Posted by: pinkturtle2 | Julai 15, 2010

Enjin jet: Dipaksa mengaku, didera dalam tahanan


Responses

  1. he he

    inilah malaysia tanah air ku……..
    dibawah pimpinan pm satu mesia
    yg budak tadika mazhab protestan suka………

    dsai lebam biji mata….
    dia tumbuk mata sendiri….

    tantuya mati kena c4
    polis dua org kena hukum gtg…..

    enjin jet ilang…..
    sarjan askar yg juai……

    semua nie tak membukak mata puak larak gerombolan lagii……..
    tak tau la…… puak larak buta perut….

    kalau oku tak pa lagi….
    fizikal jer yang rosak…..

    nih akai dah rosak..
    buruk perangai…..
    elok dok dlm lubang jamban jerr…..

    baca buku melambak2…
    tu pun tak bleh pikiaq ka…..
    memang tahap pemikiran kaldai….

    he he….

    fakta dunia pun depa tak lepaih…
    nak sembang Islam sana sini….
    ptuiiiiiiiihh….

    sebang kat tadika kemas bleh la…..

    he he

  2. salam,
    Kalau hang di atas bangunan,esok pagi pakai pi kutip mayat la di bawah.

    Enjin jet hilang hasil sorang punya kerja…..
    Dok buat crita macam budak tadika curi
    coklat hack sebiji masuk dlm. pakit.
    Diego Forlan pon pening dok pikiaq.

  3. Ini lah akibat nya mempunyai Panglima Angkatan Tentera Malaysia yang bodoh….
    Kenapa tak tahan PAT dan pukul kepala dia dengan kayu golf dan suruh dia mengaku jadi pencuri amacam…..ptuihhhhhh
    Agak nya dia memang ada keturunan pencuri,,,,,,,,

  4. TAHNIAH 1Malaysia.

    UMNO rajin membaca
    Rajin mencuri

  5. Begitulah lakonan mereka,sentiasa meletakan tiap kesalahan itu pada bahu orang lain…mereka bagai kan penzalim yang tak lagi berhati perut….dunia mereka adalah bertuhan pada hawa nafsu semata….kelak pada masa yang pasti mereka akan tersungkur hina dalam siksa neraka.(jika tak sempat bertaubat)


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: