Posted by: pinkturtle2 | Julai 4, 2010

Friends Of Pakatan Rakyat


Responses

  1. salam ukhuwah…….
    salam bro n sis………..

    ini lah yg ditakuti oleh GROMBOLAN………
    kalu mcm nie PR punya setiakawan……..
    puak grombolan tak senang nak duduk……..
    ini laa juga yg jadi asbab terancamnyanya 3 TA….dlm grombolan………
    harTA…..takhTA……..waniTA………….
    kalu tak dak 3 TA nie………grombolan boleh pupuih…….

    mau tak mau,,,,,,,,apa pun kena buat…….jarumm mesti jln………..
    kalau tidak soru miss……….

    kah kah kah………….

    • Salam nasik kandaq.

      Hang ni.
      Tak patut.

      Banyak lagi TA.
      KoTA, PeraTA, BeTA, MaTA, SiTA, LaTA, CinTA, BuTA, ….
      Alif, Ba, TA.
      Pun TA jugak.

      Sekadaq jangan pandai dok mengaTA lah.

  2. friends of pakatan rakyat = friends of syaitan

  3. he he

    apa dok merepek budak tadika oiiiiiii

    pi balik tukaq lampin…
    hang berak kot…..

    balik baca alif ba Ta kat umah…
    baca kat sini Takut maTa buTa plak…

    Tak maTa buTa …..
    buTa hati plak…….

    he he

    • Apa ke he.
      Te ke he, ke he.

      Orang buat fa, guna taufu.
      Boleh jugak makan.
      Baru kawan, barulah friend.

      Ini mu.
      Buat fa, guna tikus.
      Rat tu tikus lah.
      Mana boleh buat kawan.
      Tak boleh jadi friend lah.

      Sekadaq jangan jadi tikus, cukuplah.

      • dengan “budak tadika” lagi la tak boleh dibuat kawan, sebab akai pon tak cukup, berak kencin merata dok buat busuk lepas tu orang lain kena cuci…

      • Salam KeLi.

        Dulu hang masuk dengan salam.
        Kadang2.
        Hang tulih hadis.

        Sekarang, tarak.
        Tarak salam, tarak hadis.
        Hang dah KeLiRu ka.

        Ni.
        Apa dah jadi.
        Macam mana hang nak jadi kawan.
        Kalau.
        TGNA tak suka.

        Sekadaq TGNA suka.
        Yang bagi salam.
        Yang tulih hadis.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: