Posted by: pinkturtle2 | Mac 1, 2011

Gambar terbaru Diktator Gila Gaddafi

ABC NEWS' Christiane Amanpour meets Libyan President Muammar Gaddafi for an interview in Tripoli February 28, 2011 in this image released to Reuters on Monday.

ABC NEWS’ Christiane Amanpour meets Libyan President Muammar Gaddafi for an interview in Tripoli February 28, 2011 in this image released to Reuters on Monday.

ABC NEWS' Christiane Amanpour meets Libyan President Muammar Gaddafi for an interview in Tripoli on February 28, 2011 in this image released to Reuters on Monday.

ABC NEWS’ Christiane Amanpour meets Libyan President Muammar Gaddafi for an interview in Tripoli on February 28, 2011 in this image released to Reuters on Monday.


Responses

  1. Dijadikan dunia indah pada pandangan org kafir, memang indah dunia ini pada pandangan kasar, tapi indah sebagaimana hebat pon, ia adalah tetap sementara dan akan hancur, dia tidak kekal,
    Ambiklah yag kekal, yang tidak palsu dan genuine iaitu akhirat yang kekal abadan. Moga anda diberi hidayat dan bertaubat sebelum anda wafat. Jika taubat anda ditrima pintu kubur akan dibuka saujana mata memandang, hisapan yg mudah di padang mahshar, lintas titian sepantas sepeti kilat dan masuk syurga yg sekecilnya, 10 kali besar dunia. Ni semua Dunia sahaja wahai en muamar

  2. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka.

    tak nampak seropa diktator gila, pon.
    nampak.
    steady saja Gaddafi ini.

    sekarang semua nak tumpang sekaki.
    nak kutuk Gaddafi.
    ada yang kata gila, lah.

    dulu, tak kata apa2 pon.
    tak reti nak kata pon.
    orang kutuk.
    tumpang kutuk.
    orang kata.
    tumpang kata.

    sekadaq seropa Kucing Kota yang dok.
    cut n paste.

    • bro n sis……..

      orang yg dah ‘gila’ atau separa ‘gila’ memang
      laa tak nampak orang lain ‘gila’……..
      mcm mana nak nampak??……
      malaih baca……

      terbaru…..
      bila dah ada orang ‘gila’……
      ada laa puak lain ‘gila’ sama……….
      US dan Britain dah mula menyebok……..
      dah tak senang duduk………
      bila dah dekat dah depa nak buat ‘transisi’ di Libya……
      ada saja puak-puak lain mai buat kacau……….
      pasai nya mudah saja……minyak…
      mcm tu laa yg terjadi di Iraq dulu…….
      mcm tu laa yg jadi kat Perak dulu……..
      mcm tu laa yg jadi kat KL dulu………
      depa mai bertapak plan plan……
      lama-lama boleh berakaq……….

      lepaih nie ada laa komen ‘gila’ nanti mai….

      kah kah kah……………

      • salam nasik kandaq.

        hang ni.
        tak reti nak komen ka.
        hang penakut.
        rasanya, hang penakut.
        sebab berani hang.
        dok kat pengandaq.

        kalau hang berani.
        hang katalah.
        Bush lagi gila.
        berapa ramai rakyat Irag yang dibunuh.
        setakat 2,000 rakyat Libya mati.
        tak berapa pertus pon.
        banding dengan rakyat Irag yang mati.

        banding tu compare lah.
        tu baru comparative study.
        yang hang dok kata tu.

        sekadaq hang kena siap jugak.
        study hang tu.

  3. hadis Rasulullah SAW yang bermaksud: ”Sesiapa di kalangan kamu yang melihat kemungkaran, maka cegahlah dengan tangannya (kuasa) dan jika dia tidak mampu, maka cegahlah dengan lidahnya dan jika dia tidak mampu, maka cegahlah dengan hatinya. Dan itu adalah selemah-lemah iman.

    • Nak tau BT “cegah” lagu mana?

      Asyik dok tulih,

      Salam 1 Mesia

      Balik-balik dok tulih,

      “Malaih membaca”….

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

      • yang penakut tu sebenornya budak tempoyak sendiri…….
        lansung tak brani melawan…….
        jenih ‘yes sir !!’…
        ‘dont worry sir’…..
        ‘u r my boss sir !!’…..
        u did wrong……I just say ‘yes’ sir………

        itu laa slogan orang pengecut……..
        slogan malaih membaca…….
        kan kaa nama penakuit toh?……..

        kan begitu ke ikutCeramah ??…..

      • ada ka.
        soal korek telinga semasa puasa.
        fatwa yang TGNA sembunyi.
        ingatkan ……. tak gi, tak gi.
        rope2nya, ropeenya lah.
        ikutCeramah pon no go, no go.
        jugak.

        yang dok a go, a go.
        nasik kandaq saja.
        orang kata Gaddafi, diktator gila.
        nasik kandaq pon tumpang kata jugak.

        sekadaq terkandaq-kandaqlah, kawang hang tu.
        tapi hang baik sikit sekarang.
        dah tak cela cela dah.
        cuma celaru saja.

      • Ni apa pasai pi tukaq topik ni…

        Orang dok sembang pasai
        Ghaddafi si diktator gila,
        bukan pasai korek telinga batai posa…

        Aku taula hang tu kemaruk
        korek telinga waktu siang
        bulan posa….!!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  4. bro n sis……..

    bila jengoi saja th 2011…….
    huruhara revolusi beranak pinak di sebahagian negara arab……
    ada yg dah menuai hasilnya……..
    ada yg tengah bercucuk tanam……menunggu hasil……….

    dlm kekalutan kita dan mereka mewarnai dunia dgn harapan dan cita-cita baru…..
    seorang demi seorang tokoh-tokoh gerakan Islam pergi mengadap ilahi………

    terbaru……
    Necmettin Erbakan………
    seorang pemimpin gerakan Islam politik di Turki…..
    jugak sebagai mantan perdana menteri negara itu……..
    telah meninggal dunia pada 27 hb feb lepaih…….

    al-Fatihah…………

    • salam nasik kandaq.

      hang belum pi jumpa TGNA ka.
      hang kena tanya.
      dah 20 tahun.
      apa fatwa yang disembunyinya.

      hang pi sat.

      • boleh kenal tak ni nama apa


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: