Posted by: pinkturtle2 | Januari 11, 2011

Anwar cabar Najib debat pasal ekonomi

Anwar challenges Najib to debate on the economy

Advertisements

Responses

  1. Najib nak cakap pasai ekonomi…????
    Biaq betui..!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    Kita panggil “Sang Kelembai” lagi baguih..!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  2. Mana dia berani debat?….berani belakang tabir. Berani dalam kumpulan puak2 dia. Berani belakang2. Kalu berani sahut cabaran. Tampil ke pentas. Jangan lari dari pentas. Buktikan anda pemimpin hebat. Benar berjuang untuk rakyat. Bela rakyat. Rakyat nak beza mana satu minyak gas mana satu minyak bezeng. Jange takat gheti naikkan harga minyak. Akibat rakyat tanggung habis naik harga barang keperluan. Jange takut lawe lawe lawe. Apa takut penyokong ada. Kalu tidak terjatuh biji mata tercabut lengan adalah.

  3. TAHNIAH DSAI…

  4. salam bro nuar……..

    maaf le ye……..
    teman tak mau debat ngan bro………
    teman takuit……….
    tapi teman boleh tunjukan orang yg paling terhebat….
    paling senonoh…pandai kilas…belit…putaq alam..authar….macam cerita dlm hikayat umar umaiyyah yg masyhoor toh….umar umaiyyah ni laa yg berak dlm ‘kaabah di Yamen’ masa zaman Raja Abrahah dulu………zaman jahiliah………
    laa nie pun dia dok buat prangai jahiliah lagi……………
    tok guru pun dia bedil semacam saja…..

    dia nie budak lagi….tapi ceghediknya….mengalahkan semua ulama’ dunia…..
    ilmu apa yg dia tak tau….semua dia boleh………
    cakap pi laa apa tajuk pun….pasti dia yg paling pinter….
    teman kesian jugak…pasai dia dok mengaji tadika lagi…..
    tapi jng risau bro…..dia nie mcm ‘hang nadim’ masa s’pura dilanggaq todak…..
    ini laa calon yg sesuai untuk debat nie…..
    mesti dewan penuh punya…kalu debat nie jadi reality…..

    kah kah kah………….

  5. assalamualaikum….

    aku sokong NK…. yang paling layak berdebat ngn Bro Nuar tu dia sorang je….. pemilik ijazah tertinggi “tadika” Malaysia…. bagi la tajuk apa pon, semua dia buleh komen dengan idea-idea dia yang bernas sbb dia makan beras cap BERNAS, dia rajin dan banyak membaca, mesti penuh Stadium mMalawati kalu jemput dia bagi ceramah atau debat tu…..

  6. dulu PM tu sekolah lulusan ape ye..lupa pulak nak tanya..ada pHd ke atau ?

  7. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka aka
    salam TGHA berduka.

    bukang masalah, kalau nak berdebat.
    cuma.

    puak2 malais membaca.
    puak2 membaca pon, tak paham.
    puak2 paham pon, buat2 tak paham.
    puak2 tong, bong dan beng dari suku ong.
    puak2 tejolor-jolor, teNganga-Nganga.
    puak2 menuntut ilmu, tak dapat ilmu
    payah nak dikawai.

    tangkap, depa marah.
    suruh bersurai, depa tak endah.

    depa nanti mai.
    bederu.

    hujah depa tak betoi, pon.
    depa kata betoi.
    dok gelak, kah, kah, kah.

    sekadaq hujah depa, semua betoi lah.
    lurus betoi, macam pengandaq nasik.

    • Kalau berdebat dengan budak tadika VS Samy Vellu sure Samy Vellu bole menang punya.
      Ayat power yang akan mematahkan hujah budak tadika berbunyi macam nii…

      “Allooo budak kicik! ini saya punya pesanan mau kasi ingat ‘aaa.. budak2 tadika 5 taun suda tarak baik lagi mau isap dada, pasal lu worang belum matang, kincing lagi simpan dalam seluar.. chit! manyak hancing… ”

      “Tapi saya mau kasi ingat sama pemudi2, dermalah dare wuntuk kesejahteraan pemude2 yang tercedere kerane terlanjur mengisap dada… Ini satu sikap yang baik kepada pemude pemudi Barisan Nasional saling bantu membantu satu same lainq..”

      budak tadika bole jadi anak angkat Samy Vellu…kalu mau pandei…

      • kita ingat, hang takut kat tikus saja.
        ropa2nya.
        ropa2nya lah.
        kat Kucing Betina pon.
        Hang takut.

        Hang takut kat tikus, mata hang tekebil kebil.
        Hang takut kat Kucing Betina, mata hang puyu kuyu.
        Macam KeLi takut kat PuYu.

        Hang kenalah guna fakulti otak hang.
        Allah jadikan jantan betina.
        Untuk bersama.
        Cuma hang saja, jumpa betina, hang lari.
        Ada ka.

        Sekadaq hang lejas (lemah jasmani) koot.
        Ada, ada tapi tak boleh guna.
        Teringin.

      • Apa cerita ini budak..lagi banyak dia tulis lagi bodo juga nampak.
        Worang tulis dia juga mau tulis.. lagi tulis wotak tarak center.. chit! Pigi berak basoh laa…. banyak bau…

    • standard “budak tadika”enulis dan komen mcm tu la….. dia sendiri pon tak paham apa yg dia bacan dan tulis…..

  8. Yang aku pasti Najib tak akan sahut cabaran ini……..

  9. aku percaya sekiranya najib dapat pulun anwar dalam debat tu nanti, rakyat akan menyokong penuh umno-BN, dan rakyat akan mengatakn anwar ni si penipu besar, tapi dalam mimpi aku je, najib mana ada teloq, dia punya teloq dah kena buang.

  10. bukan kena buang pak joko, tertelan……!

  11. DS Najib tidak berani. hAHAHA…

    Come on PM. U boleh punya. mcm malaysia boleh.
    Boleh menipu, boleh membunuh,boleh merogol n boleh merompak n mcmx,……


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: