Posted by: pinkturtle2 | Julai 15, 2010

Pakatan halts publication of party organs

Advertisements

Responses

  1. beri sajalah permit supaya mereka boleh bongkar lebih sikit…
    tapi ingat berita mestilah yg benar bukan yg seperti dlm filem tamil punya..

  2. salam bro n sis…….
    salam sukusakat……

    pasai apa banyak sangat dok kena sekat nie…….
    bulan kena sekat;;;;;;;
    roket kena sekat;;;;;;;
    suara keadilan kena sekat…………..

    – pru 13 dah tak lama dah…….bila-bila masa boleh umum punya……..
    -kohong dan pekung grombolan…….koi sari koi dok meroyak…….menanah merata…….tak larat nak berubat…….mcm-mcm serbuk dah peghoi masuk….dok tak baik jugak………
    -nak harap menangkis??……grombolan tak dak idea nak tangkis….benda yg dilaporkan tu memang betoi punya……..nak lwn balik???……jngn harap laa…….paih tu kata orang fitnah depa?????…….fitnah kepala bana apa???…….
    -anak-anak muda ramai mengharapkan perubahan dlm arena siasah negara……..golongan ini cukup celik siasah…..bukan mcm saluran satu mcm BT tu…….nama saja budak…….tapi dah tua meghega…….tak tinggai berapa kerat dah puak-puak ni pun………..koi dok pupuih…..tu yg depa cuak sangat ngan PRU tu…….boleh kaleh punya……………
    -jln paling senang……..sekat sat sementara waktu semua penerbitan opposition………..habih cerita……..
    gheda nanti……..bagi balik……….

    grombolan silap….kalu tak boleh baca tabloid pakatan tu…….depa alih tengok blog laa………belambak blog pro PR…….kot tak larat karau nak baca kot……….lagi sempoi…… ada U tube clip…..mcm kat bawah tu…..jelas nampak sangat tak reti nak berhujjah…….kopiah hitam jngn tinggai……..kah kah kah

    hujah lwn laa ngan hujjah………..baru canggih……..meloya ngan hairan baru saja kdn tegoq……..dok buat sensational laa tu…….
    hiburan tak leh lepaih punya……..itu laa teras meloya ngan hairan…….kah kah kah

    kah kah kah………….

  3. Salam nasik kandaq.

    Mana tak kena sekat.
    nasik kandaq ooi.

    Yang bulan.
    Bermimpi di cekerawala.

    Yang roket.
    Bermimpi di Siang hari.

    Yang biru merah putih.
    Bermimpi di alam maya.

    Sekadaq hang jangan tak mimpi.

    • Salam BT,

      Yang timbang
      CUKUP SUKA BUAT NAYA

      kalau makan nasik kandaq
      kena keriau kat mamak
      “””nasi tambah satuuuuuu”””

  4. He he he..

  5. he he
    idup lagi mamat nieee

    aku ingat dah padam…..
    dan lagi la betobat…….

    he he


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: