Posted by: pinkturtle2 | Februari 5, 2011

‘I will not leave’

Advertisements

Responses

  1. Pinjam kata-kata blogger TukarTiub sat….

    “ANAK MUDA BANGKIT MELAWAN”….

    Ternyata generasi Muda bukan sahaja di Mesir,
    malah dimana sahaja di bumi ini
    merupakan agen perubahan yang cukup berpengaruh,
    tak macam generasi tua kat kampung dan FELDA,
    yang asyik-asyik dok habaq

    “masa pakcik dan makcik zaman Jepun dulu susaaaaahhh…!!!”

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    Awas..!!! Para penyokong solidariri anak muda Mesir.

    Dengaq betui-betui apa anak muda Mesir kat YouTube ni jawab bila ditanya oleh wartawan, pemimpin negara macam mana yang dia mahu.

    Anak Muda ni tak sebut pun nama MOHAMED EL BARADEI…!!!

    Yang sibuk sebut-sebut nama El Baradei sebagai orang yang layak menduduki Presiden Mesir ialah Amerika, Obama dan suku-sakatnya.

    Pasai apa…???

    Sebab El Baradei adalah antara senarai nama yang boleh dicucuk hidungnya oleh Israel…!!!

    Uncle Sam sudah tidak mampu menyekat kebangkitan rakyat Mesir yang nak “menerajang” Hosni Mubarak. Jadi Barrack Obama berpura-pura menyokong rakyat Mesir dengan meminta Mubarak letak jawatan. Disebalik kepura-puraan itu, Amerika dan Israel telah merangka strategi tertentu.

    El Baradei samalah macam Hamid Karzai di Afghanistan dan puak Syiah di Iraq. Mereka diberi keistimewaan dalam negara setelah berjaya menumbangkan musuh ketat Amerika / Israel di Iraq & Afghanistan.

  2. hanya kerana warga FELDA x sokong kau
    jgn kau perlekeh pemikiran mrk

    kalu 1 hari kelantan bertukar pemerintahan
    adakah kau nak kata org kelantan sukakan kekufuran
    kesian n.ajis jadi warga kelantan

    • Sudah menjadi hukum sunnatullah.
      Islam akan ditentang oleh kekufuran.
      Kekufuran akan ditentang oleh Islam.

      Pertentangan ini akan berlaku sehingga kiamat.
      Pergi bawak mengaji lagi bab aqidah dan baca perjuangan sirah para rasul…

  3. Aku tak peduli kat Mesir atau Felda ker.
    Janji aku makan cukup..HAHAHA
    Bukan apa aku pun Melayu…dah menyampah dgn org melayu sendiri.
    Orang dok curi harta benda kita…kita boleh dok sokong lagi.
    BODOH..!!!

    Orang melayu ni susah nak ditegur…mudah rasa selesa..walhal terang2 kena tipu.
    Bila bangsa lain maju..mula ler dengki….usahkan dgn bangsa lain..sama melayu
    pun dengki.
    MACAM SIAL PERANGAI ORANG MELAYU.

    KAT FELDA tu…macam2 masalah sosial.
    Yang laki dok hisap dadah..yg pompuan dok jadi sundal.
    Aku bukan cakap kosong….kawan2 aku ramai macam tu.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: