Posted by: pinkturtle2 | Disember 15, 2010

Pendedahan WikiLeaks Mengenai Pembunuhan Altantuya…

Sivarasa: Debate WikiLeaks cables


Responses

  1. ha, ha, sapa yg terlibat. tidak masuk akal dua org polis yg tak pernah kenal altantuya tiba2 pi bom sampai berkecai. pembunuhan mesti ada motif. org gila je bunuh org tanpa motif.

  2. dah kena bom dgn wikileaks…
    dia putaq pulak cerita altantuya…
    kalau wikileaks tu sokong dia…
    mesti dia jadikan kitab rujukan…
    suruh ustaz2 kafir dia terjemahkan…
    yg tuli dan dungu semua akan kata…
    BETULLLL……

    • salam

      aku setuju… kena batang idung sendiri…kona cerita lain pulak…hampeh

  3. JANGAN MENGKAFIRKAN ORANG! KAU TU ISLAM SANGAT KE? SAMDOL!!! APA BUKIT ULAMAK UMNO KAFIR? KAU PUNYA TUAN GURU TU TARAF WALI SELIPER JE TAU, TAH TAH DAH KENA LIWAT DENGAN ANWAR TAK? ELOK LAH TU, TUA SAMA TUA! TAK SEDAR DIRI!

  4. kalu dah memang dasar penjilat umno, sampai mampus pun tak akan sedar diri. ustazah umno kata melacur tu apa utk cari makan.

    • salam robin……..

      dok pakai selipar pun dok ek situ laa…….puak sarkis laa katakan
      dok main aci lon ngan yahudi laknat pun depa redho pulak….dok sokong setengah mampuih…..
      dah jadi golmar dah jadi karbata…..
      sampai ngaku jadi wali pun….masih dok main sarkis lagi….
      elok laa suruh depa juai buang selipar tu….
      depa bukan takat jilat saja…atawa penjilat….depa dakap teruih…….

      kah kah kah…………

      • si nasik ni nampaknya dah x kenal yg mana satu kafir yg mana satu Islam…
        dgn robin yg dah terang pencuri beragama kristian pun dibaginya salam…

        itulah kalau lama sangat kandaq nasik tu sampai basi…
        mana yg makruf dgn yg mungkar pun dah x kenal…

        agaknya nasik ni masih dpt dana dari si juboq tu…
        RPK apa cerita… akaun bank dah kosong ke….
        juboq dah x huloq lagi kot…

  5. aloo selipar………….

    awat hang bengap sangat………….
    nama melayu ngan nick name pun hang tak reti beza ke?
    tu laa lama sangat pakai selipar tu……….dah huih pun….
    elok hang tukaq baru laa………….

    aku nampak hang saja yg tak kenai makruf….
    makruf sintok hang tau laa…………..
    mungkarot memang keghoja hangpa puak sarkis…………

    kah kah kah

  6. memang org umno ni bodoh dan bangang, ada otak tapi tak boleh pikir. sampai mampus pun ni selipar ni tak akan sedar. hati dah kematu. kalu nak tahu org umno senang je, kalu pi pasar mlm, bini dia pakai tudung tapi dia pakai seluar pendek, ini ajaran wali selipar, wali sebenar tak ajar macam ni.

  7. tahap IQ org umno setaraf dgn wali selipar, betapa dungunya, yg semudah itu dia tak dapat membezakan, orang cerdik dia pakai nama nick name. IQ wali selipar lebih rendah dari tahap IQ binatang bernama lembu, sebab itu kebodohan org umno tidak dapat dipulihkan lagi. biarkan si selipar tu, nasik kandaq.

  8. Salam,

    Kalau hampa semua nak tau
    Habih kamjat punya orang
    Dia khira tarak angkat tau
    Janji dia ghasa puaih
    Bertuhankan hawa nafsu
    Bukannya para2 wali utusan ALLAH
    Para2 wali selipaq utusan sarkis
    tu lah dia………gaar gali gaar
    sempoi punya…

  9. More on Wikileaks yg korang kene tau & alert demi Negara kita ni at myfacemybook.blogspot.com

  10. inikan bumi allah cipta so undang undang allah lah


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: