Posted by: pinkturtle2 | Disember 6, 2010

Beware everyone, be careful everyone, they are very dangerous -PM

“Berhati-hatilah semua... berwaspadalah semua, mereka ini amat berbahaya. Mereka sanggup menjual apa saja termasuk memburukkan nama Malaysia di luar negara.- PM

DS Anwar Sangat Merbahaya!!… Berhati-hati !!

Malaysia PM launches Anwar attack ahead of polls

Prime Minister Najib Razak on Sunday launched a blistering attack on Anwar Ibrahim and his opposition alliance as he rallied his ruling coalition to prepare for early elections.

he ruling Barisan Nasional coalition does not have to call fresh polls until 2013 but there is intense speculation it will call snap polls early next year, after a series of morale-boosting by-election victories.

Najib told some 2,300 cheering delegates at a coalition convention that elections will be held “soon” and that the political juggernaut which has ruled for more than half a century would not be unseated.

“We will rule for another 50 years. We have to work hard. We have to achieve bigger success. We cannot be complacent,” he said.

But he warned the leaders of his 13-party coalition that they must heed the lessons of 2008 elections when Anwar’s opposition snatched away a third of parliamentary seats and five states in an unprecedented result.

“I have warned that if we do not change, we are doomed,” he said. “The parties have been hit by four illnesses — delusion, amnesia, inertia and arrogance. All these weakness, especially arrogance, will make voters hate us.”

The coalition is led by the dominant United Malays National Organisation (UMNO) which represents majority Muslim Malays, and an array of race-based parties representing ethnic Chinese, Indians and others.

Large numbers of minority voters stampeded towards the opposition in 2008, rejecting the coalition as inept and corrupt, but since Najib came to power last year he has gone some way to luring them back.

Najib on Sunday launched one of his most bitter attacks on Anwar and the opposition, describing them as “anti-national elements” who were bent on destroying the country.

“Beware everyone, be careful everyone, they are very dangerous, they will do anything, including bad mouthing Malaysia abroad,” he said.(Berhati-hatilah semua… berwaspadalah semua, mereka ini amat berbahaya. Mereka sanggup menjual apa saja termasuk memburukkan nama Malaysia di luar negara)

“I want to say here that they are anti-national. We must oppose them to the end and ensure that this country is not destroyed by their despicable activities.”(Kita mesti tentang mereka habis-habisan dan pastikan negara ini tidak diporak-perandakan oleh kegiatan durjana mereka)

Najib took aim at the unlikely alliance which takes in Anwar’s Keadilan, the fundamentalist Islamic party PAS, and the liberal, Chinese-based Democratic Action Party (DAP).

“The DAP and PAS can sleep on the same bed but they have different dreams,” he said.

Senior UMNO figure Mukhriz Mahathir, the son of former premier Mahathir Mohamad, said the coalition was in “high gear” and “ready for the polls if it was called tomorrow.”

Source: http://www.bangkokpost.com

………………………………………………………………………..

Malaysia's Prime Minister Najib Razak arrives for the ASEAN - China  summit, happening on the sides of the 17th ASEAN Summit in Hanoi  October 29, 2010. The 17th ASEAN summit runs from October 28 to 30.

Kita mesti tentang mereka habis-habisan dan pastikan negara ini tidak diporak-perandakan oleh kegiatan durjana mereka – PM

PRU dah dekat dah… biasalah, bila dah dekat nak PRU Persatuan Gerombolan akan bersatu untuk memburukan Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat..depa akan ciptakan pelbagai fitnah  dan mereka pelbagai cerita buruk untuk memburukkan Pimpinan pakatan rakyat dengan harapan rakyat akan simpatai dan memberikan sokongan kepada mereka..

Cerita ni dah main.. kita tengok dah filem ni dalam PRU yang lepas, kalau boleh tolong buat filem lain pulak… mengaruttt


Responses

  1. Rakyat mesti berhati-hati terhadap pemimpin dan kroni yang rasuah yang banyak menyimpan wang di luar negara

  2. salam adik bradik……….

    ehh ehh ehhhhhhhhhhhh……….
    awat hang nie bro nuar??……….
    hang pakai ilmu apa nie…….
    depa takut n kecut perut sampai tara tu benaq………
    depa kata bro nie cukup bahaya…..apa tuu????……..
    bro buat apa nie??……..sampai ada yg teketaq-ketaq….nak demam apa depa nie………

    lepaih tu depa mengaku pulak depa ada macam-macam penyakit…..
    tak berjangkit ka penyakit tu???…….
    kitai ingat penyakit tu lagi marbahaya…….
    kalau dia hinggap kat pkr atawa PR…..punggahhhhhhhh……..

    tapi alhamdulillah………
    takat laa nie…….penyakit tu dok besarang kat depa….tu yg depa dok peringat sama-sama depa tu……..
    cuma kita beringat sikit laa………jangan dia dok hijrah mai sini…….laa nie bulan hijrah nie………maal-hijrah…….

    dulu dulu tu depa kata bro nuar nie dah tak relevan lagi…….dah tak jadi ancaman kat depa-depa tu………..
    tapi awat laa nie depa dok krosot sangat???……
    apa yg depa dok risau????……
    depa takut tak sempat lepas baton kat saing depa kot…..

    dah lawan lari………
    pakat-pakat lari lah……
    bila geng kita lari deraih..laju pulak tu……..
    mola laa depa pakai baling baton saja……tak dan ‘touch in hand’ lagi……..tak dan ‘hand over’ lagi………
    mula laa depa daih kaki kawan…….
    tak patut kan bro????……..
    memang tak patut pun……….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: