Posted by: pinkturtle2 | Januari 13, 2011

Pembetulan.. Sokongan Penuh Pada Kerajaan Selangor


Responses

  1. salam…….

    aku nampak bt pun ada gak dlm orang ramai tu………….
    ropanya selama nie dia pun kamjat jugak………..

    pertahan kan selangoq……….pertahankan PR………
    baru kita tau……sapa sebenaqnya dok buat kacau….
    sarkis memang selalu buat kacau….
    bising lebih….keroja tak mau buat….
    malaih mambaca mcm bt jugak……..

    lepaih nie kita nak tengok apa puak songkok labuh nak respons………
    tapi aku bimbang sikit laa………dlm kabinet khalid tu masih ada orang yg nak main padu padu ngan sarkis….sari dua nie dia besuara jugak………tolong ambik ingat laa sikit ngan ‘dia’ tu…..

    kah kah kah………….

  2. …hak mano sekor NK domo ghoyak mari ko kawe. Kawe nak kena je lepas tu kawe nak g cari dia nak bui hadioh special ko dio….nak bui dia ni insaf dunia akhirat.

  3. Salam,

    Tuuuuuuuuuuuuu diaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Baghu ada akai.Depa puak sarkis sudah silap banyak.
    Awai mual depa buka gelangang dgn. langkah sumbang.
    Hampa semua tau tak pasai apa langkah depa sumbang.
    53 tahun depa dok bertapa masih lagi sumbang.
    Pasai asai saja depa cabut kerih dari sarong
    yang hanya depa rheti…..cium cium cium …itu saja.
    Kalau kerih tu boleh bercakap…dia sudah la..
    tak larat nak bau ayaq lioq hampa….snng ka liau.

    Kalau dulu la zaman raja2 atau sultan yg. paling kuat
    menentang ialah lanun2.Skrg. tau lah kita sapa
    lanun2 tu semua.Lanunsongkok laboh…kalau
    depa nak tukaq pi ka ketayap..ketayap jenih mini
    yg. sangkut kat hujong pala…

  4. Demonstrasi politik penyokong kerajaan PR Selangor memang wajar diadakan.
    Demonstrasi itu bukan sahaja tindakan timbal balik dari kerja demonstrasi yang dibuat oleh GAPS yang lebiih tujuan memberi tekanan dan mendesak Yb. Suhaimi supaya meletak jawatan.

  5. Salam NK, gc, KK.
    Puak2 gila talak.
    Puak2 malaih membaca.
    Puak2 membaca pon tak paham.

    Tak PAS.
    komen-komen mikeme, tak PAS.
    sebab.
    Takdak PR.

    Sekadaq busy + uk saja.

  6. Aslkm,

    Kita tengok nanti puak mana yang nak sokong dan mana menentang pindaan perlembagaan yang kerajaan Selangor cadangkan supaya kuasa balik pada Sultan… Kalau tak dapat lebih 2/3 maknanya yang menentang tu sepatutnya di gelar PENDERHAKA…

    • salam Neutron.

      Hang dah baguis.
      hang dah downgrade gelaran.
      dari.
      munafikun ke penderhaka.

      sekadaq sikit saja baguis.

      • Aslkm,

        Bila nak sedar BT??? Sakit hati sangat ka…. Terasa hati sangat ka…. Ingat la apa yang saya cakap ni… KAlau sifat sifat MUNAFIK tu dah jelas timbul pada diri kita , cepat cepat kayuh balik ke pangkal jalan… jangan dok sekadaq sekadaq je… Wassalam

      • salam Neutron.

        tak payah seru seru.
        tak payah suruh suruh.
        tak payah kayuh kayuh.

        orang Islam.
        kalau tulih, dia guna bahasa baik.
        abis2 pon, dia kias kias.
        tak ingat, apa yang saya tulih…

        orang yang mengaku Islam, pulak.
        mengata orang.
        mengutuk orang,
        menghina orang.
        mencaci orang.
        mencerita kelemahan orang.
        menghukum orang.

        hang, yang mana.
        Islam ka, mengaku Islam.

        saja nak tanya lah.

      • Aslkm,

        Soalan kamu tu patut tanya pada diri sendiri…. Cuba periksa balik tulisan tulisan kamu sebelum ni… kamu jatuh dalam kategori mana? Orang Islam atau mengaku Islam!!! Selalunya kita tak sedar bahawa kita dah terlajak atau keterlaluan hinggalah ada orang tegur…

        Berkias kias?? Kadang kadang kamu tu lebih sudu dari kuah… mengutuk orang macam kamu tu bukan orang Islam…. Sebab tu dulu saya kata kamu ni entah entah bukan Islam pun…Kalau orang tegur tu terima, muhasabah dan perbetul( kalau betul la… ) jangan asyik sekadaq sekadaq kita saja yang betul…

      • alooo BT……

        awat hang tak respons balik serangan Neutron on Januari 19, 2011
        at 1:23 pm…………

        aku nak tengok jugak mcm mana hang nak kelepiaq….mcmana hang nak kilaih…atau hang nak putaq……..
        kata hang kuat sangat baca buku…orang lain semua malaih…hang sorang saja yang rajin…
        habih buku perpustakaan negara hang baca……..
        semua buku kat library univ hang pulun baca……..
        ini laa baru namanya “The Art of War”……..
        kan ka hang baca buku tu????………

        elok laa hang jwb…….
        hang jngn bagi malu sarkis……..depa marah kat hang nanti……….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: