Posted by: pinkturtle2 | Januari 26, 2011

Nazri: No media clampdown in cyber-sedition guide

Advertisements

Responses

  1. salam bro n sis……..

    when they (depa-depa tu laa)…denied that no clamdown 2 the media(cyber)…..
    kita kena baca bagi terbalik sikit……memang ini prangai depa…dah mcm tu dah dari dulu………
    kalau depa kata tak naik mcm minyak toh….tunggu laa sari dua… naik punya….cakap orang tak beriman macam tu laa………

    maknanya tu plan plan dok mai….mcm kata gc toh…….

    lepaih nie hangpa jngn terkejuit…..
    nak tulih blog kena ada lesen…..
    nak main-main ngan f/book…pun mau ada lesen daa…..
    nak komen mcm budak tadika tu pun….bukan takat depa minta e-mail saja….kena bayaq daa….baru laa depa masyuukkkkkkkk… kah kah kah…..
    tulih tak ketahuan….hangpa siap laa…….

    kalau jadi depa buat……..
    maka strawmek…tmnut….beroukbend…pakat bungkuih laa……
    aku sendiri pun tak mau beli barang depa dah……
    bila geng aku dlm blog nie pakat tutup kedai….baru laa dunia cyber malaisia nie jadi mcm utusan melayau ngan borita hairan…tak dak sapa kebuloq nak beli…tak sapa kebuloq nak baca…………..
    bagi laa budak tadika belajaq sorang-sorang……….

    Bagi laa depa labun puas-puas………..

    kah kah kah…………….

    • Salam NK,

      Kerja depa Pak2 Manteri
      suka kalau rakyat jadi
      bangang macam depa.
      Sampai dah berumoq
      setgh. abad barhu nak
      kenai dunia cybey tgk.
      komputer macam tgk.
      hantu raya la.Kalau
      pegang keyboard macam
      ayam dok cakaq taik.Pegang
      tetikuih depa latah.Depa ingat tikuih.
      Tu dok pakat pangay mai buat
      ramai nak atasi bagaimana nak
      hapuskan tikuih dok gerik keyboard.
      Depa khiga nak makan teruih.
      Hampa buat pi lah laghu mana pon.
      Cuma aku kesian generasi budak2 la
      nak harungi masa depan depa esok nnt.
      terutama budak yg. baru saja nak cerdik.
      Dah hampa nak buat pasai.
      “”””demokasi taik tikuih”””
      tang ni ada had ada akta
      tang balaih harta negara tak dak had
      belah akta….(kedah punya loghat)

      Plan2 adjust la nazri oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Salam nk..

      nak buat mcm mna
      kuasa dok kat depa
      rakyat nie ibarat mcm timun la..
      golek pon kena..tak golek pon kena
      kena belaka…

      tapi jngan lupa
      rakyat pon ada kuasa…
      PRU13 nie kita ajaq depa cukup2..
      biaq pupus teruih dari mesia nie
      baru depa ada akai…

  2. Badan demokrasi,
    rupa paras islamik,
    otak kuku besi,
    perangai komunis!!!!
    rakyat kaldai,
    melayu unta mesir…..
    aku pun melayu juga,
    apa nak dibuatkan,
    sudah ditakdirkan begitu.
    By: pjolor on Disember 10, 2010
    at 3:31 pm

    Dulu kita marah komunis
    dulu kita bunuh komunis
    dulu kita caci cerca komunis
    komunis bukan islam
    komunis kafir
    itu duluuuuuuuu!
    dulu lain sekarang lain

    Masanya sudah tiba
    siapa komunis?
    3 ekor di atas tu
    sudah jadi jaguh
    jaguh tu apaaaaa?
    Perintis jalan
    amal perangai komunis

    Badan demokrasi,
    rupa paras islamik,
    otak kuku besi,
    perangai komunis!!!!

    PPPA pasti……

  3. Sebelum depa jatuh media alternatif, kita semua pakat jatuhkan depa dalam PRU13 nanti. Sudah ada akta mesin cetak, komunikasi dan hasutan, tak cukup lagi ke?

  4. Chh’ayaa laa lu pjolor. lu tulih hebat . gua pikey lu punya ayat lagi mantop compare dengan budak tadika, langsung tak paham apa yg dia tulih, yang gua paham bila dia kutuk nickname kita aja… tu pasai gua kata dia masuk untuk jadi “punchbag” saja..

    Gua sokong, lu teruskan cara ni, nanti sumer orang boleh nampak sapa ada bikin melapu punya celite… Sikit jam itu punchbag mesti masuk punya…

    • KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  5. salam,

    usahlah begitu sdr. pjolor. marah macam mana pun bawalah bersabar. masalah tak boleh diselesai dengan perasaan amarah. jangan nak kaitkan dengan benda-benda yang sebilangan orang tak suka. letakkan diri kita dalam keadaan rasional. sudahlah tu dik, jangan buat lagi ye!….mari kita cerita pasal perkara yang lebih kreatif dan inovatif. mudah-mudahan memberi lebih banyak menafaat. OK!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: