Posted by: pinkturtle2 | Julai 2, 2010

Khairy hanya ‘tukang salak’ Umno – DSAI


Responses

  1. Mengapa Faktor Kaum Dan Agama Harus Dijadikan Faktor Pemilihan Pemimpin?

    Kini MCA menggunakan taktik baru iaitu memberitahu pengundi Cina bahawa sekiranya Pakatan Rakyat menang di Pilihan raya akan datang, Perdana Menteri bukan dimilikan oleh Anwar Ibrahim tetapi akan jatuh ke tangan PAS dan ini akan menjadikan malaysia menghala kepada penubuhan Negara Islam.

    Faktor utama mereka memainkan isu ini adalah kerana Anwar Ibrahim telah berjaya mendapat hati pengundi Cina kerana cara pemikiran yang lebih neutral dan mesra rakyat Malaysia. Dan mereka masih percaya kaum Cina akan takut sekiranya PAS memerintah Malaysia.

    Apa pendapat Kalian? Berikanlah pendapat anda disini…


    http://gomalaysian.blogspot.com/2010/06/mengapa-faktor-kaum-dan-agama-harus.html

  2. salam 1 malaysia,
    cara untuk dap meraih pengundi cina menyokongnya adalah dgn menakut nakutkan bangsanya dgn mengatakan pas akan berkuasa atau jadi pm dan menubuhkan negara islam.
    tapi yg sebenarnya mereka mempunyai agenda tersendiri..
    sbb kalau dikira kerusi yg ditandingi dap
    melebihi pkr dan pas!!!!!! so???????
    takkan begitu baiknya si kapal singah nak bagi bulat2 kat pas!!!!

    • salam,

      Agenda apa cik auta.
      Mencinakan melayu ka
      Tok sah dok lorat sangat lah
      Hanya 2 ni saja yg melayu belum buat
      Sembah tok kong dan makan babi.
      Kalau 2 ni pon tibai sama
      Complete la…
      Yang lain semua depa balun serupa saja
      Sampai out metar habih tat……
      tuuuuudiaaa naaahaaaaai

      “””pelan pelan kayuh dgn
      agenda hang tu.Tang auta
      tu mau lebih banyak.Sikit
      sangat tu”””

      • cik great shit,,
        kalau hang tak faham hang kena blajar lagi
        hang ni memang ada masalah ngan kaum yg ingin memelayukan
        cina,, mungkin hang ni keturunan cina..atau mungkin ramai suku sakat cina
        kurang membaca cik oi,,
        jangan cik oi,, cina minum alak, judi, lagi pompuan main lo!!!!!
        lumah ulut juge dia syok…di selangor ni manyak timpat ada
        lo!!!!!

    • si nuar tu bukan sj berjaya meraih sokongan dari pengundi cina
      disebabkan lebih neutral tetapi juga sanggup mengadaikan HAK HAK ORG MELAYU KPD MEREKA untuk disamaratakan..
      dgn tipu muslihat dgn pembohongan berunsur fitnah…
      maka berjayalah si pengkhianat…bangsa,agama dan negara

      apa dia susah,, family dia dah kaya raya, hidup senang lenang,
      boleh blajar diluar negara,, rumah ada diluar negara

      yg susah siapa????

      • Oi aftar,

        habaq mai,
        tang mana yang
        DSAI pi gadai Hak
        Melayu pada Cina..???

      • salam,

        PM dok laungkan 1 M’SIA
        hang dok auta lebih laungkan
        kebencian terhadap kaum cina.
        Di sini saja dah bleh tau samada
        hang atau PM hang dok menipu
        kaum lain di m’sia ni.

        Betoi ka perjalanan 1 M’SIA ni
        Cakap x serupa bikin kot..
        Hanya nak meraih pengundi bukan
        melayu sahaja dlm. pilihanraya..
        Kalau laghu ni jiwa kacau la..
        Paling ketara skali gila kuasa

        Kira dah habih la MCA/GERAKAN
        Satu cara saja yg PM boleh buat
        Ajak DAP masuk BN sepertimana
        GERAKAN era DR. LIM CHONG EU dulu.
        Itu saja yg boleh cuba….
        Kalau DAP masuk BN…
        Hang jgn. melalut pulak…

        “””pelan pelan kayuh”””
        kot kot la DAP dapat join…

  3. salam bro n sis……..

    tukang salak????????………..
    ini word baru nie…………..kah kah kah

    DSAI kata ‘hound dog’???……..
    yg kita tau hound dog nie……..a dog used 4 hunting…….and 2 keep following someone n asking them questions in an annoying or threatening way…………..n to make things so unpleasant 4 someone that they forced 2 leave…………….

    salak tu bukan apa…….nak bagi orang takut sikit……..tu saja
    tak dak sapa nak takut dah……..
    bisa pun dah luah lama dahhhhhhh……….

    kah kah kah……….

    • Tukang salak?
      Mai dengaq sat SKETSA MENYALAK…

      “WOOF….!!! WOOF….!!!”
      “WOOF….!!! WOOF….!!!”

      “Segala yang Tuan Najis
      cakap tu betul Tuan…!!!”

      “WOOF…!!! WOOF….!!!”

      Itu sembah hormat kepada Ketua Segala Tuan Anjing!!!

      “WOOF…!!!! WOOF…!!!!”

      “Kami merafak sembah Tuan…!!!
      “WOOF…!!! WOOF….!!!”

      Ketua Segala Tuan Anjing berkata,

      “Arahan dan amaran kepada Anjing Rembau
      yang tak lulus ujian kelayakan kerusi memanda anjing”.

      “WOOF…!!! WOOF…!!!!”
      “Saya bersedia berkhidmat sebagai bajingan Tuan…!!!”
      “WOOF…!!! WOOF….!!!!”
      Jawab si anjing Rembau sambil menjelir-jelir lidah.

      “HOI, anjing Rembau!!!”
      “Apa pendek sangat lidah kau tu!!!”
      “Jelir panjang lagi!!!”

      Gertak Ketua Segala Tuan Anjing.

      “YES SIR..!!! WOOF…!!! WOOF…!!!

      Jawab Anjing Rembau separuh menggigil.
      Di panjangkan lagi jeliran lidahnya.

      Setelah berpuas hati,
      maka Ketua Segala Tuan Anjing menyambung kata-katanya,

      “Walaupun kau ketua gerombolan anjing hingusan,”
      “Kau jangan nak lawan anjing senior”.
      “Kalau kau mahu terus kekal dalam geng anjing,”
      “Jangan sekali-kali berhenti menyalak kepada musuh,”
      “Terutama musuh aku yang satu ni,”
      “Siang aku takut tengok muka dia,”
      “malam pun nampak muka dia lagi dalam mimpi.”

      “Terus menyalak kat dia, Faham!!!”

      “Faham Tuan, WOOF…!!! WOOF….!!!”
      Direspon pantas oleh anjing Rembau.

      “Kalau kau berenti menyalak, aku sepak kau keluar dari pemilihan Anjing Perdana ke-13 akan datang datang…!!! Kau ingat tu…!!!!

      Ancam Ketua Segala Tuan Anjing.

      “Ya Tuan, WOOF…!!! WOOF…!!!”
      “Saya akan terus membodek Tuan!! WOOF…!!! WOOF….!!!
      “Dan saya akan terus menyalak Tuan!! WOOF…!!! WOOF…!!!

      “Tuan adalah Bos yang paling bagus Tuan!!! WOOF…!!! WOOF…!!!”
      Tuan Bos yang Bagus sebab Bangang….!!!

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

      • ikut ceramah pun termasuk dlm anjing juga ka!!
        hehehe…
        takpalah bila naik pangkat dia akan jadi geng kaldai! pulak
        aku heran juga mcmana boleh kucing kota boleh setuju dgn geng
        anjing yg dok salak … cam anjing meroyan

    • Salam nasik kandaq.

      Alhamdulillah.
      Ada improvement.
      Ada progress.

      Dah mula membaca.
      Dah pandai tulih orang putih.
      Keep it up.
      Read more, quote more.

      Berenti.
      Jangan dok ikutCeramah saja.
      Terutama bila ceramah kat Ru.
      Tak kiralah, kat Ru Rendang ka, ka Ru Sila ka.
      Nanti.
      CeLaRu dan KeLiRu.

      Sekadaq nak puji hang lah.
      Tak boleh ka.

      • Ada improvement?

        KAH…!!! KAH…!!!! KAH….!!!

        Sebenaqnya,

        Mi spik no ingklis…!!!

        Mi spik malay only…!!!!

        KAH….!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

        Yang tak ada improvement tu,
        BUDAK TADIKA…!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    • dia gadai dlm seluar dia,,,
      si ikut ceramah ni memang budak bodoh!! bengong!!! tolol!!!
      klau dia ni sorg guru…jahanamlah anak murid dia semua jadi
      bangang cam dia.

  4. he he…..

    salam ic…

    sat lagi depa mai la tuuuuu

    empat budak bodo……

    he he

  5. 4 org budak bodoh tu geng hang lah tikus
    hang tarak kemaluan ka ambil ayat aku????
    beruk matye.. 4 org budah bodoh tu
    hang, pdris, kamal, keli
    hihihi…jenis yg kurang membaca..
    ni yg dok mai ni ikut ceramah bodoh,
    ngan neutron yg biol..
    aku tanya satu soklan pn tak leh nak jwb
    dok bawak mai kisah salak mcm terkena kat diri dia sendiri.. salak salak tapi apa pun tarak last last depa yg kawan karib ngan yahudi…

    • Aik, pi habaq
      kami pulak berkawan
      dengan Yahudi….???

      Yang pi lantik APCO
      jadi penasihat negara tu sapa????

  6. hahaha…..
    dah ketinggalan rupanya…. dok naik kereta lumbu….sabik jadi lgu tu..
    aku ingat pandai…rupanya bahlol!!
    hahaha…..
    ikut ceramah ‘cermin diri’ baru leh jadi pandai

    • Dah ketinggalan?

      PM M.Najis dah tak lantik
      ejen Israel jadi Penasihat ke?

      Bila masa?

      Habaq mai….

      Err… Aku tak pernah ngaku aku pandai.
      Tapi aku tak BODOH macam KEPALAHOTAK…!!!

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH….!!!

      • Ni.
        Pasai dok ikutCeramah, lah ni.
        Malais membaca.

        Tulis tak reti.
        Dok habaq mai, habaq mai.

        Salam pon tak beri.
        Ceramah kat mana.
        TGNA tak suka.

        Sekadaq hang jangan jadi penyalak.

  7. salam..

    tak payahlah bergadoh pasai DSAI yang gila!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: