Posted by: pinkturtle2 | Januari 29, 2011

Egypt Unrest: Video of police killing teen protester, riots aftermath


Responses

  1. SEBIJIK MACAM FRU SERANG DEMO BERSIH !

    • salam jingoza……….

      awat tak macqm tu……..
      depa satu tok guru………sama-sama mengaji……..

      kah kah kah…………..

      • Salam nasik kandaq.

        Hang tau sangat la.
        Seropa hang koot.
        1tok guru.
        Dengan sukusakat hang.

        Hang tau lah, sapa.

  2. Salam 1Malaysia.

    Pembunuhan, kematian.
    Tak seharusnya berlaku.
    Mengapa nak dibunuh-bunuh.
    Hargailah nyawa.
    Takkiralah, nyawa sapa pon.
    Nyawa kucing ka.
    Nyawa KeLi ka.

    Kalau kita, tak berupaya cipta nyawa.
    Maka janganlah dimatikan nyawa orang.
    Sukusakat nasik kandaq/great chief.
    Setuju tak?
    Kalau setuju, kata setuju.
    Kalau tidak pon, kata tidak.
    Walaupun budak tadika yang tulih.
    Hampa kena gentlemen lah sikit.

    Sekadaq kita kena bersyukuq.
    Mata-mata kat Malaysia, masih baik.

  3. Alhamdulillah BT, hang dah sedaq sikit dah. Kira oklah tu. Aku pernah kata kat hang. Cara fikir kita berlain tetapi matlamat kita adalah sama kan? Kita sayang kat Malaysia. Kita cinta kat keamanan Malaysia. Kita kena lindungi keharmunian Malaysia. Kita kena kekalkan kesejahteraan RAKYAT Malaysia. Kira baguihla tu apa cara pun akhirnya kau sedaq…bangunlah sikit-sikit dik jangan malaih sangat no……

    Tenang amacam? awat kedua-dua PM Malaysia najib dan rosmah dah cau? buat terkentot cayaaq TPM dengan keputusan DUN Tenang ni. Mari kita tengooook!!! Sape yang MENAAAAAANG?


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: