Posted by: pinkturtle2 | Februari 21, 2011

Libya state TV, public buildings attacked

Libya state TV, public buildings attacked

Libyan protesters have raided the country’s state TV headquarters and torched the central government building as well as police stations in the capital Tripoli.

“The headquarters of Al-Jamahiriya Two television and Al-Shababia radio have been sacked,” AFP quoted a witness as saying on Monday.

Other witnesses are quoted to have said that the protesters set the People’s Committee offices and police stations ablaze.

In Benghazi, Libya, thousands of people have taken to the streets since last week, calling for the ouster of the 68-year-old Libyan ruler Muammar Gaddafi, who has been in office since September 1969.

more pictures here


Responses

  1. Bila dah dikatakan rejim dan kekal berkuasa berpuluh2 tahun dgn pemimpin dan di bawah parti yg sama tak bertukar2…suami isteri, anak beranak , sepupu sepapat, suku sakat, kroni2 semuanya akan hancur juga…imelda/marcos..suharto/tommy..leila/ben ali…hosni/gamal…muammar gadafi/saif..ali abdullah saleh/ahmed..ini satu peringatan utk umno juga..tun kutty/mukhriz/mokhzani..tun razak/najib/rosmah/hishamuddin..

  2. wa kesian kat abang tommy ali…dia tu penyanyi dangdut terkenal indonesia je
    yang kau pi sebut nama dia juga tu buat apa?. jangan tv indonesia pun kena mcm ni, tak nyanyilah dia…ha ha ha sori sheqah wa gurau je sama awak!!!

    wa terintai di celah pintu….awak baik tak macam budak tadika JK.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: