Posted by: pinkturtle2 | Oktober 29, 2010

Ada pemimpin umno kurang cerdik – Soi Lek


Responses

  1. Apa lu celita ni apek!
    Pemimpin yang cakap ni umor masih mula.Dali pemimpin akar umbi nanti sulah lama lia akan jadi pemimpin pokok Umno laa….

    Itu jam apa lu mau cakap sama lia. itu jam balu lu mau bising sulah talak guna lagi…
    Itu jam MCA sulah jadi parti dianasour, sula kasi simpan dalam muzium, selupa lu jugak la…sula jadi olang tua, lu punya gambar pun sula kasi simpan dalam muzium jugak laa….

  2. aloo apek………

    apa lu melepet nie…….
    lu cakap mau kasi tengok sikit maaa……..
    itu sulah kila lu bantai sama gelombolan…….
    lu tatak takut sama lia ka???…….
    lia muleh bikin lu jadi susah maaaa……..
    lu jumpa sama itu pekosa…..lu muleh susah……..
    kita olang tak mau lu susah……..

    tapi apek aaa………kita olang pun cukup syiok jugak lu sudah hantam sama dia……..lu sulah cakap lia tatak celedik munya…..
    lupanya lu pun tatak celidik juga…..pasai kawan itu sama olang tatak celidik…….lu pun kila ‘siang’ maa…..sama saja !!!

    lu angkat kuluaq laa lu munya olang……jangan kawan lagi sama itu olang……balu laa lu nampak celedik…………

    lu kinai itu sama bt ka???……
    dia pun tatak celedik jugak…..sama itu olang yg lu cakap……….
    lu jangan kawan lagi sama itu budak-budak maaa……..nanti lu pun kolang celedik…..

    kah kah kah

  3. pemimpin MCA ni lagi 2X bodo!

  4. Salam,

    Kalau pemimpin kurang ceredik
    Kuncu2 & balaci2 semua laghu mana pulak.
    Mestilah 2 kali ngong…jenih seghebu apa dan
    Otak kat kepala lutut.

    skali ni kena reverse
    gelak plan2…nnt. depa murka…

  5. Soi Lek cerita pasal UMNO cuma 1.22 minit,
    hampir 2.10 minit dia cerita pasal Islam yang dibawa oleh pas.
    kenapa itu tak dijadikan tajuk berita?
    kenapa tak ada yang komen pasal perkara tu?
    nak sangat korang nak melagakan UMNO dengan parti komponen BN supaya UMNO tinggal berjuang sorang.
    mungkin strateginya supaya parti-parti lain meninggalkan BN dan menyertai dap+pkr+pas.
    ada kemungkinan……

  6. Haiyaa…ini apek mana mole suka sama Islam.
    Islam talak kasi dia punya hoby main sama kelempuan. Itu pasat lia misti sokong sama Umngok, pasai aa’ masa itu sidang agung Umngok punya jam, lia pun ada join pigi night club sama itu Umngok punya perwakilan. Manyak tempat enjoy dangdut sama kalaoke dalam Klompo sudah jem ooo….

    • Butui… Gua sokong sam lu. Ini org umno memang ini macam.
      Bodoh dulu, kini & selamanya sampai mampuss..

      mampus cepat-cepat lagi bagus.. Hidup pun kasi rakyat susah sahaja.

      Ketua Audit cakap, RM14,000.00 satu org rakyat malaysia mau tanggung itu hutang negala. BODOH. 53 tahun pegag ini malaysia.

      Umno punya org sikit mau ingat maa.. jgn jadi bodoh mcm lu olang punya pemimpin.

      Tp, bodoh umno duit byk. mana angkat kita org pun helan maa..

      Curi ka?

  7. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Jangan dok ambik kisah.
    Apa dia nak kata.

    Yang.
    Kita kena ambik tau.
    Kita kena ambik kisah.
    Tentang.

    Suku2sakat2tua2.
    nasik kandaq.
    Kucing Kota.
    great chief.
    dan yang lain2.
    Yang malais membaca.

    Bila malais membaca.
    Kuranglah cerdik.

    Kandaq tera mana pon.
    Kurang cerdik jugak.

    Mengaku dok di kota pon.
    Kucing kurang cerdik jugak.

    chief yang mengaku great pon.
    Tak kurang, kurang cerdik jugak.

    Sekadaq kena banyak membaca.

  8. dari dulu sampai la nie……
    macam tu jer posting Bau Taik…

    he he
    cari la mode lain….sket
    mengancok…..

    • carilah nama yang molek sikit.
      guna otak.
      Janganlah guna lutut.
      Bila guna lutut.
      Itu yang dikatakan.
      kurang cerdik.
      Kalau cerdik pon.
      cerdik lutut.

  9. saloam budak……..

    apa yg hang dok merepet melana tu……
    dah bo bo bo bo akai ke????
    orang mai sini mau komen itu apek yg cakap hang punya kompeni tak dak berapa ceghedik mcm hang jugak……..hang komen laa yg tu…….

    yang hang dok pi rawit mcm jolok kelapa sawit ni pasai apa???……..

    tu laa orang suruh hang baca hang dok buat 4M saja…….tak lebih dari tu…..
    main – menyanyi – menari – makan kedarah……..tu saja keghoja hang………..kah kah kah
    puak hang jugak cakap macam tu…..bukan aku reka……cua hang tengok blog love perak…from perak with love……..gang hang laa tu………tapi berblog sebelah aku……hang tengok laa u tube di blog tu…..

    puak hang jugak yg mengaku PASTI sepuluh kali baik dari Kemas……tempat hang dok mengaji tu……..dia kata mari kita tiru kurikulum Pasti……..baru laa ceghodik sikit…….

    pasai tu hang jngn dok kata tak gi tak gi…no go no go no go………
    yang tak gi tak gi…….no go no go nie…..puak hang laa….hangpa sendiri mengaku tak payah kami bagi tau lagi……..

    tu baru standard tadika…….kalau hang tengok kurikulum peringkat menengah (sanawi) ke atawa peringkat atas (Sanatul ‘Ala) ke? hang nanti sasau pula…tekejut beruk……..silap tak silap hang boleh demam……….pasai tu hang kena banyak membaca……..jngn dok tau suruh orang saja…….

    lain kali mau komen isu aaa………..

    see u…………….

    • Salam nasik kandaq.

      Kita malais, nak kata saja.
      Hang ni memang sah.
      Kurang cerdik.

      Kita ingat.
      Hang nak kata.
      Tentang pemimpin tu.

      Yang penyokong dia.
      Lagilah tak cerdik.
      Dok pilih dia pasai apa.
      Kang dia pelakung.

      Sekadaq hang tak tengok ka.

  10. hahaha..
    memang betul pemimpin umno kurang cerdik. Mereka semua harap duit rakyat sahaja.

    Pemimpin kurang cerDik, ahli lagi la BAHLOL, BODOH SOMBONG, BANGANG.

    Kalau setakat curi duit rakyat untuk senang lenang memang nampak sgt sgt BODOH.

    Ini lah umno skg

  11. Ini dalam pun ada juga yang bodoh macam tahik. komen pun sudah nampak bodoh. Dah bodoh jgn tunjuk sama org. Sikarang kita org sudah tahu umno ni semua bodoh-bodoh. ini org UBN juga cakap.

    Bodoh dulu kini & selamanya sampai mampus..

  12. Assalamualaikum semua…

    biarkanlah BT tu dok melalut.. dah memang tahp pemikiran dan penulisan diamacam tu…. kalau dari dulu sampaisekarang dok tahap “tadika” saja mana nak datang cerdiknya…. memang betul la cakap Soi Lek tu…. BT = Bodoh Tegar

    • Salam KeLi.

      Yang hang nak marah sangat.
      Kat kita.
      Pasai apa.

      Hang KeLiRu.
      Kita tak kata apa pon.
      Hang kurang cerdik.
      Kita pon tak kata.

      Soi Lek ada kena video pon.
      Kita pon tak kata.

      Sekadaq kita berjiwa murni.

  13. Berut Tua @ Badut Tua kalau komen tu biar lar ada unsur ilmiah.. nie balik2 komen kosong @ bodoh..

    • Baguis lah.

      Baguislah hang.
      Kadang2 tulih mengenai Islam.
      Sapalah Tok Guru hang.
      Hang belajaq kat mana.
      Silap2 hang bertokguru.
      Dengan chaqcheebor.

      Tapi jelas (bukang lejas).
      Hang kurang cerdik.
      Bukang bodo.
      Macam tok guru hang.
      chaqcheebor.

      Sekadaq hang lemah.
      lemah jasmani (lejas)
      mati pucuk.
      ada tapi tak boleh guna.

      • mmg aku dah agak budak lejas ni tak cukup sifat…

        dia tak pandai eja rupanya….

        nasib baik BT tlg terangkan…

        kesian dgn mak bapak dia dpt anak mcm tu….

  14. ahli umno pun bodoh macam taik

  15. babi punya soi lek…sial lu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: