Posted by: pinkturtle2 | Februari 12, 2011

Ops Lalang: Dr M accuses opposition leaders of lying

n

Ops Lalang: Dr M menuduh pemimpin pembangkang berbohong


Responses

  1. si minafik!!!

  2. sampai bila nak kelentong toh……
    sapa yg kuat authar nie?……….

    lama sangat dah kita kenai noooooooo……..

    kah kah kah……….

  3. Salam,

    Dia boleh balik
    Masuk kelas tadika.
    Kome tentu suka aka suka
    Kalau produk boleh la buat recycle
    Dari dok buang saja..
    Teman plan2 khabor je

  4. DR MAHATAIK KUTTY BAPAK PEMBOHONG MALAYSIA ! PODAAH DEY !

  5. Dey… Tamby Kutty…!!!

    Dah pencen tu, buat cara pencen aje la…!!!!

    atau…

    Pi balik India lagi baguih…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  6. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka.

    nasib baik Ops Lalang.
    setakat gatai saja.
    kalau Ops Kemucuk.
    gatai dan miang sekali.

    bila miang, yang dok kandaq.
    tegaru, garu.
    tercampaklah pengandaqnya.

    kalau kena kat great chief.
    lajulah tegaru-garunya.
    sampai melelong, bukang gelong.
    mana boleh pelan pelan lagi.

    sekadaq nak tunggu Kuching Kota.
    yang dok melilau mencari cari.

    • Hang tunggulah BT,
      tengok bila jadi macam Mesir.

      Sapa yang lagi kuat menggaru,
      geng Pakatan ka,
      atau geng BN…

      Lanie hang cakap besaq la,
      sebab geng-geng hang
      masih berkuasa….

      berkuasa dengan cara menipu….!!!

      Bila jadi macam kat Mesir nanti
      baru suku-sakat hang tau,
      tinggi rendahnya langit…

      • tunggu apa.

        kalau jenih hang.
        kalau jenih sukusakat hang.
        dok bahalulkan orang.
        sapa nak sokong.

        tok kita ada kata.
        bila hang dok bahalulkan orang.
        sebenaqnya.
        hang yang bahalul.
        ikutCeramah al bahalul.
        al arab sesat.

        sekadaq TGNA pon tak suka kat hang.

  7. bro n sis……..

    mai kita buat tazkirah sikit……..

    sebelum tu hangpa tolong baca yg nie sat….cuma klik kat adress tu…..
    http://berita-harian-online.com/kos-cuci-dosa-rm135800/?cid=13046

    lepas tu bagi la respons sikit…betoi ke depa tulih tu……
    banyak sangat sangkalibut cerita ceritet pasai ‘orang tua’ nie……….

    kalu nak tau cerita ringkas tapi padat ehwal silam pasai ‘tokoh utama’ kita nie…….
    coba klik yg nie pulak……….
    http://devology.wordpress.com/2009/11/29/tun-dr-mahathir-mohamed/ …………

    aku kadang-kadang tu ‘kitsiang’ jugak kat mamu kita nie……..
    mcm-mcm depa dok kata kat dia……
    tak patut…….tak patut……..
    sekali sekala tu patut laa jugak……….

    great chief tentu boleh komen baguih punye…………

    kah kah kah…………

    • salam nasik kandaq.

      kita tak berani komen.
      kita mengaku lah, tak tau.

      biaq great chief pelan pelan fikiq.
      nak harap kat Kucing Kota.
      dah tak boleh.
      dia dok sembunyi kat mana.
      tak tau lah.

      sekadaq jadi PM 22 tahun, lama noo.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: