Posted by: pinkturtle2 | Julai 5, 2010

Pakatan fail usul tergempar permit Suara Keadilan


Responses

  1. salam……….

    awat yg susah sangat nak keluaq permit tu……
    penyelewengan apa pun……..kena laa dedah…….
    kalau pembangkang dedah apa-apa kepincangan…….ambil laa sebagai iktibar…….
    tak kan nak harap melayau ngan hairan n street time saja……..tu pasai laa depa dok bagi free saja kat sekolah tidak pun juai separuh harga……..tak dak sapa dok buloq nak baca dah….hampeh saja………..

    depa tak serik kaa…..orang dah beralih baca blog laa nie…….sampai budak tadika pun depa pemasuk y5………

    pasai tu laa kebebasan akhbar di mesia ni dah merudum teruk sampai ke tangga 132 dari 174…kira teruk laa tu………

    untuk hak dan kebebasan ni……mcm-mcm sekatan dok ada……..boleh jumud dibuatnya…….pasai tu laa…..sukusakat di sini jumud dan bengap belaka………….
    ada keplahotak pun …….tak boleh pakai………

    kah kah kah……..

    see u……….

  2. apalah dok merapu..
    mesti makan nasik kandar basi terlebih ni

    • Makan nasik kandaq
      lebih baik daripada
      pi makan isi kandungan
      pemikiran merapu
      KEPALAHOTAK BASI…!!!

  3. ni dok tak duduk dok mai salak kat org
    ni pasai apa???
    belum naik pangkat jadi kaldai lagi ka???
    dok jadi kuli tolong jawab bg pihak org len.
    cakap lah awal awal..
    tiba tiba dok mai serbu cam anjing meroyan…

    • Apa salahnya
      aku jawab bagi
      pihak orang lain?

  4. he he

    tu la ayat yang kepala hotak dok pakai..
    pasai kepala ada otak tapi tadak akai…

    aku nak tanya hampa la….
    sepanjang kepalataik nie masuk…

    ada ka fakta ilmiah dia bagi…..

    meraban jer mcm org bingai…
    aku rasa aku dpt agak character mamat kepala taik nie………

    he he
    limau purut tiga serangkai..
    buta perut tadak akai….
    otak ada…. Ta ik

  5. hehehe….
    marah itu datangnya dari iblis..
    suatu hari sahabat bertaya kpd rasullullah
    bagaimana nak menghindar dari kemarahan
    rasullullah menjawab…
    ‘kamu jangan marah’
    hehehe…
    kalau nak berforumer baik baik ler..
    jgnlah mengata dulang, paku serpih

    • Tak boleh marah???

      Nabi tak pernah marah???

      KAH…!!! KAH….!!!! KAH….!!!

      Oi, kepalahotak, hang kena
      ngaji pondok dulu.

      Aku tau la hang dah takleh nak menangkis hujjah-hujjah
      pro pakatan kat sini.

      Tapi jangan menunjukkan kejahilan dan kebodohan hang
      yang menimbun tu kat forum intelek seperti pinkturtle ni.

      Kalau benar Rasulullah tak bagi marah,
      yang Umat Islam berperang dengan
      puak mungkar tu, apa kejadahnya?

      Rasulullah sendiri menjadi panglima
      di beberapa siri peperangan awal.

  6. akhbar arus perdana sangat mulia. semua wartawannya mulia belaka. tidak memberi fakta salah, tidak memfitnah, dan tidak merosakkan pemikaran rakyat. nasib baik ada pandekar amin mulia yang paling mulia…

    dengar khabarnya kita sudah mardeka lebih 50 tahun tetapi malangnya pemikiran rakyat kita masih boleh diper………!!!

  7. he he

    aku tak marah pun
    siap gelak lagiiii
    sampai bt tadika plak yg krosot

    he he

  8. Kalau kita nak tahu apa kebaikan UMNO Baru dan Barisan Nasional maka kita mesti baca surat khabar Utusan Malaysia atau Berita Harian. Kalau kita nak tahu keburukan UMNO Baru dan Barisan Nasional maka kita MESTI baca surat khabar Harakah atau Suara Keadilan.

    KDN membuat Penggantungan permit atau tidak memperbahrui permit terhadap akhabar keadilan adalah satu tujuan. Iaitu menghalang dari terus beroperasi membuka pekong pihak pemerintah.

    Siapa yang takut pada bayang-bayang sendiri…?

    Tindakan itu sebenarnya tidak mengejutkan para penyokong parti Pakatan Rakyat khususnya PKR. Kita semua tahu yang berkuasa akan menggunakan segala kuasa nya untuk terus berkuasa selagi terdaya.

    Ini adalah permainan catur dalam politik. Mereka kalah di London maka mereka mesti mencari kemenangan di Shah Alam.

    Walau bagaimana pun kekuatan fizikal tidak semestinya melambangkan kehebatan otak pemikirannya.

    Oleh kerana itu segala tentangan dan tekanan yang dikenakan oleh pihak UMNO Baru dan BN mesti disambut dengan akal yang waras…

    “LAWAN TETAP LAWAN…”


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: