hati sampai ke la.
        Depa kata DAP (cina) dok perintah PP.
        Selama ni pon cina jugak…tak dak beza.
        Beda dia hanya berlainan parti.
        Lagi baguih la parti cina ni dari yg dulu.
        Yang dulu punya apa saja depa buat
        melayu cap kerih tak bleh buat apa.
        Sebab sama2 dok pulon.Hang jgn. kacau
        aku …aku pon tak kacau hang…
        La ni dah tak bleh nak pulon hanya
        yg bleh buat dok menyalak saja la.
        Menyalak sampai tak kira masa..
        Bulan penuh pon dok menyalak
        apatah lagi bulan rebeh…
        Lagi skali PRU13 ni cap kerih
        tu mau dok buat bungkuih belacan.
        Habih tranfer belacan masuk balang
        mau tauk buang masuk lubang jamban
        biaq bergolomiang dgn. taik.
        Asal mai dari taik balik ke asal jadi taik.

        “””pekong sampai ke usus”””

  12. salam……..

    aftar = ratfa………..

    apa macam authar??????…….

    aku tanya saja I’m not so sure………….

    kalu betoi…….memang kamjat betoi laa hang…..

    kah kah kah………….

  13. he he
    salam nk

    aftar tu authar
    aku ratfa patah balik….. betoi la sikit dari aftar

    he he
    aftar dalam kepala sampai ujung kaki penuh taik
    aku dak……..

    aftar bengong bin bingai……
    serabut…..
    pasai dia pakai akai kamjatun…….

    he he

    hang tengok la n3 dia cam mana…..

    he he aku org laen la nk oiiiiiii

  14. Akal Yahudi tidak semestinya ada dalam otak Yahudi.

    Kejayaan Yahudi yang berjaya mendoktrin dan brainstorming bibit akal dan cara fikir Yahudi kepada bangsa lain. Inilah yang dikatakan Yahudi tidak semestinya perlu menggunakan senjata dan kuasa untuk melemahkan Islam.

    Akal Yahudi boleh bersarang dalam fikiran semua bangsa termasuk melayu yang telah terbukti dengan dasar sekular Yahudi.

    • termasuk anuar ibrahim dan khalid gereja…..hihihi

  15. banyak benar benar geng geng tak dak telor,,,,
    macam ulat taik….
    sekali depa mai kerumun…..

    hihihi…

  16. yg aku lempar kat hampa
    sapa pun tak mai kerumun…
    sbb apa tak tau nak nak kata apa
    kesian..
    asyik ikut ceramah saja…. dia ingat dia tu
    pandai….aku nak tanya sat,,
    anwar pi minta ampun kat yahudi
    sbb apa ?????????????????????????????
    tok sah dok tunjuk terer hujah kat sini
    mcm budak terencat.

    • Bila masa DSAI
      pi mintak ampun
      dengan Yahudi?

      Habaq mai….

  17. he he
    kepala taik aka kepala hotak dah mai…

    bawak hujjah besandarkan berita utusan meloya n berita hairan……..

    he he
    dgn nada marah terus menghunuskan keris pendeknya…… kepala jugak tuuuuuu
    hendak menikam ikut ceramah….

    he he
    marah tu datang dari iblis…..
    jangan marah….. berforum lerr elok2

    suatu hari sahabat bertanyakan rasululah…
    “bagaimanakah hendak menghindarkan kemarahan Allah?”
    jawab baginda…
    “kamu jangan marah….”

    he he
    sekadaq ala kadaq……

    • halo tikus mondok penyokong yahudi tegar
      org minta ampun dgn ALLAH
      si rat dan kuncu2nya minta ampun ngan yahudi ke!!!!!
      kesianlah!!!!….islam ke …. atau pura pura islam
      nama ALLAH pun nak diberi pada gereja… sukalah tu!!!!
      bagus sangat ke sokong kristian!!!sedara dgn mereka ke???

      • Bila masa nama
        Allah nak diberi
        pada gereja?

        Siapa yang buat tak kisah
        dalam isu nama Allah ni sebenaqnya,
        kalau bukan KDN sendiri?

        Apa KDN buat setelah 20 tahun
        isu nama Allah ini umpama
        api dalam sekam di Malaysia?

        KDN “buat-buat bodo” kan…???

        Bila isu ni meletup,
        baru nak kelam-kabut.

        Pastu, pi salahkan
        pakatan nak jual nama Allah pada gereja!!

        Apa punya bangang si kepalahotak ni.

        Sebelum hang nak mainkan isu nama Allah ni,
        hang pi rujuk dulu nasihat dan pesan
        ulama’ tersohor dunia,
        SYEIKH YUSOFF AL-QARDHAWI
        dalam isu nama Allah ni.

  18. salam 1 malaysia,,,
    trimakasih kpd semua yg telah memaki aku
    mengutuk aku…
    alhamdulillah syukur..aku doakan semua
    sihat selalu…
    aku ingin nyatakan begini,,

    kesemua yg di atas tu memberi komen mengutuk dan memaki aku walaupun aku katakan perkara itu benar… sebaliknya mereka yg diatas tu bermatian matian mempertahankan krjaan ‘khalifah guan eng’
    mereka dgn bersungguh sungguh
    apabila menyokong guan eng parti dap samalah juga menyokong si kapal singah
    dari parti dap juga…
    oleh kerana dap menentang penubuhan negara islam dgn tidak semena mena yg menyokong diatas itu juga sama menentang
    penubuhan negara islam…
    di sinilah terbuktinya sikap hipokrit dari bawah sehinggalah ke pucuk pimpinan mereka begitu hina sekali.

    dalam pada beriya riya menentang lesen judi diluluskan sebaliknya menyokong dap yg menentang negara islam….
    walau camana pun krjaan 1 malaysia mendengar rentetan rakyat dgn tidak meluluskan lesen tersebut namun digembar gemburkan pula dgn demonstarasi gerakan anti judi,, propaganda dari pr yg sebenar benarnya telah tersepit dgn agenda sendiri.

    dan skrg ternyata dap lebih berani menyuarakan pendiriannya…..
    kemana hilangnya ‘telor’ pas sebaliknya mempunyai penyokong2 hipokrit spt di atas?????
    hinanya mereka ini kerana berjaya memaki hamun saja..oleh kerana hampir setiap masa mengikuti ceramah pembohongan dan fitnah..

    1 vote utk pr = menyokong dap = melarang
    penubuhan negara islam.

    sekian…see u all

    • salam,

      Kaum yg tidak mengetahui
      sama ka dgn. kaum yg mengetahui…

      “”””gelong””””””

  19. Aslkm,

    La… bila pulak si Autar ni pandai berAlhamdulillah…. ada kemajuan….. saya ingat selama ini dia ni kapir…

    Geli hati sungguh bila dengan sombong dan bengongnya Autar dan kuncu kuncunya komen pasal Melayu PG….

    Saya yang membesaq kat PG nak habaq mai bahawa bukan la tak ada jasa jasa UMNGOK pada Melayu PG… ada….tetapi… yang dok kaya dan terus kaya ialah suku sakat dan kaki kipas puak politik UMNGOK…

    Ahli biasa dan orang yang setakat undi BeNgong masa PRU macam tu jugak…tak ada perubahan…

    Autar tanya PR perintah ada Melyu dudok banglo… parit dah repair pasal dulu banjir…. Melayu bukak bisnes besar??? Ni soalan budak bodoh la….

    Hang mai tengok kat PG… banyak Melayu yang dok banglo rata rata mat UMNGOK…. depa ni la dok makan duit dan perabih duit orang Melayu…

    Miskin tegar dan segala macam masalah Melayu ni diwarisi dari era BeNgong perintah…. pasal apa hang tak mau kata BeNgong celaka sebab banyak Melayu susah sebelum PRU12 lagi??

    Nak repair parit dan projek pembangunan atau sebagainya PUSAT yang serupa bangsat selalu dok tahan tahan atau lambat lambatkan duit peruntukan… macam CT kata ” bukanlah rahsia ”

    DSAI pi Merika hang ada ikut ka KEPALAHOTAK??
    Hang ada dengaq dengan telinga hang ka dia mintak Ampun kat Yahudi??

    Hang pun takkan nak bersifat MUNAFIK kot…. Hangpa tolong post kat sini video DSAI tengah mintak ampun kat YAhudi… kalau ada aku declare kutuk DSAI la pulak lepaih ni…dan akan mintak ampun kat hangpa semua lah pulak…

    Ish… susah nak exlain kat puak jumud lagi BeNgong…. Moga Allah bagi hidayah kat korang jugak….

  20. nuetron memang sah budak terencat akal
    camana boleh terlepas……
    dah ketinggalan….laaa wey..dungu

    • ada “kepala” ada “hotak” tapi takdak AKAI

    • Aslkm,

      Terencat akal?? Clip tu nampak minta maaf biasa saja…. tapi dia konsisten kutuk zionis…. tak ada pun macam mintak ampun…

      Kepalahotak…kepalahotak… Saya tak nampak pun DSAI merayu rayu mintak ampun macam ala ala Kassim…. jangan la cepat melatah… rilek la

  21. sudah terang lagi bersuluh

    sahlah katak bawah tempurung!!

  22. kalau jenih otak dah bengong
    minta maaf berguling guling cam ala ala kasim tu hanya melayu2 spt hang akan buat camtu..
    sudahlah jgn tunjukkan sifat kebodohan
    hang di sini.

    • kalau dah jenis ada “kepala” ada “hotak” tapi takda AKAI, jadi cmni la, tak paham apa yang dia baca, bahasa Melayu dah jadi bahasa Meloya, apatah lagi nak paham bahasa omputeh, lain yang org tu cakap dan laporkan, lain yang hangpa paham dan laporkan kat 1Mesia ni, nak memperbodohkan rakya Malaysia la konon tu…. piiiiiraaaaahh. Otak hang dah jumud tahap tadika betoi…………

  23. yg tu sajalah modal budak2 terencat…

    • Aku rasa
      hang yang terencat….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: