Posted by: pinkturtle2 | Oktober 22, 2010

PAS cadang JK Khas Parlimen pantau projek

Advertisements

Responses

  1. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    PAS takpayah cadang.
    PAS boleh pantau.

    Sekarang ini.
    Projek keretapi landasan berkembaq.
    GAMUDA-MMC.
    Dok pakai sondoi.
    Mengapa tak pantau.
    Ta reti nak pantau ka.

    Sekadaq kena reti.

  2. yang hang sibuk sibuk tu mahfuz …berapa hang punya duit dlm akaun ASN????…..kami dah chek…hang tak dak pun akaun ASB,ASN…..pirrrahhhhh….awat press tak tanya dia soalan ni…

  3. Tak payah dok nak pantau2 la. Ni bukan baru depa buat harta dan duit negara macam hak kepala bapak depa punya..

    Biag pi kat depa laa.. puak ni jenih bangsa tak kenai halai haram pasai depa anggap agama dan allah tu macam geran tanah dan tokwan depa punya…

    • Bila pulak Kucing tahu.
      Tentang halai haram.

      Kucing.
      Kang tak akang disoal.

      Sekadaq Munkar Nakir tak soal.

  4. DIAORANG NI ADA JINNYA. kita dah kata awal-awal nak pantau, depa tu lagilah standbyyy. Sorok
    harga ni, sorok harga tu, harga besi (contoheeee) RM70, tapi depa dah budgetkan RM150. Begitulah
    seterusnya. Nak suruh depa angkat sumpahpun
    supaya menyatakan budget sebenar adalah benar, mereka tak akan keluarkan sepenuhnya.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: