Posted by: pinkturtle2 | Mac 11, 2011

Watak Firaun dan pengampu tetap ada sepanjang zaman – MP PKR Machang


Responses

  1. bro n sis……

    terkedu puak-puak kerih dan grombolan dlm parlemen toh…..
    bila saja depa dengar hujah mantap dari YB SN toh…
    depa cuba nak kelepiaq….
    tapi tak makan cekak….

    hat yg dok kelepiaq tu pun try nak ratah YB SN…..
    tiap kali depa try…depa kena balik….
    SN tibai balik tak bersahaja pun……..
    kah kah kah……
    bukan apa depa try toh…..
    nak menunjuk le tu……..nak tunjuk kat bos depa…
    supaya tak nampak sangat yg depa nie maarof sintok…….
    lain kali ada can boleh ‘lekat’ lagi…..kah kah kah

    YB Saifudin Nasution….
    ini lah dia tokoh masa depan politik mehsia……
    berkarisma…punya ketahanan…
    keletah…..
    bijak berhujah……
    selalu bersedia……..
    rajin buat ‘home-work’…..
    bercakap…berbahas dengan data terperinci……
    amat disegani kawan n lwn……

    amat mahir dgn sepak terajang puak kerih telanjang…..
    pasai dulu perenah jugak dia dok asah kerih dengan depa…
    besa dok perasap kerih sekali……..
    asah punya asah……tak tajam tajam jugak……
    ropanya bekarat sungguh kerih tu….
    apa lagi…….
    sdr SN kita nie lempaq buang laa kerih tu……

    isu yg diketengahkan oleh SN tu tak payah ulas lagi kot…….
    kalu tak paham jugak……..
    itu tandanya nak cepat padam le……..

    kalu budak-budak tak tau le pulak……
    depa paham ke???………

    kah kah kah………

    • salam nasik kandaq.

      hang ni, apa nak jadi.
      dahlah tua, malais membaca.
      mintak tolong sikit pon.
      tak mau buat.

      minta hang jumpa TGNA.
      tanya TG fatwa yang tersembunyi.
      selama 20 taun.
      hang tak buat.

      minta hang tolong MP Mahfuz.
      tak usah bayaq saman ekoq.
      pon hang tak buat.

      tang ni.
      ada firaun dan pengampu sepanjang zaman.
      hang dok sibuk.

      sibuk apa.
      dah ada sepanjang zaman.
      biaq p lah.
      pjoloq ka, pporno kah.
      seropa.
      pjoloq@pporno.com.
      tu lah.

      sekadaq great chief dok pdoggy.
      doddy apa, tak tau lah.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: