Posted by: pinkturtle2 | Disember 30, 2010

Gobala to Anwar: Reopen Sivan temple, or else…


Responses

  1. salam bro n sis………

    nama seseorang pun kdg-kdg boleh bawa bala………
    kes ini boleh meletup bukan pasai apa sangat……..
    kita balik tengok kenyataan dari N Surendran sebagai Naib Presiden PKR……..
    kenyataan Gobala yg saban waktu dok hantam PKR akibat tak puashati dgn pemilihan yg dibuat…….
    mungkin belum masa dia lagi…..
    hang sabaq laa sat nana………
    jangan dok latah deraih sangat…….seropa turun ikut tingkap saja………tak dan nak pakai tangga….

    the argument between Gobala and the party all started out when he had openly supported former PKR’s Federal Territories chief Datuk Zaid Ibrahim in alleging that the party elections had been riddled with malpractices and fraud…………..

    The argument was raised……..to a new level after the announcement of the new party appointments where the Indian quota for vice-presidency went to Surendran………. who have yet to hold any position in the party.

    pasai tu saja laa…….
    tak puas hati laa tu…..
    aloo nana…….
    Padang Serai masih perlukan orang macam U laa……..
    so…u kena laa sabaq sikit……..just for the sake of PR….I repeat…PR….bukan kerana PKR sangat…..
    so………keep cool bro………..
    jngn latah kuat sangat……….
    si zaid pun dah blahhhhhhh….
    tak kan nana nak ikut dia pulak……..
    tapi kalau sungguh…..elok laa pi buang………

    kah kah kah………

    • Salam nasik kandaq.

      Hang pandailah.
      Kata kat orang.
      Kdg kdg boleh bawak bala.
      Konon.

      Hang tu pon, seropa.
      Apa bezanya.
      Kdg kdg terkandaq sana, terkandaq sini.
      Hang pukoi kandaq saja.
      Mana nak cuul.

      Hang asai JuRu koot.
      Dok haRu biRu.

      Sekadaq Ru lagi.

  2. Dia ni nampak macam sekok lagi ulak @katak ! Ha jaga la mesti dia nak lompat silap haribulan@tahun baru kalu depa geng apco haria juta2 pii lingkop la dia pun nanti ghuyup macam jebon la supsap sup sap mcm pak mat dadida kata !
    Nampak mula saja perjuangan kunun tapi last haprak juga demi pangkat,kuasa atau apa ?

  3. Bala ni manusia jenis apa? nak cari apa yang sebenarnya dalam karier politik? Apakah Bala menempah bala? Kalaulah orang yang macam ni diangkat tak kemanalah haluan atau halatujunya. Tengok aja sekarang, habis semua diungkit-ungkit. Disumpah seranah macam dia aja yang betul! Apakah manusia jenis macam ni boleh kita terima kehadirannya dalam mana-mana institusi politik. Jahanamlah jawapannya!! Maka pihak lain pun menjadi opportunis menjadikan bahan kupasannya sebagai elemen kempen dalam media letronik atau akhbar-akhbar harian yang sememangnya bagai buaya lapar nak makan bangkai.

  4. […] Gobala to Anwar: Reopen Sivan temple, or else… […]

  5. Go bala Go…..apa mau tunggu lagi! p cari ibrahim ali atau zahid ibrahim. Di situ lebih sesuai untuk bala. Kedua2 mereka amat perlukan bala. Cepat sikit jangan lambat. PRU13 dah dekat. Lambat kalu tercicir tak dak sape nak kisah. Tak popular sape rugi? sendiri mau ingatlaaaaa!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: